مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این شکلات‌های مشهور سرطان‌زا هستند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس گزارش سازمان حقوق سلامت مصرف کنندگان در آمریکا با بررسی و آزمایش 50 محصول شکلات از جمله تخم مرغ‌های شکلاتی و خرگوشی مشخص شد که 35 مورد از این شکلات‌ها حاوی سرب و کادمیوم بودند.

آزمایشات روی شکلات‌ها در آزمایشگاهی مستقل انجام شد و محققان دریافتند که محصولات دارای سرب و کادمیوم بیش از حد مجاز است.

براساس این گزارش شکلات‌های مشهور که در ذیل نام آنها ذکر شده حاوی کادمیوم و سرب بوده که سرطانزا هستند.

Lindt

Trader Joe’s

Theo Chocolate

Hershey’s

Whole Foods

Green and Black’s

Ghirardelli

Kroger

Equal Exchange

Earth Circle Organics

See’s Candies

الن ون ولیت کارشناس بهداشت در این باره گفت: سرب با اختلالات عصب شناختی، ناتوانی در یادگیری و کاهش ضریب هوشی مرتبط بوده و کودکان به هیچ وجه از موادغذایی حاوی سرب نباید استفاده کنند.

شان پالفری یک متخصص اطفال در دانشکده پزشکی بوستون دانشگاه افزود: با وجود سرب در هوای بیشتر شهرها، کودکان و زنان باردار باید از خوردن یا در معرض قرارگرفتن هرگونه ماده حاوی سرب اجتناب کنند.

کادمیوم به کبد، استخوان و کلیه‌ها آسیب رسانده و این صدمات در کوکان شدیدتر و خطرناکتر است و در نهایت منجر به سرطان می شود.

مطالعات انجام شده ارتباط میان کادمیوم و آسیب به دستگاه تولیدمثل بدن، کاهش وزن نوزادان هنگام تولد و مشکلات عصبی رفتاری را نشان می‌دهد.



لینک منبع :این شکلات‌های مشهور سرطان‌زا هستند

این شکلات های مشهور سرطان‌زا هستند/ انباشت مواد ... - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../این-شکلات-های-مشهور-سرطان‌زا-هستند-انباشت-مواد-شیمیایی-مضر-در-11-برند‎Cachedبراساس این گزارش شکلات‌های مشهور که در ذیل نام آنها ذکر شده حاوی کادمیوم و سرب بوده که سرطانزا هستند. Lindt. Trader Joe's. Theo Chocolate. Hershey's. Images for این شکلات‌های مشهور سرطان‌زا هستند این شکلات های مشهور سرطان‌زا هستند - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../این-شکلات-های-مشهور-سرطان‌زا-هستند‎Cached16 آوریل 2017 ... این شکلات های مشهور سرطان‌زا هستند. سلامت نیوز:برخى برندهاى شکلات حاوى سرب و کادمیوم بوده و عامل ابتلا به سرطان و کاهش هوش در کودکان مى شوند. این شکلات‌های مشهور سرطان‌زا هستند - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../این-شکلات‌های-مشهور-سرطان‌زا-هستند براساس این گزارش شکلات‌های مشهور که در ذیل نام آنها ذکر شده حاوی کادمیوم و سرب بوده که سرطانزا هستند. Lindt. Trader Joe's. Theo Chocolate. Hershey's. این شکلات های معروف سرطان زا هستند! - الودکتر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/149233158004823‎Cached2 مه 2017 ... براساس این گزارش شکلات‌های مشهور که در ذیل نام آنها ذکر شده حاوی کادمیوم و سرب بوده که سرطانزا هستند. Lindt Trader Joe's Theo Chocolate این شکلات های مشهور سرطان‌زا هستند af.shafaqna.com/FA/0142954‎Cachedبراساس این گزارش شکلات های مشهور که در ذیل نام آنها ذکر شده حاوی کادمیوم و سرب بوده که سرطانزا هستند. Lindt Trader Joe s Theo Chocolate Hershey s Whole Foods ... این شکلات های مشهور سرطان‌زا هستند/ انباشت مواد شیمیایی ... - گل رامیان www.goleramian.ir/.../17186-این-شکلات-های-مشهور-سرطان‌زا-هستند-انباشت-مواد-شیمیایی-مضر-در-11-برند‎Cached16 آوریل 2017 ... این شکلات های مشهور سرطان‌زا هستند/ انباشت مواد شیمیایی مضر در 11 برند. برخى برندهاى شکلات حاوى سرب و کادمیوم بوده و عامل ابتلا به سرطان و ... این شکلات‌های مشهور سرطان‌زا هستند - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/health/7672-این-شکلات‌های-مشهور-سرطان‌زا-هستند.html‎Cachedاین شکلات‌های مشهور سرطان‌زا هستند. به گزارش پنجاه و پنجاه به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس گزارش سازمان حقوق سلامت مصرف کنندگان در آمریکا با بررسی و ... این شکلات‌های مشهور سرطان‌زا هستند - وقت غذای خوبه :) goodfoodtime.com/این-شکلات‌های-مشهور-سرطان‌زا-هستند/‎Cached16 آوریل 2017 ... براساس این گزارش شکلات‌های مشهور که در ذیل نام آنها ذکر شده حاوی کادمیوم و سرب بوده که سرطانزا هستند. Lindt. Trader Joe's. Theo Chocolate. کیندر شکلاتی با طعم سرطان - رستوران گیلار gilarniavaran.ir/1396/01/26/کیندر-شکلاتی-با-طعم-سرطان/‎Cached15 آوریل 2017 ... کیندر شکلاتی با طعم سرطان ... متأسفانه به تازگی دانشمندان و محققان کشور آلمان در تازه‌ترین تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌اند که این شکلات مشهور، دارای مقدار ... از طرف دیگر باید اشاره داشت که بنزن ماده‌ای سمی و سرطانزا است.