مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها چیست؟

به گزارش جام جم آنلاین، درد در وسط شکم است و گاهی کم و زیاد می‌شود.

در این مرحله بیمار بی‌اشتهاست، ولی می‌تواند کارهایش را انجام دهد. پس از چند ساعت درد شدیدتر می‌شود و بتدریج بیشترین شدت درد در قسمت پایینی و راست شکم احساس خواهد شد.

در این مرحله تهوع ایجاد می‌شود، ولی استفراغ چندانی وجود ندارد.

گرچه آپاندیسیت در همه سنین شایع است، ولی در نوجوانی بیشترین شیوع را دارد و از هر هزار نوجوان دو نفر را در سال مبتلا می‌کند.

بیماری که درد در قسمت پایینی و راست شکم دارد، ولی چند روز متوالی این درد را داشته است، به احتمال زیاد مبتلا به آپاندیسیت نیست، زیرا آپاندیسیت مدت کوتاهی ـ حداکثر 48 ساعت ـ به طول می‌انجامد و اگر جراحی نشود، سیر بدی پیدا می‌کند.

تب ملایمی در سیر بیماری ایجاد می‌شود، ولی تب شدید که بیشتر از 5/38 درجه باشد، می‌تواند نشانه یک بیماری عفونی مثل آبسه‌ شکمی باشد.



لینک منبع :تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها چیست؟

تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها - بیتوته www.beytoote.com/health/.../appendix-different2-pain.html‎Cached Similarآپاندیس درمان آپاندیس بیماریها آپاندیسیت,سنگ کلیه, عفونت های ادراری,درد آپاندیس , علائم درد آپاندیس,نشانه های عفونت ادراری,نشانه های آپاندیس. تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها چیست؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../تفاوت-درد-آپاندیس-با-سایر-دردها-چیست‎Cachedدرد آپاندیس تفاوتی‌های زیادی با دردهای شکمی دارد. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، درد در وسط شکم است و گاهی کم و زیاد می‌شود. در این مرحله بیمار ... تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/28588‎Cachedآپاندیس زائده ای کوچک و شبیه کرم است که به روده بزرگ چسبیده است. این عضو حاوی مجموعه ای از سلول های دفاعی بدن است که البته نقش شناخته شده ای در دفاع عمومی ... تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها - بیماری - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/62361/‎Cached10 دسامبر 2012 ... تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها. سلامت نیوز : آپاندیس زائده‌ای کوچک و شبیه کرم است که به روده بزرگ چسبیده است. این عضو حاوی مجموعه‌ای از سلول‌های ... تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها چیست؟|خبر فوری www.khabarfoori.com/.../تفاوت-درد-آپاندیس-با-سایر-دردها-چیست؟‎Cached13 آوریل 2017 ... تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها چیست؟ گاها تشخیص درد آپاندیسیت از دیگر دردهای شکمی مشکل میشود که در این باره باید به خصوصیات درد ... تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها چیست؟ - راسخون rasekhoon.net/news/show/.../تفاوت-درد-آپاندیس-با-سایر-دردها-چیست/ درد آپاندیس تفاوتی‌های زیادی با دردهای شکمی دارد. ... تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها چیست؟ تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها چیست؟ درد آپاندیس تفاوتی‌های زیادی با ... تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها چیست؟ - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/149206446085014 درد آپاندیس تفاوتی‌های زیادی با دردهای شکمی دارد. - بهداشت نیوز. تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها چیست؟ - راوی نیوز ravinews.com/news/1396/01/.../تفاوت-درد-آپاندیس-با-سایر-دردها-چیست؟/ 15 آوریل 2017 ... در این مرحله بیمار بی‌اشتهاست، ولی می‌تواند کارهایش را انجام دهد. پس از چند ساعت درد شدیدتر می‌شود و بتدریج بیشترین شدت درد در قسمت پایینی و ... تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها www.iranhall.com/health/.../تفاوت-درد-آپاندیس-با-سایر-دردها‎Cached Similar5 دسامبر 2013 ... تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها,14/09/1392,درد معده؛ 11 علتی که فکرش را هم نمی کنید,ریفلاکس ... علت این بیماری بسته شدن لوله باریک داخل زائده آپاندیس است که می تواند به التهاب و تورم این ... بهترین راه رهایی از معده درد چیست؟ تفاوت درد آپاندیس با سایر دردها چیست؟ akaonline.ir/news/40633 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، درد در وسط شکم است و گاهی کم و زیاد می‌شود. در این مرحله بیمار بی‌اشتهاست، ولی می‌تواند کارهایش را انجام دهد. پس از چند ...