مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، عشق و علاقه بین زوجین، از جمله مواردی است که تاکید فراوانی روی آن در متون مقدس دین اسلام و کلمات اولیای مذهب شده است و حتی در بعضی احادیث آمده که غیر از وظیفه شناسی و محبت قلبی و درونی، لازم است که زن و مرد به هم ابراز علاقه زبانی هم داشته باشند. اما پیامبر اکرم اسلام حضرت محمد (ص) در حدیثی توصیه های مودت آمیز را از این هم فراتر برده و می‌فرمایند:

إنَّ الرَّجُلَ إذا نَظَرَ إلَی امرَأَتِهِ وَنَظَرَت إلَیهِ نَظَرَ اللّه تَعالی إلَیهِما نَظَرَ الرَّحَمَةِ؛

وقتی مردی به همسر خود نگاه کند و همسرش به او نگاه کند خداوند بدیده رحمت به آنان نگاه می کند.

نهج الفصاحه، ح 621

نگاه عاشقانه بین زن و مرد حقیقتاً از مترقی ترین توصیه ها و مفیدترین آن ها در بین فرهنگ های آیینی و سنتی جهان است که جا دارد امروز هم به ان توجه ویژه ای داشته باشیم.



لینک منبع :زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند

Images for زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../زن-و-شوهر-همدیگر-را-عاشقانه-نگاه-کنند‎Cached12 آوریل 2017 ... غیر از وظیفه شناسی و محبت قلبی و درونی، لازم است که زن و مرد به هم ابراز علاقه زبانی هم داشته باشند و حتی فراتر از آن، به هم نگاه‌هایی محبت‌آمیز ... زن و مرد همدیگر را عاشقانه نگاه کنند - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../زن-و-مرد-همدیگر-را-عاشقانه-نگاه-کنند‎Cachedغیر از وظیفه شناسی و محبت قلبی و درونی، لازم است که زن و مرد به هم ابراز علاقه زبانی هم داشته باشند و حتی فراتر از آن، به هم نگاه‌هایی محبت‌آمیز بدوزند. زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../زن-و-شوهر-همدیگر-را-عاشقانه-نگاه-کنند زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند. غیر از وظیفه شناسی و محبت قلبی و درونی، لازم است که زن و مرد به هم ابراز علاقه زبانی هم داشته باشند و حتی فراتر از آن، به هم ... خبرگزاری آریا - زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند www.aryanews.com/News/.../زن-و-شوهر-همدیگر-را-عاشقانه-نگاه-کنند‎Cachedظ. زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند. خبرگزاری آریا - غیر از وظیفه شناسی و محبت قلبی و درونی، لازم است که زن و مرد به هم ابراز علاقه زبانی هم داشته باشند و حتی ... زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند - اخبار ویژه vpnews.ir/topic/229511/زن-و-شوهر-همدیگر-را-عاشقانه-نگاه-کنند 12 آوریل 2017 ... غیر از وظیفه شناسی و محبت قلبی و درونی، لازم است که زن و مرد به هم ابراز علاقه زبانی هم داشته باشند و حتی فراتر از آن، به هم نگاه‌هایی محبت‌آمیز ... زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../زن-و-شوهر-همدیگر-را-عاشقانه-نگاه/.../6339265/ 12 آوریل 2017 ... غیر از وظیفه شناسی و محبت قلبی و درونی، لازم است که زن و مرد به هم ابراز علاقه زبانی هم داشته باشند و حتی فراتر از آن، به هم نگاه هایی محبت آمیز ... زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند - سایت آموزشی و تفریحی سوکا www.sooka.ir/زن-و-شوهر-همدیگر-را-عاشقانه-نگاه-کنند/ 13 آوریل 2017 ... زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند : به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، عشق و علاقه بین زوجین، از جمله مواردی است که تاکید ... زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند - خبروان khabarone.ir/news/.../زن-و-شوهر-همدیگر-را-عاشقانه-نگاه-کنند‎Cached12 آوریل 2017 ... زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند. غیر از وظیفه شناسی و محبت قلبی و درونی، لازم است که زن و مرد به هم ابراز علاقه زبانی هم داشته باشند و حتی ... زن و شوهر همدیگر را عاشقانه نگاه کنند - webgardiha.com webgardiha.com/زن-و-شوهر-همدیگر-را-عاشقانه-نگاه-کنند/ 13 آوریل 2017 ... غیر از وظیفه شناسی و محبت قلبی و درونی، لازم است که زن و مرد به هم ابراز علاقه زبانی هم داشته باشند و حتی فراتر از آن، به هم نگاه‌هایی محبت‌آمیز ...