مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازدید وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی اورژانس، به دنبال وقوع زلزله در خراسان رضوی وزیر بهداشت به نمایندگی از رییس جمهور و سرپرست اورژانس کشور امروز از مناطق زلزله زده مشهد بازدید کردند.

پس از وقوع زلزله 6 ریشتری در استان خراسان رضوی و وقوع مشکلاتی برای مردم حسن هاشمی و پیرحسین کولیوند از مناطق زلزله زده بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند.

وزیر بهداشت با همراهی سرپرست اورژانس کشور در جلسه ای با حضور مسولان استانی خراسان رضوی مشکلات و مسایل مربوط به مردم مناطق زلزله زده را مورد بررسی قرار دادند و مصوب شد که در رابطه با بازسازی مناطق تخریب شده سریعتر تصمیم گیری شود.

هاشمی و کولیوند از مناطق زلزله زده فریمان و روستای دو قلعه براشک و روستای کلاته منار تربت جام و کلاته باغ بخش رضویه شهرستان مشهد بازدید کردند.

در جریان این بازدیدها استاندار مشهد از عملکرد مناسب و به موقع اورژانس تقدیر و تشکر کرد.



لینک منبع :بازدید وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده +عکس

بازدید وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده +عکس jamejamonline.ir/.../بازدید-وزیر-بهداشت-و-سرپرست-اورژانس-کشور-از-مناطق-زلزله-زده-عکس‎Cached7 آوریل 2017 ... وزیر بهداشت به نمایندگی از رئیس جمهور و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده خراسان رضوی بازدید کردند. بازدید وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده +عکس 188.75.89.4/.../بازدید-وزیر-بهداشت-و-سرپرست-اورژانس-کشور-از-مناطق-زلزله-زده-عکس‎ 7 آوریل 2017 ... به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی اورژانس، به دنبال وقوع زلزله در خراسان رضوی وزیر بهداشت به نمایندگی از رییس جمهور و سرپرست اورژانس کشور ... بازدید وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده +عکس www.aryanews.com/.../بازدید-وزیر-بهداشت-و-سرپرست-اورژانس-کشور-از-مناطق-زلزله-زده-عکس‎Cachedخبرگزاری آریا - وزیر بهداشت به نمایندگی از رئیس جمهور و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده خراسان رضوی بازدید کردند. به گزارش خبرگزاری آریا از روابط ... بازدید وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده +عکس ... khabarfarsi.com/u/36031355 وزیر بهداشت وضعیت امدادرسانی به مناطق زلزله زده خراسان رضوی را بررسی کرد ...، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ساعاتی دیگر خراسان رضوی را به مقصد تهران ... بازدید وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده عکس vpnews.ir/search/?...بازدید+وزیر+بهداشت...سرپرست+اورژانس+کشور...مناطق+زلزله+زده+عکس موقعیت کنونی شما در اخبار ویژه : صفحه اصلی » جصتجو برای بازدید وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده عکس ... بازدید وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده +عکس spinews.ir/health/110947-بازدید-وزیر-بهداشت-و-سرپرست-اورژانس.html خبرگزاری آریا - وزیر بهداشت به نمایندگی از رئیس جمهور و سرپرست اورژانس کشور از. بازدید وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده rooykard24.com/.../بازدید-وزیر-بهداشت-و-سرپرست-اورژانس-کشور-از-مناطق-زلزله-زده وزیر بهداشت به نمایندگی از رییس جمهور و سرپرست اورژانس کشور امروز از مناطق زلزله زده مشهد بازدید کردند. پس از وقوع زلزله 6 ریشتری در استان خراسان رضوی و وقوع ... بازدید وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده +عکس ... feed.parsipoo.ir/.../بازدید-وزیر-بهداشت-و-سرپرست-اورژانس-کشور/‎Cached7 آوریل 2017 ... به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی اورژانس، به دنبال وقوع زلزله در خراسان رضوی وزیر بهداشت به نمایندگی از رییس جمهور و سرپرست اورژانس کشور ... بازدید وزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده | IR24 ... ir24.news/پزشکی-و.../بازدید-وزیر-بهداشت-و-سرپرست-اورژانس-کش/ پس از وقوع زلزله 6 ریشتری در استان خراسان رضوی و وقوع مشکلاتی برای مردم حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور از مناطق ... بازدیدوزیر بهداشت و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده مشهد www.iscanews.ir/.../بازدیدوزیر-بهداشت-و-سرپرست-اورژانس-کشور-از-مناطق-زلزله-زده-مشهد-...‎Cached7 آوریل 2017 ... وزیر بهداشت به نمایندگی از رئیس جمهور و سرپرست اورژانس کشور از مناطق زلزله زده مشهد بازدید کردند.