مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«استامینوفن تزریقی» روانه بازار شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه خبر، تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: شرکت داروسازی ثامن یکی از واحدهای تولیدی این آستان مقدس است که داروهای مورد نیاز مردم را تولید می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: برخی داروها به دلیل نیاز مردم از دیگر کشورها وارد می شود که این امر برای جوانان فرهیخته و دانش آموختگان دانشگاهی کشور که دانش و تجربه ارزشمند دارند خوشایند نیست.

وی با تاکید بر نقش مدیریت در ایجاد خطوط تولید جدید دارو گفت: اگر تولید داروی جدید در مجموعه داروسازی ثامن توام با خلاقیت و ابتکار باشد و تولید محصولات نوبنیاد مانند محلول استامینوفن تزریقی یا داروی فاکتور 8 گسترش یابد، نشان دهنده مطلوب بودن مدیریت در این بخش است.

مدیر عامل شرکت داروسازی ثامن وابسته به آستان قدس رضوی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه محلول استامینوفن تزریقی برای نخستین بار در این واحد تولید شده است، افزود: تمام مراحل تولید این محلول در شرکت داروسازی ثامن انجام گرفته و این محصول بطور کامل بومی است.

ابراهیم دین محمدی اظهار کرد: با تولید انبوه و توزیع این محصول در بازار کشور از واردات سالانه 10 میلیون عدد محلول استامینوفن تزریقی و خروج سالانه 800 میلیارد ریال ارز از کشور جلوگیری می شود.

وی افزود: نمونه خارجی هر عدد محلول استامینوفن تزریقی در کشور به قیمت 120 تا 140 هزار ریال به فروش می رسد در حالی محلول ساخته شده توسط داروسازی ثامن در بازار کشور به قیمت 40 هزار ریال فروخته می شود.



لینک منبع :«استامینوفن تزریقی» روانه بازار شد

ایرنا - استامینوفن تزریقی روانه بازار کشور شد www.irna.ir/fa/News/82473698/‎Cached25 مارس 2017 ... مشهد - ایرنا- تولید انبوه و صنعتی محلول استامینوفن تزریقی عصر شنبه طی مراسمی در شرکت داروسازی ثامن آغاز و این دارو برای نخستین بار روانه ... استامینوفن تزریقی روانه بازار کشور شد - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/.../استامینوفن-تزریقی-روانه-بازار-کشور-شد‎Cachedتولید انبوه و صنعتی محلول استامینوفن تزریقی عصر شنبه طی مراسمی در شرکت داروسازی ثامن آغاز و این دارو برای نخستین بار روانه بازار کشور شد. «استامینوفن تزریقی» روانه بازار شد | فرتاک نیوز www.fartaknews.ir/بخش...9/16633-استامینوفن-تزریقی-روانه-بازار-شد 26 مارس 2017 ... تولید انبوه و صنعتی محلول استامینوفن تزریقی طی مراسمی در شرکت داروسازی ثامن آغاز و این دارو برای نخستین بار روانه بازار کشور شد. خدمت - «استامینوفن تزریقی» روانه بازار شد www.khedmat.ir/vdcaaani.49nmy15kk4.html‎Cachedتولید انبوه و صنعتی محلول استامینوفن تزریقی، طی مراسمی در شرکت داروسازی ثامن آغاز و این دارو برای نخستین بار روانه بازار کشور شد. «استامینوفن تزریقی» روانه بازار شد - بهداشت نیوز | دمادم https://damadam.ir/news/استامینوفن-تزریقی-روانه-بازار-شد/7893643 26 مارس 2017 ... تولید انبوه و صنعتی محلول استامینوفن تزریقی طی مراسمی در شرکت داروسازی ثامن آغاز و این دارو برای نخستین بار روانه بازار کشور شد. به گزارش ... «استامینوفن تزریقی» روانه بازار شد - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/149051658087118 تولید انبوه و صنعتی محلول استامینوفن تزریقی طی مراسمی در شرکت داروسازی ثامن آغاز و این دارو برای نخستین بار روانه بازار کشور شد. - بهداشت نیوز. استامینوفن تزریقی روانه بازار کشور شد - جامع نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/35531013 استامینوفن تزریقی روانه بازار کشور شد. جامع خبر(جامع نیوز):تولید انبوه و صنعتی محلول استامینوفن تزریقی عصر شنبه طی مراسمی در شرکت داروسازی ثامن آغاز و ... «استامینوفن تزریقی» روانه بازار شد - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/news/6384-«استامینوفن-تزریقی»-روانه-بازار-شد.html‎Cached«استامینوفن تزریقی» روانه بازار شد. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه خبر، تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: شرکت داروسازی ثامن یکی از واحدهای ... «استامینوفن تزریقی» روانه بازار شد donyablog.ir/news/110954 تولید انبوه و صنعتی محلول استامینوفن تزریقی طی مراسمی در شرکت داروسازی ثامن آغاز و این دارو برای نخستین بار روانه بازار کشور شد. به گزارش. «استامینوفن تزریقی» روانه بازار شد - خدمت - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/142452721/‎Cachedبه گزارش خدمت؛ تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: شرکت داروسازی ثامن، یکی از واحدهای تولیدی این آستان مقدس است که داروهای مورد نیاز مردم را تولید می‌کند.