مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فراخوان کمک به کودک سرطانی

به گزارش جام جم آنلاین، وی که به دلیل این مشکلات کلاس اولش را نیز رها کرده است ،کتابهاش را به قول خودش برای سالها بعد نگه داشته است.

طاها در خانواده ای فقیر و روستایی زندگی می کند که والدینش به سختی تاکنون توانسته اند هزینه های درمانی وی را بپردازند.

موسسه خیریه مهرمبین در نظر دارد با یاری هموطنان هزینه درمانی وی را که به قول خانواده اش و بنابر اسناد ارائه شده ماهی حدود 800 هزار تومان می شود برای یکسال بپردازد.

جهت اطلاعات بیشتر بر اینجا کلیک کنید.



لینک منبع :فراخوان کمک به کودک سرطانی

فراخوان کمک به کودک سرطانی/ پرونده بسته شد - موسسه خیریه مهر مبین mehremobin.ir/gozaresh/60-2017-02-28-05-49-17‎Cached28 فوریه 2017 ... طاها هنو 7 ساله نشده است که دچار بیماری سرطان کلیه است و شیمی درمانی می کند. سرطانی که ریه هایش را نیز درگیر کرده است. وی که به دلیل این مشکلات ... فراخوان کمک به کودک سرطانی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../فراخوان-کمک-به-کودک-سرطانی‎Cached5 مارس 2017 ... سرطانی که ریه هایش را نیز درگیر کرده است. تصویر فراخوان کمک به کودک سرطانی. به گزارش جام جم آنلاین، وی که به دلیل این مشکلات کلاس اولش را ... Images for فراخوان کمک به کودک سرطانی فراخوان کمک به کودک سرطانی - افکار نیوز www.afkarnews.ir/بخش-اجتماعی.../601242-فراخوان-کمک-به-کودک-سرطانی 5 مارس 2017 ... خیریه مهرمبین در جهت کمک به یک کودک سرطانی فراخوان داده است. فراخوان کمک به کودک سرطانی www.fardanews.com/fa/news/.../فراخوان-کمک-به-کودک-سرطانی‎Cached28 فوریه 2017 ... فراخوان کمک به کودک سرطانی. در فراخوان موسسه خیریه مهرمبین آمده است: طاها هنو 7 ساله نشده است که دچار بیماری سرطان کلیه است و شیمی درمانی می ... فراخوان کمک به کودک سرطانی - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1178766 28 فوریه 2017 ... خیریه مهرمبین در جهت کمک به یک کودک سرطانی فراخوان داده است. ... فراخوان کمک به کودک سرطانی - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/641346/provinces/ilam‎Cached28 فوریه 2017 ... خیریه مهرمبین در جهت کمک به یک کودک سرطانی فراخوان داده است. فراخوان کمک به کودک سرطانی | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/248925 5 مارس 2017 ... خیریه مهرمبین در جهت کمک به یک کودک سرطانی فراخوان داده است. محک :: موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان www.mahak-charity.org/main/en‎Cached Similarموسسه یا سازمان ما می‌خواهد کمک کند ... فراخوان جذب نیروی داوطلب کار با بیمار. مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک در زمینه کار با بیمار نیازمند بهره‌مندی ... فراخوان کمک به کودک سرطانی - انعکاس روز | دمادم https://damadam.ir/news/فراخوان-کمک-به-کودک-سرطانی/7702191 خیریه مهرمبین در جهت کمک به یک کودک سرطانی فراخوان داده است. در فراخوان موسسه خیریه مهرمبین آمده است: طاها هنوز7 ساله نشده است که دچار بیماری سرطان ...