مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، اکبر عبدالهی اصل مدیرکل نظارت و ارزیابی دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو ، درباره مصرف قرص‌های لاغری به خصوص در ماه پایانی سال گفت: ما ایرانی ها چون اغلب عجله داریم زود به نتیجه برسیم، به داروها و تبلیغاتی که ما را به این سمت سوق می دهند تا با مصرف آن ها یک اتفاق مهم و سریع در زندگی ما رخ دهد، استقبال نشان می دهیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات داروهای لاغری غیر قانونی است، ادامه داد: هیچ دارویی در کشور ما اجازه تبلیغ ندارد حتی اگر دارای مجوز تولید از سازمان غذا و دارو باشد.

مدیرکل نظارت و ارزیابی دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو تاکید کرد: دارویی برای لاغری وجود ندارد برای لاغری تنها سبک زندگی و رعایت رژیم غذایی باید مورد توجه قرار بگیرد.

عبدالهی عنوان کرد: فضای مجازی بسیار گسترده بوده و ما امکان نظارت به طور کامل بر همه بخش‌های آن را نداریم اما تا جایی که بتوانیم این قبیل تبلیغات را پیگیری کرده تا حداقل شرکت‌های دولتی و تحت نظارت سازمان غذا و دارو از این تبلیغات استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی های سازمان غذا و دارو شرکت‌های دولتی و تحت نظارت این سازمان در فضای مجازی تبلیغات ندارند، گفت: ما توان نظارت به همه فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای خارج کشور را نداریم که بسیاری از شبکه‌های ماهواری تبلیغات قرص‌های لاغری را انجام می دهند و متاسفانه بسیاری از مردم ما گول این تبلیغات را خورده و از این قرص‌ها استفاده می‌کنند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو با اشاره به مضرات و خطرات این قرص‌های لاغری سریع یادآور شد: مردم گول این تبلیغات را نخورند، این داروها عمدتا آب بدن را کمک کرده یا فعالیت غده تیروئید را زیاد می‌کنند که هر دو در روند تعادل طبیعی بدن اختلال ایجاد کرده و برای سلامتی مضر و خطرناک هستند.



لینک منبع :تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره

تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../تبلیغات-فریبنده-قرص-های-لاغری-روی-امواج-ماهواره‎Cached26 فوریه 2017 ... مدیرکل نظارت، ارزیابی دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو نسبت به مضرات و خطرات قرص های لاغری تبلیغاتی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی هشدار ... Images for تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=962482‎Cached26 فوریه 2017 ... هشدار جدی در آستانه نوروز؛ مدیرکل نظارت، ارزیابی دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو نسبت به مضرات و خطرات قرص های لاغری تبلیغاتی در شبکه های ... تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره - خبرلند khabarland.com/.../تبلیغات-فریبنده-قرص-های-لاغری-روی-امواج-ماهواره‎Cached26 فوریه 2017 ... تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره مدیرکل نظارت، ارزیابی دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو نسبت به مضرات و خطرات قرص های لاغری ... تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره www.sooka.ir/تبلیغات-فریبنده-قرص-های-لاغری-روی-اموا/ 27 فوریه 2017 ... تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره : به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، اکبر عبدالهی اصل مدیرکل نظارت و ارزیابی ... تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره - kodoom.com ... news.kodoom.com/.../تبلیغات-فریبنده-قرص-های-لاغری-روی/.../6261152/‎Cached25 فوریه 2017 ... مدیرکل نظارت، ارزیابی دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو نسبت به مضرات و خطرات قرص های لاغری تبلیغاتی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی هشدار داد ... تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره | کتاب ketab.xyz/news/13255‎Cachedتبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره از وبسایت جوان آنلاین دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورتیکه مطالب ... خبر فوری-تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره - خبر فردا www.khabarfarda.ir/.../تبلیغات-فریبنده-قرص-های-لاغری-روی-امواج-ماهواره------------ جام جم سرا /. مدیرکل نظارت، ارزیابی دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو نسبت به مضرات و خطرات قرص های لاغری تبلیغاتی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی هشدار داد. میهن مگ - تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره https://mihanmag.com/.../تبلیغات_فریبنده_قرص_های_لاغری_روی_امواج_ماهواره‎Cached25 فوریه 2017 ... تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره. شنبه, 07 اسفند ماه 1395 در 22:30: 19 بزرگترین عبداللهی اصل اداره نظارت و ارزیابی دارو FDA در ... تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../تبلیغات-فریبنده-قرص-های-لاغری-روی-امواج-ماهواره/ 25 فوریه 2017 ... تبلیغات فریبنده قرص های لاغری روی امواج ماهواره. اکبر عبدالهی اصل مدیرکل نظارت و ارزیابی دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو در گفت و گو با خبرنگار ...