مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لوازم آرایشی را از دستفروشان و مترو نخریدتوصیه های عیدانه

به گزارش جام جم آنلاین ، مصطفی اسماعیلی رییس اداره آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی، داروخانه ها بهترین و مطمئن ترین مراکزی می باشند که توصیه می کنیم مردم برای خرید به این مراکز مراجعه و خرید نمایند، همچنین مراکز معتبر و فروشگاه هایی که مجوز از وزارت بهداشت و اصناف را داشته باشند توصیه می شود.

وی اظهار داشت: باید دقت داشته باشیم که به هیچ عنوان از دستفروش ها و متروها لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه و خرید نکنیم.

اسماعیلی بیان کرد: محصولات آرایشی و بهداشتی وارداتی حتما باید برچسب اصالت داشته باشند و بعد از خرید می توان برای اطمینان از اصل بودن محصول کد محصول که بر روی برچسب اصالت الصاق شده را به شماره پیامکی که بر روی برچسب اصالت نوشته شده پیامک کنیم تا از اصل بودن محصولات اطمینان خاطر داشته باشیم.

رییس اداره آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: محصولات آرایشی و بهداشتی نباید در زیر نور خورشید قرار بگیرد و باید این محصولات در مغازه ها و فروشگاه ها دردمای مناسب نگهداری و فروخته شوند.

وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا محصول قاچاق آرایشی بهداشتی نیز می توانند آن را با شماره ۶۶۴۰۵۵۶۹-۰۲۱ روابط عمومی سازمان غذا و دارو اطلاع دهند تا برخورد های لازم صورت گیرد.



لینک منبع :لوازم آرایشی را از دستفروشان و مترو نخریدتوصیه های عیدانه

Images for لوازم آرایشی را از دستفروشان و مترو نخرید/توصیه های عیدانه لوازم آرایشی را از دستفروشان و مترو نخرید/توصیه های عیدانه ... www.mehrnews.com/.../لوازم-آرایشی-را-از-دستفروشان-و-مترو-نخرید-توصیه-های-عیدانه‎Cached18 فوریه 2017 ... رئیس اداره آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در مورد خرید محصولات آرایشی و بهداشتی ... لوازم آرایشی را از دستفروشان و مترو نخرید/توصیه های عیدانه - kodoom ... news.kodoom.com/health.../لوازم-آرایشی-را-از-دستفروشان-و/.../6246180/ 18 فوریه 2017 ... رییس اداره آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در مورد خرید محصولات آرایشی و بهداشتی ... لوازم آرایشی را از دستفروشان و مترو نخرید توصیه های عیدانه | خبر ... https://au.pinterest.com/pin/861524603687407782/ Explore Three Makeup, Products Google and more! لوازم آرایشی را از دستفروشان و مترو نخرید توصیه های عیدانه. تیزر متفاوت فیلم ایرانی آباجان فیلم تیزر. لوازم آرایشی را از دستفروشان و مترو نخرید/توصیه های عیدانه ... khabarfarsi.com/u/33630053 لوازم آرایشی را از دستفروشان و مترو نخرید/توصیه های عیدانه. رئیس اداره آرایشی و ... کشف 262میلیون ریال محصول آرایشی و بهداشتی قاچاق در آبادان. معاون غذا و دارو ... لوازم آرایشی را از دستفروشان و مترو نخرید/توصیه های عیدانه – مشهد بانو mashhadbanoo.ir/?p=1402‎Cached19 فوریه 2017 ... در آستانه عید نوروز ، سازمان غذا و دارو هشدار داده برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی ، داروخانه ها بهترین و مطمئن ترین مراکزی می باشند که توصیه می ... لوازم آرایشی را از دستفروشان و مترو نخرید/توصیه های عیدانه ... roshdiyehnews.ir/.../لوازم-آرایشی-را-از-دستفروشان-و-مترو-نخرید-توصیه-های-عیدانه.html 18 فوریه 2017 ... به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مصطفی اسماعیلی گفت: برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی، داروخانه ها بهترین و مطمئن ترین مراکزی می باشند که ... لوازم آرایشی را از دستفروشان و مترو نخرید/توصیه های عیدانه www.24khabar.com/.../لوازم-آرایشی-را-از-دستفروشان-و-مترو-نخرید-توصیه-های-عیدانه/‎Cachedدکتر مصطفی اسماعیلی گفت: برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی، داروخانه ها بهترین و مطمئن ترین مراکزی می باشند که توصیه می کنیم مردم برای خرید به این ... لوازم آرایشی را از دستفروشان و مترو نخرید/توصیه های عیدانه - اخبارروز tasna.ir/.../لوازم-آرایشی-را-از-دستفروشان-و-مترو-نخرید-توصیه-های-عیدانه.html عیدانه لوازم های آرایش نخرید/توصیه توصیه مترو های و عیدانه دستفروشان عید از نوروز را لوازم آرایشی آرایش لوازم غیرمجاز دستفروش محصولات آرایشی و بهداشتی. هرلحظه، لوازم آرایشی را از دستفروشان و مترو نخرید/توصیه های عیدانه harlahze.com/.../لوازم-آرایشی-را-از-دستفروشان-و-مترو-نخرید-توصیه-های-عیدانه 18 فوریه 2017 ... رئیس اداره آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در مورد خرید محصولات آرایشی و بهداشتی در ...