مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در هوای آلوده چه ورزشی انجام دهیم؟

به گزارش جام جم آنلاین ، لذا ورزش مکرر در هوای آلوده اقدام خطرناکی بویژه در بیماران ریوی و قلبی است.

در شرایطی که هوا سرد یا آلوده است، ورزش‌هایی مانند یوگا و تای چی برای تقویت قفسه سینه، دیافراگم و عضلات سر و گردن، توصیه می‌شود.

تمام ورزش‌ها در زمانی که هوا آلوده است، باید در فضای بسته انجام شود و باید در این فضاها دستگاه‌های تصفیه هوا وجود داشته باشد.

این دستگاه‌ها با مکشی که انجام می‌دهند، هوای آلوده را تصفیه می‌کنند و برای چنین شرایطی بسیار مناسب هستند.

انجام ورزش‌های هوازی و کششی برای تقویت قفسه سینه، در باشگاه‌ها، منازل و پارکینگ ساختمان‌ها به شرطی باید انجام شود که دستگاه تصفیه هوا نصب باشد.



لینک منبع :در هوای آلوده چه ورزشی انجام دهیم؟

Images for در هوای آلوده چه ورزشی انجام دهیم؟ در هوای آلوده چه ورزشی انجام دهیم؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../در-هوای-آلوده-چه-ورزشی-انجام-دهیم؟‎Cachedدر هوای آلوده چه ورزشی انجام دهیم؟ پنج شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 14:00. مطالعات نشان می‌دهد طی فعالیت‌های هوازی (حتی فعالیت‌هایی با شدت کم) تا ده مرتبه هوای بیشتری را ... در هوای آلوده چه ورزشی انجام دهیم - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/52690_در-هوای-آلوده-چه-ورزشی-انجام-دهیم.html/‎Cached Similar7 دسامبر 2014 ... در هوای آلوده چه ورزشی انجام دهیم,:این روزها یکی از مشکلات جامعه ما مشکل آلودگی هواست، چون که آلودگی هوا رو به افزایش است و در این میان ممکن است برای ... ورزش های مناسب در هوای آلوده - بیتوته www.beytoote.com/sport/.../proper2-exercise1-polluted.html‎Cached Similarیوگا تای چی ورزشهای مناسب در هوای آلوده ورزش در هوای آلوده,ورزش‌های هوازی,فوابد ... پورکاظمی گفت: تمام ورزش‌ها در زمانی که هوا آلوده است، باید در فضای بسته انجام شود و در ... چگونه در هوای آلوده ورزش کنیم؟ - بیتوته www.beytoote.com/sport/.../how-the-polluted-air-we-sports.html‎Cached Similarانجام فعالیت‌های هوازی مثل پیاده روی یکی از کلیدهای اصلی برای داشتن زندگی سالم است. با این حال، ممکن است اگر به طور مرتب در مناطقی با هوای آلوده ورزش کنید، ... در هوای آلوده چه ورزشی انجام دهیم؟ - فردا www.fardanews.com/fa/news/631802/در-هوای-آلوده-چه-ورزشی-انجام-دهیم 18 فوریه 2017 ... تمام ورزش‌ها در زمانی که هوا آلوده است، باید در فضای بسته انجام شود و باید در این فضاها دستگاه‌های تصفیه هوا وجود داشته باشد. در هوای آلوده چه ورزشی انجام دهیم | آینه www.ayeneh.net/.../Healthcontentdetail.aspx?...ورزش...هوای+آلوده...ورزشی+انجام+دهیم‎Cachedاین روزها یکی از مشکلات جامعه ما مشکل آلودگی هواست، چون که آلودگی هوا رو به افزایش است و در این میان ممکن است برای بعضی اشخاص که فعالیت بدنی روزانه آنها شامل ... در هوای آلوده چه ورزشی انجام دهیم؟ - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../در-هوای-آلوده-چه-ورزشی-انجام-دهیم/story/6230888/ 7 فوریه 2017 ... تمام ورزش ها در زمانی که هوا آلوده است، باید در فضای بسته انجام شود و باید در این فضاها دستگاه های تصفیه هوا وجود داشته باشد. این دستگاه ها با مکشی ... در هوای آلوده چه ورزشی انجام دهیم؟ - تی نیوز tnews.ir/news/e1be79902561.html 11 فوریه 2017 ... در هوای آلوده چه ورزشی انجام دهیم؟ مطالعات نشان می دهد طی فعالیت های هوازی (حتی فعالیت هایی با شدت کم) تا ده مرتبه هوای بیشتری را نسبت به حالت ... در هوای آلوده چه ورزشی انجام دهیم؟ - بتانیوز betanews.ir/news/532286/در-هوای-آلوده-چه-ورزشی-انجام-دهیم‎Cached9 فوریه 2017 ... مطالعات نشان می دهد طی فعالیت های هوازی حتی فعالیت هایی با شدت کم تا ده مرتبه هوای بیشتری را نسبت به حالت استراحت استنشاق می کنید به ...