مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ،‌سرماخوردگی، بیماری به ظاهر ساده‌ای که می‌تواند شما را چند روز از کار و زندگی بیندازد و اگر بدن ضعیفی داشته باشید، بارها در طول فصول سرد سال کلافه تان کند.

اگر همان ابتدای سرماخوردگی چند راه ساده خانگی را امتحان کنید و البته حواستان به رعایت چند نکته هم باشد، می‌توانید از شدیدتر شدن سرماخوردگی جلوگیری کنید و سریع تر به روال عادی زندگی برگردید.

سرماخوردگی شایع ترین بیماری پاییز و زمستان است، هرچند که بعضی پزشکان معتقدند آب و هوای سرد باعث سرماخوردگی نمی‌شود و در واقع عـلت شیـوع ایـن بـیـمـاری در فصول ســـرد سال،مجاورت افراد در کنار هم و محیطهای بسته است که باعث می‌شود ویروس راحت تر منتقل شود.

راهکارهای مناسب برای درمان سرماخوردگی:

کدو حلوایی بخارپز با دارچین

دم کرده دارچین

دم کرده زنجبیل

دم کرده پونه کوهی

دم کرده آویشن شیرازی

گفتنی است؛ امروزه داروها به شکلهای مختلفی به فروش میرسند و استامینوفن نیز از این امر مستثنا نیست. استامینوفن در اشکال مختلف مانند قرص، شیاف، شربت و قطره به فروش میرسد اما با مصرف دم کرده های ذکر شده می توانید دور استامینوفن را خط قرمز بکشید.



لینک منبع :جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن

جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../جایگزین-های-طبیعی-برای-قرص-استامینوفن‎Cached26 ژانویه 2017 ... استامینوفن به این دلیل که بدون نسخه به فروش میرسد تبدیل به یکی از داروهایی شده که بسیاری از افراد برای استفاده از آن هیچ ترسی به دل راه ... جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن - دارو - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../جایگزین-های-طبیعی-برای-قرص-استامینوفن‎Cached۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۸ - کد خبر: 205944. جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن. سلامت نیوز:استامینوفن به این دلیل که بدون نسخه به فروش میرسد تبدیل به یکی ... جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن - خبرگزاری صدا و سیما www.iribnews.ir/fa/.../جایگزین-های-طبیعی-برای-قرص-استامینوفن‎Cached12 فوریه 2017 ... جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن. سرماخوردگی بیماری فصل سرماست که معمولا هر کسی در طول سال چند بار به آن مبتلا می شود. خبر ایرانی - جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن newsirani.com/news/67554/جایگزین-های-طبیعی-قرص-استامینوفن 26 ژانویه 2017 ... استامینوفن به این دلیل که بدون نسخه به فروش میرسد تبدیل به یکی از داروهایی شده که بسیاری از افراد برای استفاده از آن هیچ ترسی به دل راه ... جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/.../جایگزین-های-طبیعی-برای-قرص-استامینوفن جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن. +11. رأی دهید. -0. ‌پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹ فوریه ۲۰۱۷. استامینوفن به این دلیل که بدون نسخه به فروش میرسد تبدیل به ... جایگزین های مناسب و طبیعی برای قرص استامینوفن - الودکتر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148542216056675‎Cached26 ژانویه 2017 ... جایگزین های مناسب و طبیعی برای قرص استامینوفن سرماخوردگی، بیماری به ظاهر ساده‌ای که می‌تواند شما را چند روز از کار و زندگی بیندازد و اگر بدن ... جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن - مرکز تصویربرداری ... https://shakeri.ir/جایگزین-های-طبیعی-برای-قرص-استامینوفن-2/ اختصاص شهرک زائران حرم حسینی برای اسکان زائران دانشجوی کم برخوردار. رییس ستاد عمره و عتبات عالی . بهمن ۱۸, ۱۳۹۵. آغاز بارش برف و باران در ۶استان/ جمعه تهران ... جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../جایگزین-های-طبیعی-برای-قرص-استامینوفن/.../6234214/ استامینوفن به این دلیل که بدون نسخه به فروش میرسد تبدیل به یکی از داروهایی شده که بسیاری از افراد برای استفاده از آن هیچ ترسی به دل راه نمیدهند و با کوچکترین ... جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن - نمایش محتوای خبر - صدا ... www.yasouj.irib.ir/web/.../-/جایگزین-های-طبیعی-برای-قرص-استامینوفن جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن. سرماخوردگی بیماری فصل سرماست که معمولا هر کسی در طول سال چند بار به آن مبتلا می شود. به گزارش خبرگزاری صدا ... جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن | - استامینوفن به این - قطره www.ghatreh.com/news/.../جایگزین-های-طبیعی-برای-قرص-استامینوفن 26 ژانویه 2017 ... استامینوفن به این دلیل که بدون نسخه به فروش میرسد تبدیل به یکی از داروهایی شده که بسیاری از افراد برای استفادÙ.