مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان ترمور یا لرزش با طب سوزنی

ترمور یا لرزش یک علامت است که ممکن است به علل مختلفی رخ دهد. این لرزش می تواند در حالت استراحت یا زمان فعالیت رخ دهد. ممکن است وابسته به سن باشد. ممکن است همزمان با برخی بیماری های مغز و اعصاب رخ دهد.

درمان ترمور یا لرزش با طب سوزنی

مصرف برخی داروها یا مسمومیت با برخی مواد و ترک اعتیاد از برخی مواد نیز باعث بروز ترمور یا لرزش می شود. همچنین می تواند ناشی از پرکاری تیرویید و یا مشکلات روانی باشد.

درمان

بر اساس نوع مشکل زمینه ای درمان ترمور یا لرزش هم متفاوت است. به طور مثال:

درمان ضد اضطراب در زمانی که علت زمینه ای، عصبی است.

درمان ام اس یا پارکینسون وقتی علت ترمور یا لرزش، وجود این بیماری ها هستند.

درمان مشکلات تیرویید و … نیز زمانی که آن ها باعث ترمور یا لرزش شده اند.

در نوع خوش خیم از پروپرانولول هم استفاده می شود.

به طور کلی، درمان نوع خوش خیم فیزیولوژیک (فامیلیال) از درمان سایر انواع ترمور یا لرزش، بهتر انجام می شود.

طب سوزنی در درمان ترمور یا لرزش

برای درمان ترمور یا لرزش، طب سوزنی روش بسیار مناسبی است.

اغلب مشکلات زمینه ای ترمور یا لرزش با طب سوزنی بهتر می شوند و نیز طب سوزنی درمان شبیه پروپرانولول را نیز در ترمور خوش خیم دارد.

در موارد ساده تر، طب سوزنی بدن و گوش عالی هستند و در موارد مقاوم تر و طولانی تر باید از کاشت ایمپلنت دایمی یا کاشت ASP برای درمان ترمور یا لرزش بهره برد



لینک منبع :درمان ترمور یا لرزش با طب سوزنی

درمان ترمور یا لرزش با طب سوزنی - سلامتی salamati.ir/2017/06/04/درمان-ترمور-یا-لرزش-با-طب-سوزنی/‎Cached4 ژوئن 2017 ... ترمور یا لرزش یک علامت است که ممکن است به علل مختلفی رخ دهد. این لرزش می تواند در حالت استراحت یا زمان فعالیت رخ دهد. ممکن است وابسته به سن ... درمان ترمور یا لرزش با طب سوزنی | رکنا www.rokna.ir/بخش.../269941-درمان-ترمور-یا-لرزش-با-طب-سوزنی‎Cached3 ژوئن 2017 ... رکنا: ترمور یا لرزش یک علامت است که ممکن است به علل مختلفی رخ دهد. این لرزش می تواند در حالت استراحت یا زمان فعالیت رخ دهد. ممکن است وابسته ... ترمور یا لرزش | موسسه جامع طب سوزنی ایران tebsoozani.com/our-works/tremor-vibration/‎Cachedممکن است همزمان با برخی بیماری های مغز و اعصاب رخ دهد. مصرف برخی داروها یا ... بر اساس نوع مشکل زمینه ای درمان ترمور یا لرزش هم متفاوت است. به طور مثال: درمان ضد ... ترمور یا لرزش - کلینیک طب سوزنی فرمانیه www.tebsoozani.ir/index.php/.../article/323-1395-05-28-06-46-50‎Cached25 ژوئن 2016 ... ترمور یا لرزش, مشاهده در قالب پی دی اف · چاپ · فرستادن به ایمیل ... مشکلات زمینه ای ترمور با طب سوزنی بهتر می شوند و نیز طب سوزنی درمان شبیه ... درمان ترمور یا لرزش با طب سوزنی - رکنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/39353733 3 ژوئن 2017 ... درمان ترمور یا لرزش با طب سوزنی. رکنا: ترمور یا لرزش یک علامت است که ممکن است به علل مختلفی رخ دهد. این لرزش می تواند در حالت استراحت یا زمان ... درمان ترمور یا لرزش با طب سوزنی - خبر مهم khabarmohem.com/اخبار.../درمان-ترمور-یا-لرزش-با-طب-سوزنی-857942.html‎Cachedمصرف برخی داروها یا مسمومیت با برخی مواد و ترک اعتیاد از برخی مواد نیز باعث بروز ترمور یا لرزش ... برای درمان ترمور یا لرزش، طب سوزنی روش بسیار مناسبی است. درمان ترمور یا لرزش با طب سوزنی - رکنا | خبرپو khabarpu.com/k.php?u=2K/...2LHaqdmG2Kc=‎Cached3 ژوئن 2017 ... درمان ترمور یا لرزش با طب سوزنی - رکنا | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. مرکز خدمات تخصصی طب سوزنی - ترمور یا لرزش acp-farmanie.blogfa.com/post/271‎Cachedبرای درمان لرزش طب سوزنی نیز مناسب است. اغلب مشکلات زمینه ای ترمور با طب سوزنی بهتر می شوند و نیز طب سوزنی درمان شبیه پروپرانولول نیز در ترمور خوشخیم ... ترمور یا لرزش دست چیست؟! - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/.../156233-ترمور-یالرزش-بدون-علت-مشخص-چیست؟‎Cached7 ژوئن 2017 ... اغلب مشکلات زمینه ای ترمور یا لرزش با طب سوزنی بهتر می شوند و نیز طب سوزنی درمان شبیه پروپرانولول را نیز در ترمور خوش خیم دارد.در موارد ساده ... درمان فیزیوتراپی و طب سوزنی | درمان لرزش اندام ها با طب سوزنی omidrehab.com/درمان-لرزش-اندام-ها-با-طب-سوزنی/‎Cached Similar23 آگوست 2013 ... طب سوزنی از طریق وارد کردن سوزن های نازک مخصوص در نقاط مشخصی از بدن باعث تسکین درد ها یا درمان تعدادی از بیماری ها می شود. در رابطه با ...