مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان خانگی فوق العاده برای محو لکه های ناشی از آفتاب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، با استفاده از داروهای خانگی مفید و دست ساز می توانید لکه های ناشی از آفتاب را محو کنید.


برای تهیه این ترکیب خانگی به مواد زیر نیاز دارید:


دو پیمانه آرد گندم
یک پیمانه ماست
یک پیمانه زردچوبه
افشره یک عدد لیمو ترش تازه و مقداری عسل

روش آماده سازی:


تمامی این مواد را با هم مخلوط کرده به هم می زنید تا یک ترکیب یکدست بدست آید، آنگاه هر روز یا حداقل سه روز در هفته آن را برروی دست یا سایر قسمت های بدن که دچار آفتاب سوختگی و لکه های قهوه ای شده است پوشانده برای بازه زمانی 20 دقیقه صبر کنید و سپس آن را توسط آب گرم از سطح پوست پاک کنید.

انجام مداوم این کارباعث برطرف شدن لکه های آفتاب سوختگی و نرمی و لطافت سطح پوست می شود.

براساس تحقیقات پزشکی قرار گرفتن به مدت طولانی در معرض تابش نور خورشید باعث تولید ملانین ،یا همان سلول های رنگدانه ای برسطح پوست می شود و در دراز مدت سبب تیرگی و بروز لکه های قهوه ای برسطح پوست می شود.

علاوه بر لکه های پوستی نور شدید خورشید مشکلات زیر را در پوست شما ایجاد می کند:


آکنه، جوش صورت، بروز خطوط ریز در چهره، چین و چروک پوستی، لکه های تیره، کم آبی و خشکی صورت، پیری سلول های پوستی می تواند در افراد باعث ابتلا به سرطان پوست شود.

کارشناسان توصیه می کنند برای حفظ سلامت پوست، افراد از قرار گیری در معرض تابش مستقیم خورشید حتی در فصول سرد سال به مدت طولانی خودداری کنند و نیز همیشه از کلاه و ضد آفتاب مناسب برای محافظت از پوست خود استفاده کنند و در صورت ایجاد لکه به پزشک متخصص مراجعه کنند.



لینک منبع :درمان خانگی فوق العاده برای محو لکه های ناشی از آفتاب

درمان خانگی فوق العاده برای محو لکه های ناشی از آفتاب - پوست ... www.salamatnews.com/.../درمان-خانگی-فوق-العاده-برای-محو-لکه-های-ناشی-از-آفتاب‎Cached24 ژانویه 2017 ... با استفاده از داروهای خانگی مفید و دست ساز می توانید لکه های ناشی از آفتاب را محو کنید. درمان خانگی فوق العاده برای محو لکه های ناشی از آفتاب - خبرلند khabarland.com/.../درمان-خانگی-فوق-العاده-برای-محو-لکه-های-ناشی-از-آفتاب-1‎Cached25 ژانویه 2017 ... سلامت نیوز:با استفاده از داروهای خانگی مفید و دست ساز می توانید لکه های ناشی از آفتاب را محو کنید. به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه ... 4 درمان خانگی فوق العاده برای محو لکه های ناشی از آفتاب – مجله ... lifemag.ir/4-درمان-خانگی-فوق-العاده-برای-محو-لکه-ها/‎Cached Similar2 ا کتبر 2011 ... 4 توصیه برای محو لکه های ناشی از آفتاب. افرادی که ساعت های طولانی در معرض نور آفتاب هستند و یا دارای سن بالا هستند دارای لکه های پوستی تیره که ... درمان خانگی فوق العاده برای محو لکه های ناشی از آفتاب- جستجوگر اخبار ... football.tnews.ir/news/361378696148 24 ژانویه 2017 ... به گزارش بهداشت نیوز، با استفاده از داروهای خانگی مفید و دست ساز می توانید لکه های ناشی از آفتاب را محو کنید. برای تهیه این ترکیب خانگی به ... درمان خانگی فوق العاده برای محو لکه های ناشی از آفتاب | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=2&id=71346 24 ژانویه 2017 ... به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، با استفاده از داروهای خانگی مفید و دست ساز می توانید لکه های ناشی از آفتاب را محو کنید. میهن مگ - درمان خانگی فوق العاده برای محو لکه های ناشی از آفتاب https://mihanmag.com/.../درمان_خانگی_فوق_العاده_برای_محو_لکه_های_ناشی_از_آفتاب‎Cached24 ژانویه 2017 ... خانه یک درمان فوق العاده محو لکه های ناشی از آفتاب. درمان خانگی فوق العاده برای محو لکه های ناشی از آفتاب. سه شنبه, 05 بهمن ماه 1395 در 04:32:15 ... درمان خانگی فوق العاده برای محو لکه های ناشی از آفتاب - خبرکو - عناوین ... www.khabarku.ir/.../درمان-خانگی-فوق-العاده-برای-محو-لکه-های-ناشی-از-آفتاب 24 ژانویه 2017 ... درمان خانگی فوق العاده برای محو لکه های ناشی از آفتاب. سلامت نیوز:با استفاده از داروهای خانگی مفید و دست ساز می توانید لکه های ناشی از آفتاب را محو ... درمان خانگی فوق العاده برای محو لکه های ناشی از آفتاب - بهداشت نیوز www.shahrekhabar.com/medical/148525086083972 با استفاده از داروهای خانگی مفید و دست ساز می توانید لکه های ناشی از آفتاب را محو کنید. - بهداشت نیوز. درمان خانگی فوق العاده برای محو لکه های ناشی از آفتاب | باشگاه ... vista.ir/net/1637603‎Cachedبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با استفاده از داروهای خانگی مفید و دست ساز می توانید لکه های ناشی از آفتاب را محو ... درمان خانگی فوق العاده برای محو لکه های ناشی از آفتاب - پرستار سالمند ... otanin.com/city/درمان-خانگی-فوق-العاده-برای-محو-لکه-های/‎Cached24 ژانویه 2017 ... به گزارش بهداشت نیوز، با استفاده از داروهای خانگی مفید و دست ساز می توانید لکه های ناشی از آفتاب را محو کنید. برای تهیه این ترکیب خانگی به ...