مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این غذاها روحیه را تقویت می کنند!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، اما افرادی که در این تحقیق آزمایش شده اند گزارش داده اند که با خوردن هر کدام از این میوه ها در روز احساس شادابی بیشتری دارند. پس دفعه بعد که احساس کردید روحیه خوبی ندارید حتما یکی از این غذاها را مصرف کنید.

اسفناج

سبزیجات سبز تیره سرشار از فولات یا همان ویتامین B می باشند. این سبزیجات روی انتقال دهنده های عصبی کنترل روحیه در مغز تاثیر می گذارند و در نتیجه باعث تقویت روحیه می شوند.

مرکبات

پرتقال، نارنگی، یافا، گریپ فروت و تمام مرکبات دیگر سرشار از فولات یا همان ویتامین B هستند که روحیه را در لحظه تقویت می کنند.

موز

به سه دلیل پیشنهاد می شود که این میوه را در اسموتی ها حتما استفاده کنید: ۱٫ پتاسیم (تقویت کننده کارایی مغز)، ۲٫ B6 (افزایش دهنده سروتونین که بدن را آرام می کند) و ۳٫ تریپتوفان (آمینو اسید شادی که روحیه را تنظیم می کند)

برگ چغندر

منیزیم ماده ای انرژی بخش بوده و افسردگی را از بین می برد. معمولا یکی از کمبودها در برنامه های غذایی کمبود منیزیم است. بنابراین سعی کنید مقداری برگ چغندر در کنار غذای تان مصرف کنید تا بتوانید این کمبود را تا حدودی جبران کنید.

انواع توت ها

توت ها با تامین گلوکز بدن می توانند کج خلقی ها و زود رنجی ها را کاهش دهند.

مارچوبه

مارچوبه منبع سروتونین، فولات و آنزیم هایی است که می توانند تاثیرات مصرف الکل را خنثی کنند.

گوجه گیلاسی

می توان گفت گوجه فرنگی گیلاسی در میان غذاها منبع لیکوپن ( فیتونوترینت یا ماده غذایی مغذی محلول در چربی) می باشد که می تواند با این ماده جلوی تولید ترکیبات التهابی در اثر افسردگی را بگیرد و متوقف کند.

سیب زمینی شیرین

کربوهیدارت های پیچیده سطح سروتونین که تاثیر آرامبخش در بدن دارند را افزایش می دهند و سیب زمینی شیرین یکی از منابع کربوهیدارت های پیچیده می باشد.

فلفل دلمه

غذاهایی که سرشار از ویتامین C هستند می توانند تولید هورمون استرس کورتیزول را متوقف کنند که مقدار این ویتامین در فلفل زرد نسبت به فلفل قرمز و سبز بیشتر است. تمام آن ها را در یک ظرف خرد کنید و به عنوان عصرانه میل کنید.



لینک منبع :این غذاها روحیه را تقویت می کنند!

Images for این غذاها روحیه را تقویت می کنند! این غذاها روحیه را تقویت می کنند! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../این-غذاها-روحیه-را-تقویت-می-کنند‎Cached24 ژانویه 2017 ... در مطالعاتی که در مجله آمریکایی سلامت عموم انجام شده است دریافته اند که خوردن میوه ها و سبزیجات هم می تواند سلامت ذهن را تقویت کند. این غذاها روحیه را تقویت می کنند! - فرارو fararu.com/fa/news/303796/این-غذاها-روحیه-را-تقویت-می-کنند‎Cachedاین غذاها روحیه را تقویت می کنند! تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵. پ. ضرب المثل معروف "روزی یک سیب بخور تا از دکتر به دور بمانی” را همه شنیده ایم. اما در مطالعاتی ... میهن مگ - این غذاها روحیه را تقویت می کنند! - سایت قیمت https://mihanmag.com/post/.../این_غذاها_روحیه_را_تقویت_می_کنند! 23 ژانویه 2017 ... مجله برترین ها نوشت: وب سایت بدونیم - مریم اسدی: ضرب المثل معروف "روزی یک سیب بخور تا از دکتر به دور بمانی” را همه شنیده ایم. اما در مطالعاتی که ... غذاهایی برای تقویت روحیه و باز کردن اخم - نمناک namnak.com/تقویت-روحیه-با-این-غذاها.p38754‎Cachedبا خوردن این غذاها روحیه تان تقویت میشود. از نظر علمی ثابت شده ... رگ ها را ریلکس می کند و باعث پایین آمدن فشار خون و تقویت گردش خون می شود. خوردن شکلات 70% نه ... این غذاها روحیه را تقویت می کنند! - جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت jkhem.ir/این-غذاها-روحیه-را-تقویت-می-کنند/ 24 ژانویه 2017 ... این غذاها روحیه را تقویت می کنند! به گزارش سایت خدمتگزاران ایثار و مقاومت، افرادی که در این تحقیق آزمایش شده اند گزارش داده اند که با خوردن هر کدام ... با خوردن این غذاها روحیه تان تقویت میشود - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/.../با-خوردن-این-غذاها-روحیه-تان-تقویت-میشود‎Cachedاگر این حالات را تجربه کرده اید باید بدانید که آنها می توانند به غذایی که می ... که در بالا اشاره شد اسید های چرب امگا 3 می توانند به نوعی روحیه شما را تقویت کنند. تقویت روحیه با این مواد غذایی ، بهترین خوراکی ها برای تقویت روحیه ... www.akairan.com/health/.../news201771818571932592.html‎Cached18 جولای 2017 ... تقویت روحیه با این خوراکی ها : از نظر علمی ثابت شده است که خوردن غذاهای سالم و داشتن رژیم متعادل می تواند انرژی و احساس مثبتی در ما ایجاد کند اما ... مواد غذایی برای تقویت روحیه و افزایش سرزندگی شما www.delgarm.com/health/.../136065-مواد-غذایی-برای-افزایش-روحیه‎Cached Similar13 جولای 2015 ... اگر روحیه شما آنطور نیست که شما می خواهید و نیاز به تقویت روحیه خود دارید، ... تا مواد غذایی برای تقویت روحیه به شما معرفی کنیم تا به شما کمک کند سرحال ... سروتونین شود و این امر باعث به هم خوردن تعادل روحیه و حالت انسان می شود. این غذاها روحیه را تقویت می کنند! - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/32012695 این غذاها روحیه را تقویت می کنند! وب سایت بدونیم - مریم اسدی: ضرب المثل معروف " روزی یک سیب بخور تا از دکتر به دور بمانی” را همه شنیده ایم. اما در مطالعاتی که در ...