مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید روش تشخیص روغن زیتون اصلی از تقلبی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، روغن زیتون به واسطه فواید بی‌نظیر آن، در همه کشورها محصول پرفروشی محسوب می‌شود به طوری که بازار هدف پرسودی برای سودجویان ایجاد کرده است. گفته می‌شود در کشور آمریکا 70 درصد روغن زیتون های فروخته شده تقلبی است.


بسیاری از تولیدکنندگان، روغن زیتون طبیعی را با برخی مواد یا روغن های مصنوعی ترکیب کرده و به اسم روغن زیتون به فروش می‌رسانند.


در ایتالیا نیز این موضوع در برهه‌ای از زمان به حدی گسترش پیدا کرده که 400 مامور در قالب «عملیات روغن طلایی» به کشف و ضبط این روغن های تقلبی پرداختند.


محققان در آمریکا 124 برند روغن زیتون را که در سراسر جهان به فروش می رسند، مورد مطالعه قرار داده و دریافتند که بیش از 70 درصد آن ها روغن زیتون خالص نبوده و حتی برخی از این برندها به طور کامل فاقد روغن زیتون طبیعی هستند.


اسامی این برندهای روغن زیتون به شرح زیر است:


کاراپلی(Carapelli)
مزتا (Mezzetta)
پامپین (Pompeian)
مازولا (MAZOLA)
پریمادونا (Primadonna)
کولاویتا (Colavita)
ساسو (Sasso)
آنتیکا بادیا (Antica Badia)
استار (star)
هول فودز (Whole Foods)
فیلیپو بریو (Felippo Berio)
سیف وی (Safeway)
کوریسلی (Coricelli)
برتولی (Bertolli)


شما می توانید روغن زیتون را که در خانه دارید با روشی خاص تست کرده و خالص بودن آن را تشخیص دهید. در این روش باید روغن زیتون را به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید. اگر روغن شروع به سفت شدن کرد یا حالت یخ زدگی دانه های روغن را مشاهده کردید به این معنی است که روغن زیتون خالص است.



لینک منبع :برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید روش تشخیص روغن زیتون اصلی از تقلبی

برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید/ روش تشخیص روغن زیتون ... www.yjc.ir/.../برندهای-نامعتبر-روغن-زیتون-را-بشناسید-روش-تشخیص-روغن-زیتون-اصلی-از-تقلبی‎Cached17 ژانویه 2017 ... برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید/ روش تشخیص روغن زیتون اصلی از ... برندهای روغن زیتون عرضه شده به بازار تقلبی و بی‌کیفیت هستند. برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید/ روش تشخیص روغن زیتون ... iraneconomist.com/.../برندهای-نامعتبر-روغن-زیتون-را-بشناسید-روش-تشخیص-روغن-زیتون-اصلی-از-تقلبی‎Cached18 ژانویه 2017 ... برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید/ روش تشخیص روغن زیتون اصلی از تقلبی. تحقیقات نشان می‌دهد در آمریکا 70 درصد برندهای روغن زیتون ... برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید/ روش تشخیص روغن ... - میهن مگ https://mihanmag.com/.../برندهای_نامعتبر_روغن_زیتون_را_بشناسید__روش_تشخیص_روغن_زیتون_اصلی_از_تقلبی‎Cached17 ژانویه 2017 ... نام تجاری نامعتبر, روغن زیتون, DC/ روش تشخیص روغن زیتون اصل از ... روغن زیتون را بشناسید/ روش تشخیص روغن زیتون اصلی از تقلبی. برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید/ روش تشخیص روغن زیتون ... www.parset.com/...brandhay.../_roesh_tshakhis_roghan_ziton_asly_az_taghalby.html 20 ژانویه 2017 ... برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید/ روش تشخیص روغن زیتون اصلی از تقلبی. تحقیقات نشان می‌دهد در آمریکا 70 درصد برندهای روغن زیتون ... برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید/ روش تشخیص روغن زیتون ... bahar.xyz/.../برندهای+نامعتبر+روغن+زیتون+را+بشناسید+روش+تشخیص+روغن+زیتون+اصلی+از+تقلبی‎Cachedپست برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید/ روش تشخیص روغن زیتون اصلی از تقلبی از وبلگ مرجع دریافت و با درج لینک مستقیم منبع آن نمایش داده شده است. برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید/ روش تشخیص ... - گلارانیوز golaranews.ir/item-2759-برندهای-نامعتبر-روغن-زیتون-را-بشناسید-روش-تشخیص-روغن-زیتون-اصلی-از-تقلبی‎Cachedتصویر برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید/ روش تشخیص روغن زیتون اصلی از تقلبی. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، روغن زیتون به ... 3 روش تشخیص روغن زیتون iranjib ir - ResultFa resultfa.ir/key/3-روش-تشخیص-روغن-زیتون-iranjib-ir/ اصلی ترین راه تشخیص روغن زیتون اصلی از تقلبی اینه که مقداری از روغن ... برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید روش تشخیص روغن برندهای نامعتبر روغن ... ۲ روش تشخیص روغن زیتون تقلبی - ghand-pahlu ghand-pahlu.ir/result/۲-روش-تشخیص-روغن-زیتون-تقلبی.html چگونه روغن زیتون اصلی را از نوع تقلبی آن شناسایی کنیم را با روش تشخیص روغن ... برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید روش تشخیص روغن روش تشخیص ... خبر جــار | برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید/ روش تشخیص ... www.khabarjaar.com/.../برندهای-نامعتبر-روغن-زیتون-را-بشناسید-روش-تشخیص-روغن-زیتون-اصلی-از-تقلبی 17 ژانویه 2017 ... برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید/ روش تشخیص روغن زیتون اصلی از تقلبی. تحقیقات نشان می‌دهد در آمریکا 70 درصد برندهای روغن زیتون ... روش تشخیص روغن زیتون اصلی از تقلبی | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=2&id=70696 18 ژانویه 2017 ... به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، روغن زیتون به واسطه ... برندهای نامعتبر روغن زیتون را بشناسید # روش تشخیص روغن زیتون ...