مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مشاوره دارویی با شماره گیری ۱۴۹۰ و ۱۹۰

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، دکتر یسنا بهمنش افزود: مراکز اطلاع رسانی دارو و سموم (DPIC) ارائه دهنده خدمات مشاوره‌ای در مورد داروها و سموم هستند که مخاطبان می‌توانند از طریق یک خط تلفن با آن تماس بگیرند.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰ مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم دانشگاهی در کشور مشغول به فعالیت هستند. تمامی این مراکز در حال حاضر با دو شماره ۱۴۹۰ و همچنین ۱۹۰ و برخی از آنها علاوه بر شماره های یاد شده با شماره ای مستقل، پاسخگوی تماس های مردم و گروه پزشکی هستند.

بهمنش اظهار داشت: هموطنان در سراسر کشور با شماره گیری ۱۴۹۰ یا ۱۹۰، می توان به مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم همان منطقه دانشگاهی متصل شد و از مشاوره دارویی از طریق تلفن بهره برد. علاوه بر تهران، چند دانشگاه سطح یک هم فعالیت شبانه روزی دارند و بقیه مراکز از ۸ ساعت تا ۱۲ ساعت در روز ارائه خدمت می نمایند.

وی افزود: مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم در مورد، نحوه مصرف صحیح داروها، تداخل داروها و مواد غذایی، عوارض جانبی ناشی از مصرف داروها، سازگاری و نحوه اختلاط داروهای تزریقی، مصرف داروها در دوران بارداری و شیردهی، مسمومیت با دارو، سموم، مواد شیمیایی، گیاهان سمی، گزیدگی ها و گازگرفتگی ها آماده پاسخگویی به پرسش های شهروندان است.



لینک منبع :مشاوره دارویی با شماره گیری ۱۴۹۰ و ۱۹۰

مشاوره دارویی با شماره گیری ۱۴۹۰ و ۱۹۰ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../مشاوره-دارویی-با-شماره-گیری-۱۴۹۰-و-۱۹۰‎Cached16 ژانویه 2017 ... دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو، گفت: با شماره گیری ۱۴۹۰ یا ۱۹۰، می توان به مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم متصل شد و از ... مشاوره دارویی از طریق تماس با شماره های ۱۴۹۰ و ۱۹۰ www.fardanews.com/.../مشاوره-دارویی-از-طریق-تماس-با-شماره-های-۱۴۹۰-و-۱۹۰‎Cached16 ژانویه 2017 ... مشاوره دارویی از طریق تماس با شماره های ۱۴۹۰ و ۱۹۰ ... داشت: هموطنان در سراسر کشور با شماره گیری 1490 و یا 190 ، می توان به مرکز اطلاع رسانی داروها و ... مشاوره دارویی با شماره گیری ۱۴۹۰ و ۱۹۰ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... 46.209.139.191/news/3878655/مشاوره-دارویی-با-شماره-گیری-۱۴۹۰-و-۱۹۰ دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو، گفت: با شماره گیری ۱۴۹۰ یا ۱۹۰، می توان به مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم متصل شد و از مشاوره دارویی بهره ... میگنا - مشاوره دارویی با شماره گیری ۱۴۹۰ و ۱۹۰ www.migna.ir/vdcc4mq1.2bqoe8laa2.html 16 ژانویه 2017 ... دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو، گفت: با شماره گیری ۱۴۹۰ یا ۱۹۰، می توان به مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم متصل شد و از ... مشاوره دارویی با شماره گیری ۱۴۹۰ و ۱۹۰ - روزنامه نصف جهان nesfejahan.net/fa/news/22364/مشاوره-دارویی-با-شماره-گیری-۱۴۹۰-و-۱۹۰ 17 ژانویه 2017 ... دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو، گفت: با شماره گیری ۱۴۹۰ یا ۱۹۰، می توان به مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم متصل شد و از ... مشاوره دارویی با شماره گیری ۱۴۹۰ و ۱۹۰ - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID...‎Cachedمشاوره دارویی با شماره گیری ۱۴۹۰ و ۱۹۰. مهر- دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو گفت: هموطنان در سراسر کشوربا شماره گیری ۱۴۹۰ یا ۱۹۰، ... مشاوره دارویی با شماره‌گیری ۱۴۹۰ و ۱۹۰ - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/359002/Lifeskills/heathsubpage‎Cached17 ژانویه 2017 ... دبیر ستاد مرکزی اطلاع‌رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو، گفت: با شماره‌گیری ۱۴۹۰ یا ۱۹۰، می‌توان به مرکز اطلاع‌رسانی داروها و سموم متصل شد و از ... آخرین خبر |مشاوره دارویی سازمان غذا و دارو با شماره گیری ۱۴۹۰ و ۱۹۰ akharinkhabar.ir/science/3222267 16 ژانویه 2017 ... مهر/ دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو، گفت: با شماره گیری ۱۴۹۰ یا ۱۹۰، می توان به مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم متصل شد و ... مشاوره دارویی با شماره گیری ۱۴۹۰ و ۱۹۰ - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../مشاوره-دارویی-با-شماره-گیری-۱۴۹۰-و-۱۹۰/ 20 آوریل 2017 ... بهمنش اظهار داشت: هموطنان در سراسر کشور با شماره گیری ۱۴۹۰ یا ۱۹۰، می توان به مرکز اطلاع رسانی داروها و سموم همان منطقه دانشگاهی متصل شد و از مشاوره ... دارونما | اخبار پزشکی سلامت | مشاوره دارویی با شماره‌گیری ۱۴۹۰ و ۱۹۰ darunama.com/.../details/.../مشاوره-دارویی-با-شماره‌گیری-۱۴۹۰-و-۱۹۰‎Cachedدبیر ستاد مرکزی اطلاع‌رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو، گفت: با شماره‌گیری ۱۴۹۰ یا ۱۹۰، می‌توان به مرکز اطلاع‌رسانی داروها و سموم متصل شد و از مشاوره دارویی بهره برد.