مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، زندگی فشرده امروز و ساعت های کاری طولانی شاید به بسیاری از افراد اجازه ندهد به کلاس های ورزش بروند و زمانی را در آنجا سپری کنند.

اما می توان با استفاده از نرمش هایی کوتاه اما بسیار مفید برای بدن وضعیت سلامتی را در حالت مطلوب و ایده آل نگه داشت و روز را با انرژی و انگیزه بالا آغاز کرد.

تخت خواب و تشک به دلیل نرمی می تواند یک فضای مطلوب برای انجام حرکات کششی باشد، انجام نرمش روزانه بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب می تواند از بروز خشکی و دردمفاصل در افراد جلوگیری کند و خواب آلودگی را در آنها سریعتر برطرف کند.

از جمله مفیدترین حرکات نرمشی نشستن بر روی تخت و باز کردن پاها به میزان دو برابر عرض شانه است، آنگاه با هر یک از دست ها انگشت پای مخالف را گرفته و فشار دهید، این حرکات را 10 بار و هر بار برای 30 ثانیه تکرار کنید.

حرکت دیگر نشستن بر روی تخت خواب و کشش دست ها به اطراف شانه و بالای سر و فشار دادن دست ها به مانع صوری است که می توانید این حرکت را 10 بار و هر بار 30 ثانیه انجام دهید.

برترین حرکت نشستن روی تخت خواب و دراز کردن پاها به طور مستقیم و آنگاه به کمک دستها بلند کردن بالا تنه و باسن از روی تخت است به طوری که زانو ها خم نشود ، این حرکت را نیز 10 بار و هر بار 30 ثانیه انجام دهید.

با انجام منظم این تمرین ها هر روز به زودی شاهد احساس شادی، انرژی بالا، نرمی عضلات و حتی بهبود تناسب اندام می شوید.



لینک منبع :ورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب

Images for ورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب ورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب www.yjc.ir/.../ورزش-های-مخصوص-صبحگاهی-قبل-از-بلند-شدن-از-رختخواب‎Cached27 دسامبر 2016 ... ورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ زندگی فشرده امروز و ... ورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب - کلینیک من www.clinicman.org/ورزش-های-مخصوص-صبحگاهی-قبل-از-بلند-شدن-از-رختخواب‎Cachedورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب. برای اینکه زودتر بتوانید در این روزهای سرد زمستانی از تخت خواب گرم و نرم خود خارج شوید و آماده برای شروع ... ورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب - سلامانه www.salamaneh.com/.../ورزش-های-مخصوص-صبحگاهی-قبل-از-بلند-شدن-از-رختخواب 29 دسامبر 2016 ... سلامانه : برای اینکه زودتر بتوانید در این روزهای سرد زمستانی از تخت خواب گرم و نرم خود خارج شوید و آماده برای شروع کار روزانه شوید این ورزش ها را ... ورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب - سامانه خبری ... tnews.ir/news/b8d476791263.html برای اینکه زودتر بتوانید در این روزهای سرد زمستانی از تخت خواب گرم و نرم خود خارج شوید و آماده برای شروع کار روزانه شوید این ورزش ها را قبل از بلند شدن از تخت خواب ... ورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب | اخبار فارسی ... farsidari.com/33505 ورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب برای اینکه زودتر بتوانید در این روزهای سرد زمستانی از تخت خواب گرم و نرم خود خارج شوید و آماده برای شروع ... ورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب | برای - قطره www.ghatreh.com/.../ورزش-های-مخصوص-صبحگاهی-قبل-بلند-شدن-رختخواب 27 دسامبر 2016 ... ورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب. برای اینکه زودتر بتوانید در این روزهای سرد زمستانی از تخت خواب گرم و نرم خود خارج شوید ... آموزش چند حرکت برای ورزش صبحگاهی در رختخواب (+تصاویر) - بیتوته www.beytoote.com/sport/public.../exercise3-morning2-bed.html‎Cached Similarورزش صبحگاهی حرکات ورزشی نرمش صبحگاهی ورزش صبحگاهی در رختخواب ورزش ... بیدار شدن از خواب شبانه برای بسیاری از افراد دشوار است، چه برسد به ورزش کردن ... سر خود را بلند نکنید؛ زیرا در این صورت گردن تحت‌فشار قرار می‌گیرد. ... یکی دیگر از نرمش های صبحگاهی غلتاندن زانو ها است ،برای انجام این حرکت ورزشی، به آرامی ... ورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب www.airvideo.ir/.../ورزش_های_مخصوص_صبحگاهی_قبل_از_بلند_شدن_از_رختخواب‎Cachedورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب. دانلود ورزش صبحگاهی مدارس (فیلم) · دانلود همین الان ورزش صبحگاهی بشدت خنده دار در پارکی در کرج. ورزش های مخصوص صبحگاهی قبل از بلند شدن از رختخواب - روز نو | خبر ... khabarfarsi.com/u/30573887 30 دسامبر 2016 ... راهکارهایی برای درمان بی حوصلگی ورزش کنید ورزش کردن هم به سلامت جسم شما و هم به سلامت روانتان کمک شایانی می کند. ورزش موجب ترشح هورمون های ...