مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای حفظ سلامتی از پارازیت‌ها فاصله بگیرید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس با یادآوری اظهارات معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مبنی بر تاثیر پارازیت ها در ابتلا به سرطان، افزود: در مجلس گذشته مسئولان مربوطه گزارش هایی در زمینه نقش پارازیت ها بر سلامت افراد به کمیسیون بهداشت و درمان ارایه کردند که این گزارش همه ادعاها مبنی بر تاثیرگذاری پارازیت ها در بروز سرطان ها را رد می کرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس گزارش‌های مذکور مستندات و شواهدی مبنی بر سرطان زا بودن پارازیت ها وجود ندارد اما اگر حرف و ادعای تازه ای در این زمینه وجود دارد درخواست می شود تا مسئولان در کمیسیون بهداشت حضور یابند و این مستندات را ارایه دهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: تا زمانی که صحت ادعای تاثیر پارازیت ها بر سلامت افراد مشخص نشود نمی توان از مسئولان مربوطه سوال کرد اما اگر مدارکی چنین اظهاراتی را اثبات می کند باید ارایه شده تا بتوان پیرامون آن وارد عمل شد و از مسئولان پرسش هایی را مطرح کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس اطلاعات تکنیکی ارایه شده در کمیسیون بهداشت، اعلام شد که اگر فاصله پارازیت‌ها با افراد بیشتر از دو متر باشد تاثیر خود را از دست می‌دهد این درحالی است که امروزه عنوان می شود امواج موبایل نیز بر سلامت افراد تاثیرگذار بوده و شدت آن از پارازیت ها نیز بیشتر است لذا اگر قرار باشد تاثیر پارازیت ها مشخص شود لازم است تاثیر امواج موبایل نیز مورد بررسی واقع شود.



لینک منبع :برای حفظ سلامتی از پارازیت‌ها فاصله بگیرید

برای حفظ سلامتی از پارازیت‌ها فاصله بگیرید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../برای-حفظ-سلامتی-از-پارازیت‌ها-فاصله-بگیرید برای حفظ سلامتی از پارازیت‌ها فاصله بگیرید. دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 11:52. نایب رئیس مجلس با رد تاثیر مخرب پارازیت‌ها بر سلامت افراد، گفت: اگر مسئولان ... برای حفظ سلامتی از پارازیت‌ها فاصله بگیرید - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=958923‎Cached26 دسامبر 2016 ... نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس اطلاعات تکنیکی ارایه شده در کمیسیون بهداشت، اعلام شد که اگر فاصله پارازیت‌ها با افراد ... برای حفظ سلامتی از پارازیت‌ها فاصله بگیرید - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../برای-حفظ-سلامتی-از-پارازیت‌ها-فاصله-بگیرید/ 27 دسامبر 2016 ... برای حفظ سلامتی از پارازیت‌ها فاصله بگیرید. مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس با یادآوری اظهارات معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مبنی بر ... برای حفظ سلامتی از پارازیت‌ها فاصله بگیرید | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=2&id=69399 26 دسامبر 2016 ... برای حفظ سلامتی از پارازیت‌ها فاصله بگیرید. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس با یادآوری اظهارات معاون ... برای حفظ سلامتی از پارازیت‌ها فاصله بگیرید - دانلود ویدیو www.dvideo.ir/.../برای_حفظ_سلامتی_از_پارازیت‌ها_فاصله_بگیرید‎Cachedبرای حفظ سلامتی از پارازیت‌ها فاصله بگیرید ... دانلود آهنگ تیتراژ انتهایی سریال فاصله ها با صدای علی لهراسبی · دانلود موزیکـ ویدیو بهزاد ... به سلامتی (فیلم). برای حفظ سلامتی از پارازیت zwnj ها فاصله بگیرید - مجله خبری نیوز newzz.ir/search/?q...حفظ+سلامتی+از+پارازیت...فاصله+بگیرید‎Cachedخبرگزاری ایسنا: مدیرکل مخابرات استان کرمان وی با بیان اینکه پارازیت ها جزو پرتوهای غیر یونیزان هستند و برای سلامتی مشکلی ایجاد نمی کنند و در واقع امواج ... آیا امواج بر سلامتی انسان تاثیر دارند یا خیر؟ - محیط زیست - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../آیا-امواج-بر-سلامتی-انسان-تاثیر-دارند-یا-خیر-‎Cached Similar19 نوامبر 2013 ... سلامت نیوز : جنگ پارازیتی هنوز زنده است. ... الان همه دولت‌ها ممنوعیت‌هایی را برای حفظ فاصله بیشتر با جریان موج‌های فشار قوی تصویب کرده‌اند. 8 واقعیتی که موهای شما درباره سلامتی تان می گویند - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Sara/Search/keyword/1?q=سلامتی برای حفظ سلامتی از پارازیت‌ها فاصله بگیرید. نایب رئیس مجلس با رد تاثیر مخرب پارازیت‌ها بر سلامت افراد، گفت: اگر مسئولان ادعای تازه‌ای در این‌باره دارند، در ... آغاز بررسی اثرات پارازیت‌ها بر سلامت - محمد اصفهانی www.mohammadesfahani.com/default.aspx?NewsID...f2f1...2‎Cached Similar10 ا کتبر 2013 ... هاشمی افزود: گزارش اثرات پارازیت‌ها بر سلامت انسان محرمانه نخواهد بود ولی .... و مخاطبی را که می‌تواند مدل‌های ذهنی‌اش دچار اخلال شود، حفظ کند؛ اما هجمه‌ای هم ‌علیه .... تماس بگیرید و در همین وضعیت تخم مرغی را بین این دو در یک فاصله نسبی ... چطور در برابر امواج تلفن همراه از خودمان محافظت کنیم؟ - تفریحی taffrihi.ir/news/64573‎Cached24 ژوئن 2017 ... 7- نوشتن پیامک در فاصله ای دور از خود ... حجم پارازیت ها نسبت به گذشته کاهش یافته است · برای حفظ سلامتی از پارازیت‌ها فاصله بگیرید ...