مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم،‌ مصطفی اسماعیلی رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو درباره استفاده خانم‌ها از ریمل اظهار کرد: اگر به یکی از فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی مراجعه شود ریمل‌ها در رنگ و نشان‌های مختلف به چشم خواهند آمد، نکته اینکه با تکیه به ظاهر محصول یا فروشگاه مورد نظر نمی‌توان از کیفیت محصول اطمینان حاصل کرد چرا که تقلب و قاچاق می‌تواند هر سقمی را صحیح جلوه دهد.

وی ادامه داد: از جمله محصولات آرایشی پرکاربرد و خطر آفرین در صورت عدم انتخاب صحیح ریمل‌ها هستند این محصولات از نظر شکل ساختاری به دو صورت پایه آبی و روغنی در فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی ایران وجود دارند.

این مقام مسئول گفت: ریمل‌هایی که پایه اصلی آنها روغن است در برابر عرق کردن و ریزش اشک مقاوم هستند و خشک شدن آنها روی مژه‌ها به مدت طولانی صورت می‌گیرد لذا موجب ریزش مژه‌ها می‌شود. ریمل‌هایی که پایه اصلی آنها آب است دقیقاً برخلاف ریمل‌های روغنی هستند.

اسماعیلی افزود: ریمل‌های مایع که پایه اصلی آنها آبی است، محیط مناسبی برای رشد و نمو میکروب‌ها هستند و با تکثیر این میکروب‌ها و حضور مداوم آنها در نزدیک چشم می‌تواند عفونت‌های چشمی، التهاب، قرمزی، ترشحات غلیظ، خارش و حتی پوسته ریزی لبه پلک را ایجاد کنند.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در موارد شدیدتر این ریمل‌ها به قرنیه چشم آسیب می‌رسانند و در نهایت لک قرنیه و اشکال در بینایی را به وجود می‌آورند.

رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو به ایفدانا گفت: این علایم با ادامه مصرف افزایش می‌یابد و متخصصان توصیه می‌کنند به دلیل حساس بودن ناحیه اطراف چشم بهتر است از این ریمل‌ها کمتر استفاده شود.

وی عنوان کرد: وجود مواد رنگی و عطری و یا حتی نگهدارنده موجود در داخل ریمل‌ها نیز می‌تواند حساسیت‌های پوستی ایجاد کند. باید توجه داشت که احتمال بروز عوارض فوق در فرآورده‌های قاچاق بدلیل عدم کنترل و نظارت بیشتر است.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از بروز خطرات احتمالی ناشی از مواد آرایشی و بهداشتی خارجی به‌ویژه ریمل‌ها به شرحی که بیان شد، صرفاً باید از لوازم آرایشی و بهداشتی دارای مجوز ورود از سازمان غذا و دارو استفاده شود که برچسب فارسی نویس داشته و اطلاعات مربوط به تاریخ تولید و انقضاء و شماره مجوز ورود بر روی آن درج شده است.



لینک منبع :خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند

خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/512040/خانم‌ها-از-کدام-ریمل-استفاده-کنند خانم‌ها از کدام ریمل استفاده کنند. اگر به یکی از فروشگاه‌های عرضه لوازم آرایشی مراجعه شود ریمل‌ها در رنگ و نشان‌های مختلف به چشم خواهند آمد، نکته اینکه با تکیه به ظاهر ... خانم ها از کدام ریمل استفاده کنند - خبرلند khabarland.com/news/11641/خانم-ها-از-کدام-ریمل-استفاده-کنند‎Cached18 دسامبر 2016 ... خانم ها از کدام ریمل استفاده کنند سلامت نیوز: رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: ریمل هایی که پایه اصلی آنها روغن است در برابر عرق ... خانم ها از ریمل دارای مجوز از سازمان غذا و دارو استفاده کنند - Parstechrokh www.parstechrokh.com/index.php/.../67-2016-12-24-14-22-31‎Cachedخانم ها از ریمل دارای مجوز از سازمان غذا و دارو استفاده کنند. Written by Parstechrokh on 24 December 2016 . Posted in اخبار و رویداد ها. دکتر مصطفی اسماعیلی رئیس ... ماهنامه فرهنگی، سیاسی، هنری، اجتماعی ایرانشهر - شماره 6: iranshahr ... - Google Books Result https://books.google.com/books?id=7qqKAwAAQBAJ ketab.com - ‎ - Antiques & Collectibles کریمورهاى حرفهاى کاهى أزسایه دودى بجاى خط جشم استفاده مى کنند و با این حقه جلوه بسیار ... که استفاده از آنها را راحت مى کند براى ریمل زدن بهتر است جشمها بسته باشد أول یشت مزه ها را ... خانم هاى جوان است جون خانم هاى کار درخشش جشم شما را بیشتر مى کند .نکته های مهمی که باید در مورد ریمل بدانید! - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../نکته-های-مهمی-که-باید-در-مورد-ریمل-بدانید!‎Cachedدر این حالت باید هم از فرمژه استفاده کنید و هم از ریمل حالت دهنده و بلند استفاده کنید؛ این دسته از خانم ها نباید ریمل حجم دهنده استفاده کنند چون مژه های شان سنگین و ... هشدار جدی، ریمل ضد آب استفاده نکنید!! | Hendevaneh hendevaneh.com/هشدار-جدی،-ریمل-ضد-آب-استفاده-نکنید/‎Cached2 آگوست 2017 ... افرادی که سابقه ابتلا به گل مژه دارند، اگر از ریمل ضدآب استفاده کنند، به ... خانم ها برای سلامت بیشتر چشم و پلک قبل از استفاده از ریمل از روغن ... بیشترین آسیب چشمی زنان استفاده ریمل ها و خط چشم هاست | | روزنامه ... www.iran.pezeshk.us/archives/82987‎Cachedدرکسانی که سابقه ابتلا به گل مژه دارند، اگر از ریمل ضدآب استفاده کنند، به دلیل انسداد ... خانم ها برای سلامت بیشتر چشم و پلک قبل از استفاده از ریمل از روغن ... خانم ها این ریمل ها را نخرید - ایران ناز www.irannaz.com/ladies-do-not-buy-this-mascara.html‎Cachedخانم ها بدانند که باید تمام محصولات آرایشی بهداشتی بهتر است سبک و ... درکسانی که سابقه ابتلا به گل‌مژه دارند، اگر از ریمل ضدآب استفاده کنند، به دلیل انسداد ... نکاتی در مورد ریمل و حفاظت از مژه | انجمن نگاه دانلود forum.negahdl.com/threads/49173/‎Cachedنکاتی در مورد ریمل و حفاظت از مژه [IMG] یکی از مهمترین وسایل آرایشی خانمها ریمل ... به عفونت و حساسیت را افزایش مىدهد خوددارى کنند از رنگهای مختلف استفاده کنید TouchTV | سامانه ویدئو های TouchTV | ساختار ریمل touchtv.ir/video/1437/ساختار-ریمل‎Cachedخانم ها برای افزایش حجم موژه از ریمل استفاده می کنند. ریمل های اولیه از وازلین و زغال تهیه می شدند ولی امروزه فرمول های زیادی برای تهیه آنها موجود است. ترکیبات اصلی آن ...