مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مد جدید قلیان های لاکچری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ کارشناسان هشدار می دهند پدیده جدیدی به نام قلیان شارژی(hookah pen) یا قلیان لاکچری به یک خطر جدی برای سلامت استفاده کنندگان بویژه جوانان تبدیل شده است.

گفتنی است، سازندگان این نوع قلیان که توسط باتری لیتیوم یا پورت usb شارژ می شود گروه سنی جوانان را هدف گرفته اند و با انواع تزئینات و رنگهای زیبا بر روی بدنه این محصول آنها را به مصرف آن ترغیب می کنند.

این قلیان دارای اسانس و طعم دهنده های ختلف با طعم میوه هایی چون هلو و لیمو است و باعث می شود مزه توتون و تنباکو احساس نشود و به همین دلیل فرد مصرف کننده بدون احساس ناراحتی به میزان زیاد از این وسیله و مواد سمی داخل آن استفاده می کند.

کارشناسان هشدار می دهند نیکوتین موجود در توتون و تنباکو بسیار خطرناک است و حتی برخی افراد با یک بار استفاده از آن مسموم شده و جان خود را از دست می دهند.

این وسیله به لحاظ نوع فناوری با سیگار الکترونیکی تفاوت دارد و بسیار خطرناکتر از آن است.

قبح شکنی اینبار با طعم «قلیان های شارژی»/ ترفند جدید سودجویان برای جذب جوانان

کارشناسان هزاران ماده سمی را در نیکوتین و ترکیبات آن شناسایی کرده اند که منجر به ابتلای افراد به انواع بیماری ها و مرگ می شود به همین دلیل به افراد توصیه می شود از مصرف این محصولات خودداری کنند زیرا برخلاف باور عوامانه خطر آن کمتر از سیگار و قلیان عادی نیست و چه بسا بسیار بیشتر است.



لینک منبع :مد جدید قلیان های لاکچری

Images for مد جدید قلیان های لاکچری مد جدید قلیان های لاکچری/ قبح شکنی اینبار با ... - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../news/.../مد-جدید-قلیان-های-لاکچری-قبح-شکنی-اینبار-با-طعم-قلیان-های-شارژی‎Cached10 دسامبر 2016 ... افراد سودجو و کارخانه های سازنده تولید مواد دخانی هر روز با یک نو آوری و محصولی جدید به شکار سلامت مصرف کنندگان و جوانان می روند. مد جدید قلیان های لاکچری - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/2651349514092769477/مد-جدید-قلیان-های-لاکچری 10 دسامبر 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارشناسان هشدار می دهند پدیده جدیدی به نام قلیان شارژی(hookah pen) یا قلیان لاکچری به یک ... مد جدید قلیان های لاکچری! + تصاویر - روز پلاس roozplus.com/fa/news/215/مد-جدید-قلیان-های-لاکچری-تصاویر‎Cached26 ژوئن 2016 ... مد جدید قلیان های لاکچری! + تصاویر. کد خبر: ... داستان مد شدن "یقه آخوندی" در کشور چه بود ؟ ... وفادارترین زوج های مشهور دنیا را بشناسید + تصاویر ... مد جدید قلیان های لاکچری! - پارسینه www.parsine.com/fa/news/291472/مد-جدید-قلیان-های-لاکچری‎Cached24 ژوئن 2016 ... مد جدید قلیان های لاکچری! برچسب ها: ... پارسینه را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید ... این اصطلاح "لاکچری" را در سریال پایتخت به مسخره مد جدید قلیان های لاکچری/ قبح شکنی اینبار با طعم ... - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../مد-جدید-قلیان-های-لاکچری-قبح-شکنی-اینبار-با-طعم-قلیان-های-شارژی/ گفتنی است، سازندگان این نوع قلیان که توسط باتری لیتیوم یا پورت usb شارژ می شود گروه سنی جوانان را هدف گرفته اند و با انواع تزئینات و رنگهای زیبا بر روی ... مد جدید قلیان های لاکچری | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29485629 مد جدید قلیان های لاکچری. کارشناسان هشدار می دهند پدیده جدیدی به نام قلیان شارژی( hookah pen) یا قلیان لاکچری به یک خطر جدی برای سلامت استفاده کنندگان بویژه ... میهن مگ - مد جدید قلیان های لاکچری/ قبح شکنی اینبار با طعم «قلیان ... https://mihanmag.com/.../مد_جدید_قلیان_های_لاکچری__قبح_شکنی_اینبار_با_طعم_«قلیان_های_شارژی»‎Cached10 دسامبر 2016 ... گزارش کلینیک پزشکی تیم و ... کارشناسان هشدار می دهند از یک پدیده جدید به نام قلیان قابل شارژ(قلیان pen) شیشه یا بدون خطر به سلامت از ... مد جدید قلیان های لاکچری! – گیتی نگار gitynegar.ir/?p=4091‎Cached9 جولای 2016 ... بازتاب ها: اردوغان چند ساعت قبل از کودتا در این ویلا در حال استراحت بود/تصاویر – گیتی نگار. بازتاب ها: اتاق انتظار دفتر کار بیل گیتس/عکس ... مد جدید قلیان های لاکچری/ قبح شکنی اینبار با طعم «قلیان های شارژی ... www.hammihan.com/post/13321909‎Cachedمد جدید قلیان های لاکچری/ قبح شکنی اینبار با طعم «قلیان های شارژی» افراد سودجو و کارخانه های سازنده تولیدات دخانی هر روز با یک نو آوری و محصولی جدید به شکار ...