مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرگیجه نشانه چه مشکلاتی است؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، اگرچه سرگیجه در افراد مختلف تاثیرات متفاوتی به جا می‌گذارد اما به طور معمول با احساس گیج رفتن، تعادل نداشتن و تاب خوردن همراه است.

همچنین از جمله دیگر علائم این بیماری شامل حالت تهوع، حرکت غیرمعمول چشم، سردرد، عرق کردن، وزوز گوش‌ها یا از دست دادن قدرت شنوایی است.

هر کدام از این علائم می‌تواند برای مدت چند دقیقه تا چند ساعت ادامه پیدا کند. همچنین سرگیجه از دست رفتن ناگهانی تعادل توصیف می‌شود و می‌تواند از وجود مشکل در گوش یا ضربه دیدن سر ناشی شود.

دلیل نهفته سرگیجه بستگی به این دارد که سرگیجه فرد "مرکزی" است یعنی به دلیل وجود مشکل در مغز یا نخاع ظاهر می‌شود یا اینکه "حاشیه‌ای" است و از وجود مشکل در گوش داخلی ناشی می‌شود.

به گزارش مدیکال دیلی، هر چند رایج‌ترین دلیل سرگیجه عفونت گوش داخلی است اما این وضعیت همچنین می‌تواند از ضربه خوردن به سر یا حتی میگرن ناشی شود هر چند کمتر رایج است. در این موارد سرگیجه می‌تواند نشان‌دهنده مشکلات جدی‌تر همچون سکته مغزی یا خونریزی در مغز باشد.



لینک منبع :سرگیجه نشانه چه مشکلاتی است؟

سرگیجه نشانه چه مشکلاتی است؟ - ایسنا www.isna.ir/news/95082416564/سرگیجه-نشانه-چه-مشکلاتی-است‎Cached14 نوامبر 2016 ... سرگیجه اصطلاحی است که برای توصیف نداشتن تعادل جسمی به کار گرفته می‌شود و می‌تواند بر اثر مشکلات متعدد در وضعیت سلامت فرد ظاهر شود. سرگیجه نشانه چه مشکلاتی است؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/505547/سرگیجه-نشانه-چه-مشکلاتی-است سرگیجه اصطلاحی است که برای توصیف نداشتن تعادل جسمی به کار گرفته می‌شود و می‌تواند بر اثر مشکلات متعدد در وضعیت سلامت فرد ظاهر شود. اگرچه سرگیجه در ... سرگیجه نشانه چه مشکلاتی است؟ - بیماری - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../سرگیجه-نشانه-چه-مشکلاتی-است-‎Cached14 نوامبر 2016 ... سرگیجه اصطلاحی است که برای توصیف نداشتن تعادل جسمی به کار گرفته می‌شود و می‌تواند بر اثر مشکلات متعدد در وضعیت سلامت فرد ظاهر شود. الف - سرگیجه نشانه چه مشکلاتی است؟ alef.ir/vdcbffbazrhb80p.uiur.html?413637 14 نوامبر 2016 ... سرگیجه اصطلاحی است که برای توصیف نداشتن تعادل جسمی به کار گرفته می‌شود و می‌تواند بر اثر مشکلات متعدد در وضعیت سلامت فرد ظاهر شود. سرگیجه نشانه چه مشکلاتی است؟ - آناج www.anaj.ir/News/65426/سرگیجه-نشانه-چه-مشکلاتی-است؟/?id=65426 14 نوامبر 2016 ... سرگیجه نشانه چه مشکلاتی است؟ سرگیجه اصطلاحی است که برای توصیف نداشتن تعادل جسمی به کار گرفته می‌شود و می‌تواند بر اثر مشکلات متعدد ... سرگیجه نشانه چه مشکلاتی است؟ | - سرگیجه اصطلاحی است که برای www.ghatreh.com/news/nn34605225/سرگیجه-نشانه-مشکلاتی-است 14 نوامبر 2016 ... سرگیجه اصطلاحی است که برای توصیف نداشتن تعادل جسمی به کار گرفته می شود و می تواند بر اثر مشکلات متعدد در وضعیت. دلایل سرگیجه داشتن - نمناک namnak.com/دلایل-سرگیجه.p18983‎Cachedسرگیجه مشکلی است که گاها با حالت تهوع و سیاهی رفتن چشم به سراغتان می آید. ... شوند پس در هر سنی که هستید، در صورت دیدن نشانه ها با یک متخصص مشورت کنید. سرگیجه نشانه چه مشکلاتی است؟ - سلامانه www.salamaneh.com/post/56320/سرگیجه-نشانه-چه-مشکلاتی-است 14 نوامبر 2016 ... سلامانه :سرگیجه اصطلاحی است که برای توصیف نداشتن تعادل جسمی به کار گرفته می‌شود و می‌تواند بر اثر مشکلات متعدد در وضعیت سلامت فرد ظاهر ... سرگیجه نشانه چه مشکلاتی است؟ | مجله اینترنتی خواندنی ها khaandaniha.ir/news/12386/سرگیجه-نشانه-چه-مشکلاتی-است؟ 19 ژانویه 2017 ... سرگیجه اصطلاحی است که برای توصیف نداشتن تعادل جسمی به کار گرفته می‌شود و می‌تواند بر اثر مشکلات متعدد در وضعیت سلامت فرد ظاهر شود. سرگیجه چیست؟ دلایل سرگیجه کدام اند؟ - راستینه - سایت پزشکی و ... https://rastineh.com/سرگیجه-چیست؟-دلایل-سرگیجه-کدام-اند؟/‎Cachedزمانیکه سرگیجه ناگهانی همراه با از دست دادن عملکرد یکی از نقاط بدن رخ دهد، می بایست سریع به بیمارستان مراجعه نمود چراکه این سرگیجه ممکن است علامت مشکلی جدی در ...