مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان‌زا هستند+ روش شناسایی

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران ، میوه ها در رژیم غذایی سالم جایگاه ویژه ای دارند اما نکته مهم در مصرف میوه ها نبود سم و مواد شیمیایی مضر کشاورزی است. بسیاری از این سموم شیمیایی، آفت کش ها و واکس های مورد استفاده برای سلامت بدن مضر بوده و حتی سرطان زا نیز هستند.


یکی از مواد شیمیایی که برای حفظ بهتر و طولان مدت میوه، بازار پسندی و فروش بهتر استفاده می شود واکس است. این ماده شیمیای ازموادی تشکیل شده که روغن موتور از مشتقات آن ساخته می شود. این موم یا واکس برای بدن ما بسیار خطرناک و سمی بوده و تهدید کننده سلامت و جان انسان است و در طی فرآیند انتقال موجب حذف واکس طبیعی میوه می شود.


ما به شما یک تست معرفی می کنیم که به کمک آن می توان از وجود واکس بر روی میوه آگاه شوید. در این روش کافی است که آب داغ را بر روی سیب بریزید و اگر این میوه واکس خورده و سرطان زا باشد مواد سفیدی روی آن ظاهر می شود.


تولید کنندگان این ماده ادعا می کنند که این واکس باکتری و قارچ ها را از میوه دورمی کند اما واقعیت این است که این ماده با تغییر رنگ میوه ها آنها را جذاب تر کرده و خوشمزه تر جلوه داده و موجب ترغیب خریداران می شود.


پس از جنجال های زیادی که در خصوص استفاده واکس و مضرات آن به وجود آمد، تولیدکنندگان مجبور شدند مواد تشکیل دهنده این ماده شیمیایی را فاش کنند که در نتیجه تحقیقات مشخص شد واکس میوه دارای ترکیبات سمی و آلرژی زا است.


علاوه بر این، واکس میوه سرشار از مواد نگهدارنده، رنگ های مصنوعی و قارچ کش است که متاسفانه همه این مواد به عنوان ترکیبات سرطان زا شناخته شده اند البته به تازگی برخی شرکت های تولید کننده واکس هایی را از ترکیبات طبیعی موم عسل، رزین چوب و موم نخل(از برگ درخت نخل) تولید کرده اند که همان خاصیت های ضد باکتری و قارچ را داشته و به نگه داری بهتر آن نیز کمک می کند.


اگر به طور کلی ترجیح می دهید که هیچ ماده مصنوعی بر روی میوه هایی که می‌خورید وجود نداشته باشد باید هر میوه را فقط در همان فصل برداشت خریداری کنید.



لینک منبع :شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان‌زا هستند+ روش شناسایی

شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان‌زا هستند+ روش شناسایی www.yjc.ir/.../شاید-باورتان-نشود-ولی-این-میوه-ها-سرطان‌زا-هستند-روش-شناسایی‎Cached12 نوامبر 2016 ... شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان‌زا دارند+ روش شناسایی به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛میوه ها در رژیم ... شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان‌زا هستند+ روش شناسایی | تهران ... tehranpress.com/.../شاید-باورتان-نشود-ولی-این-میوه-ها-سرطان‌زا-هستند+-روش-شناسایی/‎Cached13 نوامبر 2016 ... اگر نگران سلامتی تان هستید و به خوردن میوه علاقه دارید میوه های واکس خورده نخرید زیرا با خوردن آن سرطان به جانتان می افتد. میهن مگ - شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان‌زا هستند+ روش شناسایی https://mihanmag.com/.../شاید_باورتان_نشود_ولی_این_میوه_ها_سرطان_زا_هستند+_روش_شناسایی‎Cachedگزارش کلینیک تیم علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران; میوه ها در یک رژیم غذایی سالم یک محل خاص اما نکته مهم در خوردن این میوه نه سموم و مواد شیمیایی مضر در بخش ... شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان‌زا هستند+ روش شناسایی - زاهدانه www.zahedaneh.ir/vdcaeinm.49num15kk4.html‎Cached13 نوامبر 2016 ... اگر نگران سلامتی تان هستید و به خوردن میوه علاقه دارید میوه های واکس خورده نخرید زیرا با خوردن آن سرطان به جانتان می افتد. شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان زا هستند+ روش شناسایی ... khabarfarsi.com/u/28039487 13 نوامبر 2016 ... شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان زا هستند+ روش شناسایی ... هاوارد فلوری این ماده را تخلیص کرد و با تجویز آن موفق به درمان عفونتها به روش ... شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان‌زا هستند+ روش شناسایی - دریاسر www.daryasar.ir/.../شاید-باورتان-نشود-ولی-این-میوه-ها-سرطان‌زا-هستند+-روش-شناسایی-.html 13 نوامبر 2016 ... به گزارش دریاسر به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، میوه ها در رژیم غذایی سالم جایگاه ویژه ای دارند اما نکته مهم در مصرف میوه ها نبود سم و مواد ... شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان زا هستند+ روش شناسایی ... tnews.ir/news/1bb074100086.html 13 نوامبر 2016 ... به گزارش ارس تبار به نقل از باشگاه خبرنگاران؛میوه ها در رژیم غذایی سالم جایگاه ویژه ای دارند اما نکته مهم در مصرف میوه ها نبود سم و مواد شیمیایی مضر ... شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان‌زا هستند+ روش شناسایی - سالم ... salembeman.ir/شاید-باورتان-نشود-ولی-این-میوه-ها-سرطان/‎Cached14 نوامبر 2016 ... خانه / اخبار پزشکی قدس آنلاین / شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان‌زا هستند+ روش شناسایی. شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان‌زا هستند+ ... شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان‌زا هستند+ روش شناسایی ... https://cst-ir.com/شاید-باورتان-نشود-ولی-این-میوه-ها-سرطان/ 12 نوامبر 2016 ... اگر نگران سلامتی تان هستید و به خوردن میوه علاقه دارید میوه های واکس خورده نخرید ... شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان‌زا هستند+ روش شناسایی. شاید باورتان نشود ولی این میوه ها سرطان‌زا هستند+ روش شناسایی - مجله ... www.iranmg.blogsky.com/1396/02/02/post-174/ به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران ، میوه ها در رژیم غذایی سالم جایگاه ویژه ای دارند اما نکته مهم در مصرف میوه ها نبود سم و مواد شیمیایی مضر کشاورزی است.