مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خود درمانی برای شوره سر ممنوع!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سید مهدی طبایی متخصص پوست و مو گفت: شوره سر عارضه ای هست که تقریبا بین خانم ها و آقایان به شکل برابر مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه شوره سر به دو دسته شوره های خشک و چرب تقسیم بندی می شوند، اظهار داشت: شوره های چرب، شایع ترین شوره هایی هستند که افراد با آن مواجه اند و حاصل شرایط خاص پوست، چربی بیش از حد و قارچ ها است.

وی بیان کرد: در صورت فراهم آمدن شرایط باعث ایجاد پوسته، تحریک، قرمزی و خارش در سر می شود که معمولا با درمان های موضعی و خوراکی قابل کنترل هستند.

این متخصص پوست و مو بیان کرد: استفاده خودسرانه از داروهای درمانگر شوره سر موجب ایجاد عوارض در افراد می شود که باید درمان تحت نظر پزشک متخصص صورت بگیرد.

طبایی عنوان کرد: شوره سر می تواند علائمی از یک بیماری خطرناک و مهم باشد، بنابراین کسانی که شوره سر دارند نباید به خود درمانی بپردازند زیرا ممکن است بیماری اصلی و مهمی که موجب ایجاد آن شده به موقع تشخیص داده نشود و زمان طلایی برای درمان بیماری خاص از دست برود که البته این بیماری ها نادر هستند، اما عوارض ناشی از آن جبران ناپذیر است.

وی اذعان داشت: توصیه می شود در درمان های پوست و مو بیماران خودسرانه اقدام نکنند و به افراد غیر متخصص مراجعه ننمایند و حتما یک مشاوره تخصصی در این زمینه داشته باشند.

این متخصص پوست و مو تصریح کرد: استفاده از شامپوهای درمانگر شوره سر می تواند در حالت خفیف کمک کننده باشد اما در حالت پیشرفته شامپو ها قادر به کنترل آن نیستند و باید حتما از درمان مناسب استفاده شود.

طبایی اظهار داشت: استفاده از شامپو نامناسب در افراد موجب تشدید حالت خشکی پوست می شوند و می توانند موجب تشدید شوره در سر شوند.

وی افزود: کسانی که با این مشکل مواجه هستند باید حداقل یکبار برای بررسی تخصصی اقدام نمایند که گاه با درمان به موقع و تشخیص درست می توانند به درمان آن اقدام و از تشخیص اشتباه در حالات جدی اجتناب کنند.



لینک منبع :خود درمانی برای شوره سر ممنوع!

خود درمانی برای شوره سر ممنوع! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5854023/خود-درمانی-برای-شوره-سر-ممنوع‎Cached10 نوامبر 2016 ... شوره سر می تواند علائمی از یک بیماری خطرناک و مهم باشد بنابراین کسانی که شوره سر دارند نباید به خود درمانی بپردازند. خود درمانی برای شوره سر ممنوع! www.fardanews.com/fa/news/589425/خود-درمانی-برای-شوره-سر-ممنوع 14 نوامبر 2016 ... شوره سر می تواند علائمی از یک بیماری خطرناک و مهم باشد بنابراین کسانی که شوره سر دارند نباید به خود درمانی بپردازند. Images for خود درمانی برای شوره سر ممنوع! خود درمانی برای شوره سر ممنوع! - شبکه اجتماعی هم میهن https://hammihan.com/post/12943814 خود درمانی برای شوره سر ممنوع! [لینک] · ilike · و 1 نفر · 0 نظر. محتوای سایت توسط کاربران تولید شده است و «شبکه اجتماعی هم میهن» هیچ مسئولیتی نسبت به آن ها ندارد . خود درمانی برای شوره سر ممنوع! - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../خود-درمانی-برای-شوره-سر-ممنوع/story/6063265/‎Cached9 نوامبر 2016 ... شوره سر می تواند علائمی از یک بیماری خطرناک و مهم باشد بنابراین کسانی که شوره سر دارند نباید به خود درمانی بپردازند./ به نقل از باشگاه ... خود درمانی برای شوره سر ممنوع! | فردا نیوز vista.ir/cdn/31562893‎Cached14 نوامبر 2016 ... شوره سر می تواند علائمی از یک بیماری خطرناک و مهم باشد بنابراین کسانی که شوره سر دارند نباید به خود درمانی بپردازند. وب سایت رسمی آخرین خبر | پوست و مو/ خود درمانی برای شوره سر ممنوع! akharinkhabar.ir/health/3078237 طبایی عنوان کرد: شوره سر می تواند علائمی از یک بیماری خطرناک و مهم باشد، بنابراین کسانی که شوره سر دارند نباید به خود درمانی بپردازند زیرا ممکن است بیماری ... خود درمانی برای شوره سر ممنوع! | کمپرسور سازی تبریز https://cst-ir.com/خود-درمانی-برای-شوره-سر-ممنوع/ 10 نوامبر 2016 ... شوره سر می تواند علائمی از یک بیماری خطرناک و مهم باشد بنابراین کسانی که شوره سر دارند نباید به خود درمانی بپردازند. Source: خبرگزاری باشگاه ... خود درمانی برای شوره سر ممنوع! - شوره سر ودرمان قطعی آن - ایران سی ان ... setare24.irancnblog.com/.../+خود+درمانی+برای+شوره+سر+ممنوع%21+‎Cachedخود درمانی برای شوره سر ممنوع! شوره سر می تواند علائمی از یک بیماری خطرناک و مهم باشد بنابراین کسانی که شوره سر دارند نباید به خود درمانی بپردازند. تصویر خود ... موثرترین درمان خانگی برای شوره سر - خانه vanak.clinic/شوره-سر/‎Cachedموثرترین درمان خانگی برای شوره سر سلول های مرده پوست می ریخت Shvnd.hngamy افزایش تعداد ... آبجو با خدا ممنوع، قارچی که موجب شوره سر در بیش از کاهش فعال هستند. ... برای کنترل شوره سر، هر دو پودر آسپرین به شامپو و مالش خود را بر روی سر.