مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نخ دندان برای دندان‌های حساس خوب است یا بد؟

به گزارش جام جم آنلاین ، مراقبت‌های ناکافی و نامناسب دهانی مانند درست و مرتب مسواک نزدن، محکم مسواک زدن با برس زبر و خشن و نخ نکشیدن می‌تواند به مرور زمان موجب تشکیل پلاک و جرم روی دندان شود و همین بیماری لثه را دربردارد و باعث تحلیل رفتن لثه می‌شود.

استفاده از نخ دندان می‌تواند جرم را از نواحی بین دندانی و زیر خط لثه بردارد و لثه‌ را تقویت کرده و استحکام لثه را برای نگهداری از دندان و پوشش دادن عاج آشکار بیشتر کند.

استفاده مداوم از نخ دندان، باعث از بین رفتن حساسیت دندانی می‌شود که حساسیتش به‌خاطر عقب‌نشینی لثه بوده است.



لینک منبع :نخ دندان برای دندان‌های حساس خوب است یا بد؟

چه آدامسی برای دندان مفید است؟ - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/Newspreview/2608403665446152283 پاسخ پرسش دیروز ( نخ دندان برای دندان‌های حساس خوب است یا بد؟): استفاده از نخ دندان بخش مهمی از بهداشت مرتب دهان و دندان است. ارتباط مستقیمی میان استفاده نکردن از ... نخ دندان برای دندان‌های حساس خوب است یا بد؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../نخ-دندان-برای-دندان‌های-حساس-خوب-است-یا-بد؟‎Cached6 نوامبر 2016 ... استفاده از نخ دندان بخش مهمی از بهداشت مرتب دهان و دندان است. ارتباط مستقیمی میان استفاده نکردن از نخ دندان و ابتلا به بیماری‌های لثه وجود دارد‌. خواص نخ دندان برای دندان های حساس - مجله سلامت www.majalesalamat.com/.../is-flossing-good-or-bad-for-sensitive-teeth/‎Cached22 آوریل 2017 ... نخ کشیدن دندان بخش مهمی از بهداشت مرتب دهانی‌تان است. ارتباط ... خواص نخ دندان برای دندان های حساس. نخ دندان برای دندان‌های حساس خوب است یا بد؟ Images for نخ دندان برای دندان‌های حساس خوب است یا بد؟ نخ دندان برای دندان‌های حساس خوب است یا بد؟ - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/.../1340-نخ-دندان-برای-دندان‌های-حساس-خوب-است-یا-بد؟.html‎Cachedنخ کشیدن دندان بخش مهمی از بهداشت مرتب دهانی‌تان است . ارتباط مستقیمی میان عدم استفاده از نخ دندان و ابتلا به بیماری‌های لثه وجود دارد . مراقبت‌های ناکافی و نامناسب ... نخ دندان برای دندان‌های حساس خوب است یا بد؟ - ایسکانیوز | دمادم https://damadam.ir/.../نخ-دندان-برای-دندان‌های-حساس-خوب-است-یا-بد/4166121 استفاده از نخ دندان بخش مهمی از بهداشت مرتب دهان و دندان است. ارتباط مستقیمی میان استفاده نکردن از نخ دندان و ابتلا به بیماری‌های لثه وجود دارد‌. به ... نخ دندان برای دندان‌های حساس خوب است یا بد؟ | فردا | خبروان https://khabarone.ir/news/.../نخ-دندان-برای-دندان‌های-حساس-خوب-است-یا-بد 26 سپتامبر 2016 ... استفاده مداوم از نخ دندان، باعث از بین رفتن حساسیت در دندانی می‌شود که حساسیتش به‌خاطر عقب‌نشینی لثه بوده است. نخ دندان برای دندان‌های حساس خوب است یا بد؟ khabarone.ir/news/4600281‎Cached6 نوامبر 2016 ... استفاده از نخ دندان بخش مهمی از بهداشت مرتب دهان و دندان است. ارتباط مستقیمی میان استفاده نکردن از نخ دندان و ابتلا به بیماری‌های لثه وجود دارد‌. روزنامه جام جم - نخ دندان برای دندان‌های حساس خوب است یا بد؟ - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/.../نخ-دندان-برای-دندان-های-حساس-خوب-است-یا-بد‎Cached5 نوامبر 2016 ... پاسخ پرسش پنجشنبه ( برای آرام کردن درد دندان چه اقدامی کنیم ):. تا رسیدن به مطب دندانپزشک، با اقدامات زیر از درد دندان بکاهید: دهان را با آب ولرم ... دندانهای حساس - GUM https://www.sunstargum.com/index.php?id=3596&L=30‎CachedSunstar GUM محصولات برای مشکلات لثه، مشکلات دندان، بهداشت دهان و مراقبت از دهان ... نفس بد بو (هالیتوسیس) ... آیا مسواک زدن یا کشیدن نخ دندان شما را اذیت می کند؟ ... می باشد ممکن است مبتلا به هایپر سنسیتو دندانی (یا 'حساس شدن دندان') شده باشید.