مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

احساس تنهایی نشانه بیماری آلزایمر است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در این مطالعه آمده‌است در افراد مسن سالمی که سطح قابل توجهی از آمیلوئید وجود دارد، احساس تنهایی بیشتر از افرادی است که میزان این پروتئین در آنان پایین است.

آمیلوئید نوعی پروتئین است که با بیماری آلزایمر ارتباط دارد. پزشکان انگلیسی معتقدند احساس تنهایی می‌تواند نشانه هشدار دهنده‌ای نسبت به احتمال بروز این بیماری باشد.

در این بررسی پزشکان انگلیسی دریافتند: در افرادی که سطح بالایی از این پروتئین وجود دارد ۷.۵ برابر بیشتر احتمال می‌رود دچار احساس تنهایی شوند.

محققان در این مطالعه به بررسی ۴۳ زن و ۳۶ مرد حدودا ۷۶ ساله پرداختند که هیچ نشانه‌ای از بیماری آلزایمر در آنان وجود نداشت. با استفاده از تست‌های روان‌شناختی محققان به ارزیابی سطح احساس تنهایی در هر یک از این افراد پرداختند. علاوه بر این با کمک‌ اسکن‌های مغزی مقدار پروتئین آمیلوئید مغز آنان بررسی شد.

این تیم تحقیقاتی دریافتند: افراد مسنی که با وجود بودن در کنار دوستان و اعضای خانواده احساس تنهایی دارند، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری آلزایمر هستند.



لینک منبع :احساس تنهایی نشانه بیماری آلزایمر است

احساس تنهایی نشانه بیماری آلزایمر است - ایسنا www.isna.ir/news/.../احساس-تنهایی-نشانه-بیماری-آلزایمر-است‎Cached4 نوامبر 2016 ... نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد احساس تنهایی می‌تواند نشانه اولیه بیماری آلزایمر باشد. احساس تنهایی نشانه بیماری آلزایمر است - مجله اینترنتی جدیدترین www.jadidtarin.com/mag/pezeshki/salamat/5798‎Cachedآمیلوئید نوعی پروتئین است که با بیماری آلزایمر ارتباط دارد. پزشکان انگلیسی معتقدند احساس تنهایی می‌تواند نشانه هشدار دهنده‌ای نسبت به احتمال بروز این بیماری ... احساس تنهایی نشانه بیماری آلزایمر است - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../احساس-تنهایی-نشانه-بیماری-آلزایمر-است آمیلوئید نوعی پروتئین است که با بیماری آلزایمر ارتباط دارد. پزشکان انگلیسی معتقدند احساس تنهایی می‌تواند نشانه هشدار دهنده‌ای نسبت به احتمال بروز این بیماری ... احساس تنهایی نشانه بیماری آلزایمر است - onvansho onvansho.ir/result/احساس-تنهایی-نشانه-بیماری-آلزایمر-است.html نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد احساس تنهایی می‌تواند نشانه اولیه بیماری آلزایمر باشد . علائم اولیه آلزایمر سایت تفریحی آفتاب نشون آلزایمر از آن دسته بیماری هایی است ... احساس تنهایی نشانه اولیه آلزایمر است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../احساس-تنهایی-نشانه-اولیه-آلزایمر-است‎Cached8 نوامبر 2016 ... به گفته محققان، احساس تنهایی می تواند هشداری برای بیماری قریب الوقوع آلزایمر در سالمندان باشد. احساس تنهایی نشانه بیماری آلزایمر است - تدبیر و امید | دمادم https://damadam.ir/news/احساس-تنهایی-نشانه-بیماری-آلزایمر-است/4143850 آمیلوئید نوعی پروتئین است که با بیماری آلزایمر ارتباط دارد. پزشکان انگلیسی معتقدند احساس تنهایی می تواند نشانه هشدار دهنده ای نسبت به احتمال بروز این بیماری ... میگنا - احساس تنهایی نشانه بیماری آلزایمر است www.migna.ir/vdchwwnx.23n6wdftt2.html‎Cached4 نوامبر 2016 ... نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد احساس تنهایی می‌تواند نشانه اولیه بیماری آلزایمر باشد. احساس تنهایی نشانه بیماری آلزایمر است - خبرلند khabarland.com/news/369/احساس-تنهایی-نشانه-بیماری-آلزایمر-است‎Cached5 نوامبر 2016 ... احساس تنهایی نشانه بیماری آلزایمر است خبر فارسی,خبر آنلاین و خبر لند,آخرین اخبار ایران و جهان,اخبار روز ایران,تازه ترین اخبار امروز,اخرین اخبار ... احساس تنهایی نشانه بیماری آلزایمر است - آناج www.anaj.ir/News/64284/احساس-تنهایی-نشانه-بیماری-آلزایمر-است/?id... 4 نوامبر 2016 ... احساس تنهایی نشانه بیماری آلزایمر است نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد احساس تنهایی می‌تواند نشانه اولیه بیماری آلزایمر باشد. احساس تنهایی نشانه بیماری آلزایمر است - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147824688028883 سیامک نمازی ویروس استاکس‌نت را وارد تاسیسات هسته‌ای ایران کرد/ آثار جشنواره عمار از گروه هنر و تجربه سازمان سینمایی بیشتر دیده می‌شود/در حوزه مستند از ...