مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خرخر هنگام خواب در کودکان را جدی بگیرید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ، علیرضا جعفری در آستانه برگزاری پانزدهمین کنگره سراسری گوش، حلق و بینی و جراحی‌های سر و گردن گفت: استفاده از بوتاکس به روش قلم پزشکی مورد تأیید نیست ولی تزریق آن با موادی که جزء فرآورده‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده اگر در جای صحیح و توسط متخصصان انجام گیرد موثر خواهد بود.

وی اظهار داشت: در حاشیه برگزاری این کنگره، در ارتباط با موضوعات مختلف مرتبط با جراحی سر و گردن و گوش و حلق و بینی کارگاه آموزشی برگزار می‌شود که از جمله این موارد برگزاری تزریق بوتاکس و پرکننده‌های صورت است که این مسئله به صورت عملی آموزش داده می‌شود.

وی در مورد تبلیغاتی که در زمینه تزریق بوتاکس در شبکه‌های ماهواره‌ای انجام می‌شود، افزود: استفاده از بوتاکس به روش قلم پزشکی مورد تأیید نیست ولی تزریق آن با موادی که جزء فرآورده‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده اگر در جای صحیح و توسط متخصصان انجام گیرد موثر خواهد بود.

متخصص گوش و حلق و بینی اضافه کرد: البته این مسئله بیشتر در افراد بالای ۴۰ سال و جهت رفع چین و چروک صورت استفاده می‌شود ولی در همه افراد موثر واقع نشده و تشخیص این مسئله بر عهده پزشک معالج است.

دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره سالیانه گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن گفت: یکی از شایع ترین مشکلات مربوط به گوش و حلق و بینی در اطفال مربوط به اختلالات گوش، مسائل مربوط به لوزه، آلرژی و سینوزیت مکرر در آنها است.

جعفری ادامه داد: ممکن است گاهی توده‌هایی ریز در سر و گردن کودکان یافت شود که این مسئله حتما باید مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم برداشته شود.

وی با اشاره به علائم خطر در کودکان گفت: خرخر وقت خواب باید توسط والدین مورد توجه قرار گیرد چرا که این مسئله می‌تواند ناشی از عوارض بزرگی لوزه باشد و اگر درمان نشود روی گوش اثر گذاشته و مایع در گوش میانی ایجاد می‌شود. در نتیجه کاهش شنوایی برگشت‌ناپذیر را در کودکان شاهد خواهیم بود.

دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره سالیانه گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن گفت: درمان لوزه کاملا انجام پذیر است و از طریق جراحی این مشکل در کودکان رفع می‌شود.

وی با اشاره به وجود توده‌های سر و گردن در بزرگسالان گفت: این مسئله باید حتما جدی گرفته شود و آزمایش و معاینه‌های لازم توسط پزشک در این زمینه صورت می‌گیرد و در صورت لزوم و بر اساس علت تشکیل توده پزشک برداشتن توده را توصیه می‌کند.



لینک منبع :خرخر هنگام خواب در کودکان را جدی بگیرید

خرخر هنگام خواب در کودکان را جدی بگیرید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ... www.mehrnews.com/.../خرخر-هنگام-خواب-در-کودکان-را-جدی-بگیرید‎Cached5 نوامبر 2016 ... دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره سالیانه گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن گفت: خرخر وقت خواب بایدتوسط والدین مورد توجه قرار گیرد زیرا این ... شرایط استفاده از بوتاکس/ خرخر کودکان هنگام خواب را جدی بگیرید ... www.shahrekhabar.com/medical/147832980032625 شرایط استفاده از بوتاکس/ خرخر کودکان هنگام خواب را جدی بگیرید - خبرگزاری فارس. خروپف های نگران کننده در کودکان - بیتوته www.beytoote.com/baby/hygienebaby/snoring2-children.html‎Cached Similarآپنه در دوران طفولیت یک مشکل جدی است و می تواند بر رشد و سلامت قلبی عروقی ... حالت قرار گرفتن بدن کودک هنگام خواب نیز می تواند نشانه ابتلا به آپنه باشد، چون ... مجله میترا | خرخر هنگام خواب در کودکان را جدی بگیرید www.mitramagazine.ir/post/.../خرخر-هنگام-خواب-کودکان-جدی-بگیرید‎Cachedخرخر وقت خواب باید توسط والدین مورد توجه قرار گیرد زیرا این مسئله می‌تواند موجب کاهش شنوایی برگشت ناپذیر درکودک شود. آخرین خبر | کودک/ خرخر کودکان هنگام خواب را جدی بگیرید akharinkhabar.com/.../کودک/-خرخر-کودکان-هنگام-خواب-را-جدی-بگیرید‎Cachedایرنا/ دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره سالیانه گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن گفت: والدین، خرخر کودکان هنگام خواب را مورد توجه جدی قرار دهند. به ... خرخر هنگام خواب در کودکان را جدی بگیرید - رویش ملت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27651933 5 نوامبر 2016 ... خرخر هنگام خواب در کودکان را جدی بگیرید. دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره سالیانه گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن گفت: خرخر وقت خواب ... آنا | شرایط استفاده از بوتاکس/ خرخر کودکان هنگام خواب را جدی بگیرید www.ana.ir/news/156137‎Cached5 نوامبر 2016 ... متخصص گوش و حلق و بینی گفت: استفاده از بوتاکس به روش قلم پزشکی مورد تأیید نیست ولی تزریق آن با موادی که جزو فرآورده‌های وزارت بهداشت، ... خرخر کودکان هنگام خواب را جدی بگیرید - پایگاه خبری تحلیلی اندیشه ... andishekhouzestan.ir/fa/.../694-خرخر-کودکان-هنگام-خواب-را-جدی-بگیرید.html 5 نوامبر 2016 ... خرخر کودکان هنگام خواب را جدی بگیرید. دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره سالیانه گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن گفت: والدین، خرخر کودکان ... خرخر کودکان هنگام خواب را جدی بگیرید | ایرنا - دبیر اجرایی - قطره www.ghatreh.com/news/.../خرخر-کودکان-هنگام-خواب-جدی-بگیرید 5 نوامبر 2016 ... ایرنا - دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره سالیانه گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن گفت: والدین، خرخر کودکان هنگام خو. خرخر هنگام خواب در کودکان را جدی بگیرید | دبیر اجرایی پانزدهمین - قطره www.ghatreh.com/news/.../خرخر-هنگام-خواب-کودکان-جدی-بگیرید 5 نوامبر 2016 ... خرخر هنگام خواب در کودکان را جدی بگیرید. دبیر اجرایی پانزدهمین همایش سالانه گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن گفت: یکی از شایع ترین ...