مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آرتروز در جوانی بهای درست ننشستن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرتضی مسعودی متخصص ارتوپد گفت: وضعیت بد اندام و نشستن به مدت طولانی در نهایت منجر به بیماری های جدی از جمله آرتروز می شود که وضعیت بدنی نامناسب موجب اختلال در ستون فقرات شده، به رباط ها و عضلات فشار وارد کرده و دردهای غیر قابل تحمل در پشت و گردن ایجاد می کند.

وی ادامه داد: بیشتر افراد زمان زیادی از ساعات روزانه خود را در محل کار یا منزل به صورت نادرست می نشینند و آرتروز بیماری شایعی است که به دلیل شرایط نادرست بدن مثل نشستن های غیر اصولی، ایستادن غلط و دو زانو نشستن در افراد ایجاد می شود.

این متخصص ارتوپدی اظهار داشت: بد نشستن روزانه و عدم رعایت نکات صحیح با گذر زمان منجر به ایجاد تغییر در سطح مفاصل، کاهش استحکام استخوان ها و سیستم عروقی، ساییده شدن سطوح مفصلی و استخوان سازی نا به جا می شود که آرتروز زود هنگام در جوانی را در پی دارد.

مسعودی تصریح کرد: شایع ترین آرتروز مربوط به زانو و ستون فقرات است و گردن درد عارضه مهم بد نشستن افرادی است که در طول روز مدت زیادی را پشت میز می نشینند و به علت بد نشستن دچار عارضه گردن درد می شوند.

وی ادامه داد: اصلاح نشستن یکی از مهم ترین موارد در از بین بردن و پیشگیری از گردن درد های طولانی مدت بوده و کمک شایانی به بهبود وضعیت جسمانی فرد می کند.

مسعودی ورزش کردن را از موارد مهم دیگر در پیشگیری از دردهای منجر به آرتروز دانست و بیان کرد: می توان از ورزش هایی که مربوط به حرکات سر، شانه و گردن است برای بهبود شرایط استفاده کرد، توصیه می شود افرادی که به مدت طولانی در محل کار هستند با انجام این ورزش ها و سعی در تصحیح حالت نشستن به حفظ سلامت خود کمک کنند.

وی یادآور شد: در موارد حادتر درد باید به پزشک مراجعه و از دارو استفاده کرد.



لینک منبع :آرتروز در جوانی بهای درست ننشستن

آرتروز در جوانی بهای درست ننشستن - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5847007/آرتروز-در-جوانی-بهای-درست-ننشستن‎Cached5 نوامبر 2016 ... نشستن های طولانی مدت و نادرست منجر به آسیب به ستون فقرات و آرتروز زود هنگام در جوانی می شود. آرتروز در جوانی بهای درست ننشستن - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../آرتروز-در-جوانی-بهای-درست-ننشستن‎Cachedآرتروز در جوانی بهای درست ننشستن. بد نشستن روزانه و عدم رعایت نکات صحیح با گذر زمان منجر به ایجاد تغییر در سطح مفاصل، کاهش استحکام استخوان ها و سیستم ... آرتروز در جوانی بهای درست ننشستن - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../آرتروز-در-جوانی-بهای-درست-ننشستن/.../6052799/ 5 نوامبر 2016 ... بد نشستن روزانه و عدم رعایت نکات صحیح با گذر زمان منجر به ایجاد تغییر در سطح مفاصل، کاهش استحکام استخوان ها و سیستم عروقی، ساییده شدن ... آرتروز در جوانی بهای درست ننشستن - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان akhbartop.com/23531/‎Cachedآرتروز در جوانی بهای درست ننشستن. نشستن های طولانی مدت و نادرست منجر به آسیب به ستون فقرات و آرتروز زود هنگام در جوانی می شود. برای صرف‌نظر کردن از ... آرتروز در جوانی بهای درست ننشستن - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147833148065195 بد نشستن روزانه و عدم رعایت نکات صحیح با گذر زمان منجر به ایجاد تغییر در سطح ... مفصلی و استخوان سازی نا به جا می شود که آرتروز زود هنگام در جوانی را در پی دارد. آرتروز در جوانی بهای درست ننشستن - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../آرتروز-در-جوانی-بهای-درست-ننشستن‎Cached5 نوامبر 2016 ... نشستن های طولانی مدت و نادرست منجر به آسیب به ستون فقرات و آرتروز زود هنگام در جوانی می شود. آخرین اخبار مفاصل زانو - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/مفاصل-زانو این صدا می تواند نشانه ناهنجاری مفصلی و غالبا آرتروز و ساییدگی زانو باشد. این افراد ... دلایل ابتلا به آرتروز در سنین جوانی ... آرتروز در جوانی بهای درست ننشستن. آرتروز جوانی بهای درست ننشستن - محبوب ها mahboobha.ir/tag/آرتروز-جوانی-بهای-درست-ننشستن 29 نوامبر 2016 ... آرتروز در جوانی بهای درست ننشستن... نشستن های طولانی مدت و نادرست منجر به آسیب به ستون فقرات و آرتروز زود هنگام در جوانی می شود. ... برای مشاهده ... آرتروز در جوانی بهای درست ننشستن - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/p411947/news/آرتروز-جوانی-بهای-ننشستن.html 5 نوامبر 2016 ... نشستن طولانی, زانو, آرتروز, ورزش کردن نشستن های طولانی مدت و نادرست منجر به آسیب به ستون فقرات و آرتروز زود هنگام در جوانی می شود.ورزش کردن ... ارتباط وضعیت نامناسب اندام و بروز آرتروز در جوانی - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../ارتباط-وضعیت-نامناسب-اندام-و-بروز-آرتروز-در-جوانی‎Cached16 ا کتبر 2016 ... به گفته محققان، از آنجائیکه جمعیت جوان نحوه نشستن درست را رعایت نمی کنند و به قدرکافی تحرک نداشته و ورزش نمی کنند، از اینرو ۱۶ ساعت ...