مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شکلات شیری با خواص تلخ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ، محققان دانشگاه ایالتی نورث کارولینا با اضافه کردن مواد فنولیک ناشی ازپوست بادام زمینی به شکلات شیری، به آن همان خاصیت آنتی اکسیدانی شکلات تلخ را تولید کردند.


این ترکیبات به صورت یک پودر شیرین خوراکی در شکلات شیری گنجانده شد تا فواید سلامتی این محصول را تغییر دهد.


محققان در مجله Food Science نوشتند، در مجموع به 80 نفر شکلات شیری با عصاره پوست بادام زمینی و شکلات شیری عادی داده شد و هیچکدام تفاوت میان این دو شکلات را تشخیص نداد.


آزمایش ها نشان دادند که میزان پوست بادام زمینی افزوده به این شکلات به اندازه کافی بر مزه آن تاثیری نداشت که افراد بتوانند این تفاوت را تشخیص دهند.


محققان خاطر نشان کردند که در صورت استفاده از عصاره پوست بادام زمینی در محصولات تجاری، مصرف کننده ها می توانند از محصولات با مزه خفیف بادام زمینی لذت برده و در عین حال از فواید اثبات شده این ترکیبات برای سلامتی بهره مند شوند.



لینک منبع :شکلات شیری با خواص تلخ

Images for شکلات شیری با خواص تلخ ایرنا - شکلات شیری با خواص تلخ www.irna.ir/fa/News/82288856/‎Cached31 ا کتبر 2016 ... تهران-ایرنا-محققان آمریکایی موفق به تولید شکلات شیری شده اند که ضمن برخورداری ازمواد مغذی شکلات تلخ، مزه آن تغییر نمی کند. شکلات شیری با خواص تلخ - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/131572/شکلات-شیری-با-خواص-تلخ‎Cached31 ا کتبر 2016 ... محققان آمریکایی موفق به تولید شکلات شیری شده اند که ضمن برخورداری ازمواد مغذی شکلات تلخ، مزه آن تغییر نمی کند. فواید شکلات شیری با شکلات تلخ برابر است - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/180229_فواید-شکلات-شیری-با-شکلات-تلخ-برابر-است.html/‎Cached3 نوامبر 2016 ... شکلات تلخ فواید زیادی دارد به طوری که میتواند هم ضربان قلب را مرتب کند و هم در تنظیم فشار خون تأثیر بگذارد، از قضا این شکلات خوشمزه میتواند ... شکلات شیری با خواص تلخ - شفا آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/شکلات-شیری-با-خواص-تلخ/4107475 محققان با اضافه کردن مواد فنولیک ناشی از پوست بادام زمینی به شکلات شیری، به آن همان خاصیت آنتی اکسیدانی شکلات تلخ را تولید کردند. شفا ... وب سایت رسمی آخرین خبر | تغذیه/ شکلات شیری با خواص تلخ www.akharinkhabar.ir/health/3057255 ایرنا/ محققان دانشگاه ایالتی نورث کارولینا با اضافه کردن مواد فنولیک ناشی ازپوست بادام زمینی به شکلات شیری، به آن همان خاصیت آنتی اکسیدانی شکلات تلخ را ... شکلات شیری با خواص تلخ - شفا آنلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27437762 31 ا کتبر 2016 ... شکلات شیری با خواص تلخ. محققان با اضافه کردن مواد فنولیک ناشی از پوست بادام زمینی به شکلات شیری، به آن همان خاصیت آنتی اکسیدانی ... خواص شکلات شیری و تلخ - گیاه یاب giahyab.com/خواص-شکلات-شیری-و-تلخ/ 3 نوامبر 2016 ... بهتری نسبت به سایر شکلات ها تبدیل کرده است ، خوشبختانه اخیرا محققان با اضافه کردن افزودنی جدید توانستند خواص شکلات شیری و تلخ را با هم ... برچسب ها - شکلات شیری - عصر ایران www.asriran.com/fa/tag/1/شکلات%20شیری‎Cached Similarبه نقل از "رودالز ارگانیک لایف" شکلات تلخ در مقایسه... با شکلات شیری از فواید سلامت بیشتری بهره می برد... کد خبر: ۵۳۱۲۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۰۹. آشنایی با ... فایده شکلات تلخ برای قلب، شکلات، خواص شکلات، فواید شکلات ... www.akairan.com/health/hooboobat-tanagholat/5960.html‎Cached Similarخواص حبوبات ، خواص تنقلات حبوبات و تنقلات در سلامت,نوع کاکائو تهیه,خواص شکلات تلخ ,نکات علمی ... رادیو808-شماره 20-مصاحبه با جناب دکتر سروقد مقدم - فیلم آکا ..... به‌طور کلی شکلات ها را به سه دسته، تلخ، شیری و سفید تقسیم می‌کنند :.