مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر، با یک سکه!

به گزارش جام جم آنلاین ، مصرف گوشت و غذاهایی که در فریزر ذوب و دوباره منجمد شده، ممکن است باعث مسمومیت غذایی شود، به همین دلیل باید اطمینان پیدا کنید که هنگام مسافرت برق برای مدتی طولانی قطع نشده باشد.

ساده‌ترین روش، استفاده از یک سکه است.


در این روش، یک فنجان و یا ظرف آب را در فریزر قرار دهید تا منجمد شود؛ پس از آن یک سکه فلزی را روی سطح یخ بگذارید.


اگر پس از بازگشت به خانه سکه همچنان روی یخ قرار داشت، می توانید اطمینان یابید که برق برای مدتی طولانی قطع نشده است، اما قرار داشتن سکه زیر و یا داخل یخ، به معنای آن است که در نبود شما برق مدتی طولانی قطع بوده و به دلیل ذوب شدن یخ سکه در آن فرو رفته است و طبیعتا گوشت و غذاهای داخل فریزر قابل مصرف نیستند.



لینک منبع :اطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر، با یک سکه!

اطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر، با یک سکه! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../اطلاع-از-فاسد-شدن-غذا-در-فریزر،-با-یک-سکه‎Cached15 ا کتبر 2016 ... هنگامی که به مسافرتی چند روزه رفته باشید، غذاهایی که در فریزر نگهداری می‌کنید، در صورت قطعی احتمالی برق ممکن است فاسد شده باشند، اما چگونه ... اطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر، با یک سکه! - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../اطلاع-از-فاسد-شدن-غذا-در-فریزر-با-یک-سکه‎Cachedاطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر، با یک سکه! مصرف گوشت و غذاهایی که در فریزر ذوب و دوباره منجمد شده، ممکن است باعث مسمومیت غذایی شود، به همین دلیل باید اطمینان ... اطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر، با یک سکه! | پایگاه اطلاع رسانی رجا www.rajanews.com/news/.../اطلاع-از-فاسد-شدن-غذا-در-فریزر،-با-یک-سکه 16 ا کتبر 2016 ... هنگامی که به مسافرتی چند روزه رفته باشید، غذاهایی که در فریزر نگهداری می‌کنید، در صورت قطعی احتمالی برق ممکن است فاسد شده باشند، اما چگونه ... اطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر، با یک سکه! - آفتاب www.aftabir.com/.../اطلاع-از-فاسد-شدن-غذا-در-فریزر-با-یک-سکه‎Cached16 ا کتبر 2016 ... هنگامی که به مسافرتی چند روزه رفته باشید، غذاهایی که در فریزر نگهداری می کنید، در صورت قطعی احتمالی برق ممکن است فاسد شده باشند، اما چگونه ... اطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر با یک سکه! – Medium https://medium.com/.../اطلاع-از-فاسد-شدن-غذا-در-فریزر-با-یک-سکه-9bf32b543247 15 ا کتبر 2016 ... فاسد شدن غذا در فریزر ، با یک سکه! فاسد شدن غذا در فریزر : هنگامی که به مسافرتی چند روزه رفته باشید، غذاهایی که در فریزر نگهداری می‌کنید، در ... اطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر، با یک سکه! | روزگاران roozegaran.com/1395/07/25/18096/of-rotting-food-in-the-freezer/ 16 ا کتبر 2016 ... مصرف گوشت و غذاهایی که در فریزر ذوب و دوباره منجمد شده، ممکن است باعث مسمومیت غذایی شود، به همین دلیل باید اطمینان پیدا کنید که هنگام مسافرت ... اطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر، با یک سکه! - قدس آنلاین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147660036069929‎Cached16 ا کتبر 2016 ... هنگامی که به مسافرتی چند روزه رفته باشید، غذاهایی که در فریزر نگهداری می‌کنید، در صورت قطعی احتمالی برق ممکن است فاسد شده باشند، اما چگونه ... اطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر، با یک سکه! | طرفداری https://www.tarafdari.com/.../اطلاع-از-فاسد-شدن-غذا-در-فریزر،-با-یک-سکه 15 ا کتبر 2016 ... ساده‌ترین روش، استفاده از یک سکه است. در این روش، یک فنجان و یا ظرف آب را در فریزر قرار دهید تا منجمد شود؛ پس از آن یک سکه فلزی را روی سطح یخ ... اطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر، با یک سکه! - کرج رسا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/26581569 اطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر، با یک سکه! هنگامی که به مسافرتی چند روزه رفته باشید، غذاهایی که در فریزر نگهداری می کنید، در صورت قطعی احتمالی برق ممکن است ... با یک سکه، از فاسد شدن غذا در فریزر مطلع شوید - نمناک namnak.com/فاسد-شدن-غذا-با-سکه.p38104‎Cachedفاسد شدن غذا و مواد غذایی فاسد شده در فریزر و راه حلی مناسب برای اصلاع از فاسد ... با یک سکه متوجه فاسد شدن غذا ها در فریزر شوید ... اطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر.