مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سیب زمینی و سالاد رنگارنگِ تربچه

مواد لازم:

  • سیب زمینی تازه یا سیب زمینی استامبولی , شسته شده , دو نیم شده : 500 گرم
  • خیار , نازک حلقه شده : 1 عدد
  • نمک : 2 قاشق چای خوری
  • تربچه , نازک حلقه شده : 1 دسته
  • خردل : 1 قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون : 2 قاشق غذاخوری
  • سرکه سفید : 1 قاشق غذاخوری
  • مخلوط سبزی های معطر خرد شده : 2 قاشق غذاخوری


طرز تهیه:

1. سیب زمینی ها را به مدت 10 تا 15 دقیقه در یک قابلمه آب جوش بپزید تا نرم و ترد شوند . سپس آن ها را آبکش نمایید و کنار بگذارید .

2. در همین فاصله , خیارها داخل یک بشقاب پخش نمایید و روی آن ها نمک بپاشید و کنار بگذارید . پس از 30 دقیقه آن ها را زیر آب سرد بگیرید و خشک نمایید .

3. خیار و تربچه را به صورت تزیینی داخل بشقاب مخصوص پذیرایی بچینید و سیب زمینی ها را وسط آن ها بگذارید .

4. در یک کاسه کوچک , تمام مواد سس سالاد را مخلوط نمایید و با همزن آنقدر بزنید تا کاملا یکدست شوند . سپس سس را روی سالاد بریزید و قبل از سرو , آن را داخل یخچال بگذارید تا سرد شود .



لینک منبع :طرز تهیه سیب زمینی و سالاد رنگارنگِ تربچه

سیب زمینی و سالاد تربچه - آوای سلامتی www.avayesalamati.com/Cooking/سیب-زمینی-و-سالاد-تربچه‎Cachedطرز تهیه سیب زمینی و سالاد تربچه. سیب زمینی ها با خردل و سبزی ها معطر طعم می گیرند و سالاد رنگارنگ تربچه همراه بی نقصی برای سیب زمینی ها در این غذا به شمار می ... سیب زمینی سالاد رنگارنگ تربچه - onvansho onvansho.ir/result/سیب-زمینی-سالاد-رنگارنگ-تربچه.html سیب زمینی ها با خردلسبزی های معطر طعم می گیرندسالاد رنگارنگ تربچه همراه بی نقصی . طرز تهیه سالاد سیب زمینی با سس خامه ای پورتال میهن تاز سالاد سیب زمینی ... سیب زمینی و سالاد رنگارنگِ تربچه - کمونه kamooneh.com/fa/news/99755/سیب-زمینی-و-سالاد-رنگارنگِ-تربچه 12 ا کتبر 2016 ... سیب زمینی ها با خردل و سبزی های معطر طعم می گیرند و سالاد رنگارنگ ... سیب زمینی و سالاد تربچه. طرز تهیه: 1. سیب زمینی ها را به مدت 10 تا 15 ... سیب زمینی و سالاد رنگارنگِ تربچه - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/.../سیب-زمینی-و-سالاد-رنگارنگ-تربچه 20 ا کتبر 2016 ... سیب زمینی ها با خردل و سبزی های معطر طعم می گیرند و سالاد رنگارنگ ... طرز تهیه: 1. سیب زمینی ها را به مدت 10 تا 15 دقیقه در یک قابلمه آب جوش ... سیب زمینی و سالاد تربچه - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/189616/سیب-زمینی-و-سالاد-تربچه 5 دسامبر 2016 ... سیب زمینی ها با خردل و سبزی های معطر طعم می گیرند و سالاد رنگارنگ ... طرز تهیه: 1. سیب زمینی ها را به مدت 10 تا 15 دقیقه در یک قابلمه آب جوش ... سیب زمینی و سالاد رنگارنگِ تربچه - خبرداغ khabaredagh.ir/fa/news/686605/سیب-زمینی-و-سالاد-رنگارنگِ-تربچه 13 ا کتبر 2016 ... سیب زمینی و سالاد رنگارنگِ تربچه طرز تهیه: به گزارش آکاایران: 1. سیب زمینی ها را به مدت 10 تا 15 دقیقه در یک قابلمه آب جوش بپزید تا نرم و ترد ... طرز تهیه سیب زمینی و سالاد رنگارنگِ تربچه - نود و شیش فان 96fun.ir/news/1324/طرز-تهیه-سیب-زمینی-و-سالاد-رنگارنگ-تربچه سیب زمینی ها با خردل و سبزی های معطر طعم می گیرند و سالاد رنگارنگ تربچه همراه بی نقصی برای سیب زمینی ها در این غذا به شمار می رود. طرز تهیه سیب زمینی و سالاد رنگارنگِ تربچه - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/طرز-تهیه-سیب-زمینی-و-سالاد-رنگارنگِ-ترب/ سیب زمینی ها با خردل و سبزی های معطر طعم می گیرند و سالاد رنگارنگ تربچه همراه بی نقصی برای سیب زمینی ها در این غذا به شمار می رود. تصویر طرز تهیه سیب زمینی ... سیب زمینی و سالاد رنگارنگِ تربچه - آکا www.akairan.com/ashpazi/salad/news20161011654093722.html 11 ا کتبر 2016 ... طرز تهیه: به گزارش آکاایران: 1. سیب زمینی ها را به مدت 10 تا 15 دقیقه در یک قابلمه آب جوش بپزید تا نرم و ترد شوند . سپس آن ها را آبکش نمایید و ... سیب زمینی و سالاد رنگارنگِ تربچه - مجله اینترنتی طوطی | پورتال ... toty.ir/سیب-زمینی-و-سالاد-رنگارنگِ-تربچه/‎Cached8 مارس 2017 ... طرز تهیه: ۱. سیب زمینی ها را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در یک قابلمه آب جوش بپزید تا نرم و ترد شوند . سپس آن ها را آبکش نمایید و کنار بگذارید . ۲.