مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ‌ایسنا، اطلاعات به دست آمده در این بررسی‌ها نشان می‌دهد که انجام ورزش‌های قدرتی در دو هفته‌ اول سیکل ماهانه می‌تواند برای زنان موثرتر باشد و بیشتر بر قدرت و حجم عضلات آنها تاثیر مثبت بگذارد.
مدیر این تحقیقات می‌گوید: سیکل عادت ماهانه بر میزان مفید بودن ورزش تاثیرگذار است. این مساله بر میزان هورمون‌های بدن ارتباط دارد.

در این مطالعات 56 زن مورد مطالعه قرار گرفتند و میزان تاثیر ورزش بر قدرت پاهای آنها اندازه‌گیری شد. بررسی‌ها نشان داد که انجام ورزش در دو هفته‌ اول سیکل ماهانه موثرتر است. البته این مساله در زنانی که قرص های ضد بارداری یا داروهایی که بر روی هورمون‌ها تاثیرگذار است مصرف می‌کنند، صدق نمی‌کند.

مدیر این تحقیقات در ادامه افزود: سیکل ماهانه در زندگی روزانه زنان بسیار موثر است. ما تلاش کردیم که از این مساله برای بهبود بخشیدن به کیفیت ورزش زنان استفاده کنیم.



لینک منبع :زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟

بانوان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../بانوان-باید-چه-روزهایی-از-ماه-ورزش-کنند‎Cached27 سپتامبر 2016 ... محققان دانشگاه اومئا بررسی کردند که چه زمانی برای ورزش زنان در طول ماه بهتر است و انجام ورزش‌های قدرتی در چه روزهایی از ماه بیشتر بر بدن زنان ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ - ورزش - زندگی سالم - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../زنان-باید-چه-روزهایی-از-ماه-ورزش-کنند- 27 سپتامبر 2016 ... محققان دانشگاه اومئا بررسی کردند که چه زمانی برای ورزش زنان در طول ماه بهتر است و انجام ورزش‌های قدرتی در چه روزهایی از ماه بیشتر بر بدن زنان ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/496318/زنان-باید-چه-روزهایی-از-ماه-ورزش-کنند زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ سیکل ماهانه در زندگی روزانه زنان بسیار موثر است. ما تلاش کردیم که از این مساله برای بهبود بخشیدن به کیفیت ورزش زنان ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/361433/زنان-باید-چه-روزهایی-از-ماه-ورزش-کنند 27 سپتامبر 2016 ... محققان دانشگاه اومئا بررسی کردند که چه زمانی برای ورزش زنان در طول ماه بهتر است و انجام ورزش‌های قدرتی در چه روزهایی از ماه بیشتر بر بدن زنان ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147497178051274 سیکل ماهانه در زندگی روزانه زنان بسیار موثر است. ما تلاش کردیم که از این مساله برای بهبود بخشیدن به کیفیت ورزش زنان استفاده کنیم. - عصر ایران. اول تو-زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ avalto.ir/101/زنان-باید-چه-روزهایی-از-ماه-ورزش-کنند 27 سپتامبر 2016 ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ ... به گفته کارشناسان، آلودگی هوا خطرات متعددی برای سلامت دارد که باید از خود در مقابل آن محافظت نمایید. میهن مگ - زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ https://mihanmag.com/.../زنان_باید_چه_روزهایی_از_ماه_ورزش_کنند؟‎Cached15 مه 2017 ... زنان باید ورزش کرد ؟ محققان دانشگاه اومئو بررسی زمانی که ورزش زنان در طول سال بهترین ورزش های قدرتی و چه روز از ماه بر روی زنان بر بدن. به‌ گزارش ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ -آکا - آکاایران www.akairan.com/health/bimari.../news201692715315399944.html‎Cached27 سپتامبر 2016 ... محققان دانشگاه اومئا بررسی کردند که چه زمانی برای ورزش زنان در طول ماه بهتر است و انجام ورزش های قدرتی در چه روزهایی از ماه بیشتر بر بدن زنان ... بانوان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ - ایسنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25730887 27 سپتامبر 2016 ... براساس این تحقیقات رحم قادر است هورمون هایی را ترشح کند که برای سلامت عمویم زن لازم است. این امر در مورد تخمدان ها نیز صدق می کند. بسیاری از ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ - شوشان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25736641 27 سپتامبر 2016 ... زنان باید چه روزهایی از ماه ورزش کنند؟ محققان دانشگاه اومئا بررسی کردند که چه زمانی برای ورزش زنان در طول ماه بهتر است و انجام ورزش های قدرتی در چه ...