مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش‌های درمانی مشکلات کف لگن

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، زینت قنبری در نشست خبری که در ارتباط با پانزدهمین کنگره بین‌المللی زنان و مامایی ایران برگزار شد اظهارداشت: یوروگاینوکولوژی رشته‌ای بوده که در ارتباط با مشکلات کف لگن زنان بوده و هنوز در ایران چندان شناخته شده نیست.

وی افزود: بی‌اختیاری ادرار، مشکلات دفعی، افتادگی مثانه و روده از جمله مسائل مربوط به رشته یوروگاینوکولوژی بوده که همه این موارد کیفیت زندگی زنان را می‌تواند تا میزان زیادی دچار اختلال کند.

وی افزود: بیماری‌های مرتبط با کف لگن در زنان خطر مرگ نداشته ولی عوارض زیادی را برای آنها به همراه دارد. همچنین زنان از 18 سالگی تا سال‌های پایانی عمر خود ممکن است درگیر این بیماری‌ها شوند.

مسئول بخش یورو گاینوکولوژی زنان بیمارستان امام ادامه داد: بیماری‌های مشکلات کف لگن قابل پیشگیری است و ورزش‌های خاص در این زمینه کمک‌کننده است. همچنین باوجود روش‌های درمانی به صورت جراحی، درمان‌های غیرجراحی نیز می‌تواند موثر واقع شود.

قنبری با بیان اینکه مسائل مربوط به یوروگاینوکولوژی در پانزدهمین کنگره بین‌المللی زنان و مامایی ایران مطرح می‌شود، گفت: پروتکل‌های درمانی نیز در این زمینه مورد بحث قرار گرفته و میهمانانی از داخل و خارج از کشور نیز اطلاعات خود را در این زمینه به اشتراک می‌گذارند.

وی با اشاره به موضوع لیزر خاطرنشان کرد: موضوع لیزر در کشور ما بسیار استفاده از آن گسترش یافته و برای درمان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارگاهی به این منظور نیز در حاشیه پانزدهمین کنگره بین‌المللی زنان و مامایی ایران با هدف ارائه اندیکاسیون‌های لیزر در زنان مطرح می‌شود.



لینک منبع :روش‌های درمانی مشکلات کف لگن

روش‌های درمانی مشکلات کف لگن - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../روش‌های-درمانی-مشکلات-کف-لگن‎Cached25 سپتامبر 2016 ... مسئول بخش یورو گاینوکولوژی زنان بیمارستان امام با اشاره به مشکلات کف لگن در زنان گفت: بی‌اختیاری ادرار، افتادگی مثانه و روده از جمله این ... درمان اختلالات کف لگن + آموزش حرکات ورزشی - سیمرغ seemorgh.com/health/...and.../367162-درمان-اختلالات-کف-لگن/‎Cached2 آگوست 2017 ... در این مطلب شما را با روش های درمان اختلالات کف لگن آشنا می کنیم. ... گاهی اوقات برای درمان مشکلات خاص کنترل مثانه یا پیشگیری از بی اختیاری ... روش‌های درمانی مشکلات کف لگن www.asrkhabar.com/fa/news/102436/روش‌های-درمانی-مشکلات-کف-لگن 25 سپتامبر 2016 ... مسئول بخش یورو گاینوکولوژی زنان بیمارستان امام با اشاره به مشکلات کف لگن در زنان گفت: بی‌اختیاری ادرار، افتادگی مثانه و روده از جمله این ... مسئول بخش یورو گاینوکولوژی زنان بیمارستان امام عنوان کرد روش‌های ... www.farsnews.com/13950704000761 25 سپتامبر 2016 ... روش‌های درمانی مشکلات کف لگن/ بیماری‌هایی که خطر مرگ ندارند ... مسئول بخش یورو گاینوکولوژی زنان بیمارستان امام با اشاره به مشکلات کف لگن در ... اختلالات کف لگن | دکتر تولیت towliat.com/services/pelvic-floor-dysfunction/‎Cachedتشخیص اختلالات کف لگن با بررسی دقیق علائم بیمار، سابقه مشکلات پزشکی و ... درمان. اختلالات کف لگن ناشی از عدم استراحت ماهیچه‌های این ناحیه می‌تواند با روش ... اختلالات کف لگن » سایت رسمی دکتر فخر السادات انارکی anaraki-crs.com/index.php?newsid=1‎Cached13 مارس 2017 ... در این عکس علاوه بر اختلال حرکتی کف لگن، مشکلات دیگر مانند افتادگی ... انواع روشهای درمان فیزیوتراپی از جمله آماده سازی عضلات کف لگن سبب ... روش‌های درمانی مشکلات کف لگن - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/news/روش‌های-درمانی-مشکلات-کف-لگن/4240233 بیماری های مشکلات کف لگن قابل پیشگیری است و ورزش های خاص در این زمینه کمک کننده است. همچنین باوجود روش های درمانی به صورت جراحی، درمان های غیرجراحی نیز می ... روش‌های درمانی مشکلات کف لگن - عصر خبر | دمادم https://damadam.ir/news/روش‌های-درمانی-مشکلات-کف-لگن/3740287‎Cachedمسئول بخش یورو گاینوکولوژی زنان بیمارستان امام با اشاره به مشکلات کف لگن در زنان گفت: بی‌اختیاری ادرار، افتادگی مثانه و روده از جمله این مشکلات بوده ... درمان اختلالات کف لگن و جراحی آن - درمان هموروئید www.drdarman.ir/اختلالات-کف-لگن‎Cachedاختلالات در لگن شامل یکسری بیماری میشوند که منجر به اختلال در دفع مدفوع و دردهای لگنی میشوند و میتواند منجر به ایجاد مشکلات خفیف تا شدید در فرد شوند بطوریکه ... تقویت عضلات کف لگن - تمرینات کیگل (کگل) - پارسی طب fa.parsiteb.com/تقویت-عضلات-کف-لگن-تمرینات-کیگل-کگل/‎Cached Similarعضلات کف لگن (pelvic floor muscles) تشکـیل یافته است از عضلات (levator ani) و (coccygeus) این دو عضله به ... ۶-یکی از اصلی ترین راه درمان انزال زودرس در مردان. ... نحوه انجام تمرینات کِیگل: ... من که هنوز ازدواج نکردم مشکل زود انزالی دارم چیکار کنم.