مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرا طناب زدن مفید است؟

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، بسیاری از افرادی که برنامه‌ای برای افزایش آمادگی جسمانی و تناسب اندام خود دارند، طناب زدن را در این برنامه قرار می‌دهند.

طناب زدن حرکت ورزشی است که ضربان قلب را افزایش می‌دهد و برای افراد با هر نوع آمادگی جسمانی مناسب است.

دلایل مختلفی برای طناب زدن وجود دارد که عبارتند از:

1. افزایش ضربان قلب

طناب زدن با افزایش ضربان قلب منجر به کاهش چربی‌های بدن و قدرتمند شدن عضلات می‌شود. طناب زدن یکی از موثرترین فرم‌های حرکت قلبی – عروقی است و تنها با پنج ‌دقیقه طناب زدن می‌تواند به اندازه نیم مایل دویدن کالری بسوزاند.

2. طناب زدن برای افراد با آمادگی های جسمانی مختلف مناسب است

افراد با هر نوع آمادگی جسمانی می‌توانند از طناب زدن فایده ببرند. تنها کافی است که با روزی پنج ‌دقیقه طناب زدن شروع کنید و کم کم این زمان را افزایش دهید. در حال‌ حاضر طناب‌های هوشمندی نیز در بازار وجود دارند که تعداد طناب زدن را می شمارند.

3. طناب زدن فواید متعددی دارد

طناب زدن بر روی قسمت‌های مختلف بدن کار می‌کند. ضمنا روش‌های مختلف طناب زدن وجود دارد که هر کدام از آنها تمرکز این فعالیت را بر روی قسمت خاصی از بدن قرار می‌دهند. طناب زدن متعادل و قدرت بدن را نیز افزایش می‌دهد.



لینک منبع :چرا طناب زدن مفید است؟

چرا طناب زدن مفید است؟ - بیتوته www.beytoote.com/sport/darman/why5-roping-helpful.html‎Cachedورزش و تندرستیدرمان با ورزشچرا طناب زدن مفید است؟ ... طناب زدن حرکت ورزشی است که ضربان قلب را افزایش می‌دهد و برای افراد با هر نوع آمادگی جسمانی مناسب است. چرا طناب زدن مفید است؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/495244/چرا-طناب-زدن-مفید-است طناب زدن با افزایش ضربان قلب منجر به کاهش چربی‌های بدن و قدرتمند شدن عضلات می‌شود. طناب زدن یکی از موثرترین فرم‌های حرکت قلبی – عروقی است و تنها با پنج ... طناب زدن مفید است یا مضر؟ - آکا www.akairan.com/health/varzesh-salamat/20135614633.html‎Cached Similarطناب زدن مفید است یا مضر,طناب زدن و لاغر شدن,طناب زدن و افزایش قد,طناب زدن کالری, طناب زدن برای تناسب اندام,طناب زدن چقدر کالری میسوزاند,طناب زدن + عوارض,طناب ... علم ورزش | فواید طناب زنی و معایب آن برای خانم ها www.elmevarzesh.com/jumprope-advantages-and-disadvantages/‎Cached Similar31 مارس 2012 ... آیا این درست است که ورزش طناب زدن باعث افتادگی رحم در خانم‌ها می‌شود؟ ... بیش از اندازه بالا نپرید، چرا که ممکن است بر روی زانوها و قوزک ‌های پاهای ‌تان ... چرا، چقدر و چگونه طناب بزنیم؟ - کلینیک آنلاین پزشکی www.behpu.com/article/details/.../چرا،-چقدر-و-چگونه-طناب-بزنیم؟‎Cachedتخمین‌زده شده است فواید 10دقیقه طناب زدن، با 30 دقیقه دوی آرام تقریبا برابر است. ... عمودی مثل پریدن از روی طناب، برای کاهش احساس گرسنگی بسیار مفید است. چرا طناب زدن برای همه مفید است؟ - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../چرا-طناب-زدن-برای-همه-مفید-است‎Cached28 جولای 2017 ... سرویس سبک زندگی فردا: طناب زدن از آن ورزش‌های قدیمی است که همه با آن آشناییم: در کودکی یکی از بازی‌هایمان بود و حالا در بزرگسالی طناب زدن را فقط ... طناب زنی (ورزشی مفید یا مضر؟) دکتر سلامت | کلینیک لاغری ... https://drsalamat.ir/طناب-زنی-ورزشی-مفید-مضر؟/‎Cachedبر اساس تعریف فدراسیون ورزش‌های همگانی، طناب زنی عبارت است از یک فعالیت بدنی کامل و مفرح که به صورت ... پزشکان با بررسی بر روی گروه های داوطلبان پی برده اند که پس از طناب زدن، افراد علاقه ای به خوردن غذاهای ... چرا در ماه رمضان چاق می شویم؟ چرا طناب زدن مفید است؟ - کمپ نیوز https://campnews.ir/fa/news/97370/چرا-طناب-زدن-مفید-است/‎Cachedبه گزارش تابناک یزد، بسیاری از افرادی که برنامه‌ای برای افزایش آمادگی جسمانی و تناسب اندام خود دارند، طناب زدن را در این برنامه قرار می‌دهند. طناب زدن حرکت ورزشی ... چرا طناب زدن بسیار مفید است؟ why-is-a-useful-rope-useful cashcul.ir/sports-and-fitness/why-is-a-useful-rope-useful‎Cachedطناب زدن از ورزش های قدیمی است که همه با آن آشناییم: در کودکی یکی از بازی هایمان بود و حالا در بزرگسالی طناب زدن را فقط برای بوکسورها می دانیم و انجامش نمی دهیم. طناب زدن مفید است یا مضر؟ - پارسینه www.parsine.com/fa/news/107910/طناب-زدن-مفید-است-یا-مضر‎Cached Similarطناب زدن ورزشی ساده است که نیاز به تجهیزات زیاد و گران‌قیمت ندارد. ... چرا کره شمالی از برنامه هسته‌ای و موشکی‌ خود دست نمی‌کشد؟ متقاضیان وام مسکن ... هنگامی‌که ریتم خوبی پیدا کردید، بدن شما از فواید این فعالیت مفید بهره‌مند خواهد شد. طناب زدن باعث ...