مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سردردهای مداوم علامت تومور مغزی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، غالبا سردردها به هر علتی که باشند با مصرف مسکن بهبود می یابند. دردهای مداوم می توانند ناشی از افزایش فشار در سر به دلیل وجود تومور مغزی باشند.

به گفته محققان، درد ناشی از تومور مغزی کُند و مداوم است و هر چقدر تومور بزرگ تر می شود درد افزایش می یابد چراکه فشار بیشتری به سر وارد می کند. اگر توموری در مغز باشد، سردرد به هنگام صبح یا شب شدیدتر می شود چراکه فشار در مغز به هنگام خواب افزایش می یابد.

محققان عنوان می کنند سردردهای نظیر میگرن به راحتی در مطب پزشک قابل تشخیص هستند، اما به گفته متخصصان مغز و اعصاب، بیماران مبتلا به تومور مغزی، سردرد متفاوتی را تجربه می کنند.

در این مطالعه، محققان ۹۵ بیمار مبتلا به تومور مغزی را بررسی کردند. در حدود نیمی از این بیماران دارای تلفیقی از علائمی همچون حمله ناگهانی، عملکرد بد شناختی و گفتاری، یا سایر ناهنجاری های عصب شناختی بودند. اگرچه در حدود یک چهارم آنها دارای سردردهای بدون هیچ گونه علامت بودند.

محققان دریافتند در حدود ۱۱ درصد بیماران فقط دارای سردرد به عنوان علامت تومور مغزی بودند. چهار نفر از آنها دارای سردرهای با علائم عصبی بودند. ۷ بیمار دیگر مبتلا به میگرن یا سایر انواع سردردها بودند.



لینک منبع :سردردهای مداوم علامت تومور مغزی

سردردهای مداوم علامت تومور مغزی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../سردردهای-مداوم-علامت-تومور-مغزی‎Cached19 سپتامبر 2016 ... به گفته متخصصان، سردردهای مداوم می توانند نشانه تومور مغزی باشند، از اینرو باید جدی گرفته شوند. سردردهای مداوم علامت تومور مغزی - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/494635/سردردهای-مداوم-علامت-تومور-مغزی‎Cached19 سپتامبر 2016 ... به گفته محققان، درد ناشی از تومور مغزی کُند و مداوم است و هر چقدر تومور بزرگ تر می شود درد افزایش می یابد چراکه فشار بیشتری به سر وارد می کند. الف - سردردهای مداوم علامت تومور مغزی alef.ir/vdccp1q1x2bqop8.ala2.html?393550‎Cached19 سپتامبر 2016 ... به گفته محققان، درد ناشی از تومور مغزی کُند و مداوم است و هر چقدر تومور بزرگ تر می شود درد افزایش می ... سردردهای مداوم علامت تومور مغزی - پارسینه www.parsine.com/fa/news/308502/سردردهای-مداوم-علامت-تومور-مغزی 19 سپتامبر 2016 ... به گفته متخصصان، سردردهای مداوم می توانند نشانه تومور مغزی باشند، از اینرو باید جدی گرفته شوند. اولین علامت تومور مغزی سردرد های مداوم - نت شهر www.netshahr.com/34497/اولین-علامت-تومور-مغزی-سردرد-های-مداوم‎Cached5 جولای 2015 ... اولین علامت تومور مغزی سردرد است؛ البته سردردی که با مصرف مسکن ها تسکین نمی یابد. هر توموری الگوی سردرد خاصی دارد. بیشتر بیماران مبتلا به ... سردردهای مداوم علامت تومور مغزی - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/view/.../سردردهای-مداوم-علامت-تومور-مغزی 23 سپتامبر 2016 ... به گفته متخصصان، سردردهای مداوم می توانند نشانه تومور مغزی باشند، از اینرو باید جدی گرفته شوند. سردردهایی که علامت تومور مغزی هستند! - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/.../سردردهایی-که-علامت-تومور-مغزی-هستند‎Cached23 ژوئن 2014 ... تومورهای مغزی از مهمترین چالش‌های جراحی‌های مغز و اعصاب است، که هر کدام ... در واقع سردردها به‌طور مداوم شروع می‌شود، یعنی اول کم است، ولی روز به روز ... تومور مغزی | علائم تومور مغزی را بشناسید - نمناک namnak.com/علائم-تومور-مغزی-را-بشناسید.p11487‎Cachedکدام دسته از سردردها و حالت تهوع ها نشانه و هشداری برای وجود تومور مغزی است؟ ... این سردردها شدید و مداوم هستند و باعث اختلال در خواب و بیدارشدن بیمار در نیمه شب می ... میهن مگ - سردردهای مداوم علامت تومور مغزی https://mihanmag.com/post/.../سردردهای_مداوم_علامت_تومور_مغزی‎Cached15 مه 2017 ... سردردهای مداوم نشانه ای از تومور مغزی به گفته متخصصان میگرن ماندگار است و می تواند نشانه ای از تومورهای مغزی است. سپس آن را باید جدی گرفته شود. سردردهای مداوم علامت تومور مغزی - تیک tik.ir/fa/news/136971/سردردهای-مداوم-علامت-تومور-مغزی 19 سپتامبر 2016 ... به گفته محققان، درد ناشی از تومور مغزی کُند و مداوم است و هر چقدر تومور بزرگ تر می شود درد افزایش می یابد چراکه فشار بیشتری به سر وارد می کند.