مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خطرات نوشیدن آب شب مانده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم ، بسیاری از مردم عادت دارند یک لیوان آب کنار رختخواب خود بگذارند تا در صورت تشنگی از آن بنوشند تا در حالت خواب آلود مجبور به بیرون آمدن از رختخواب خود نباشند.

از سوی دیگر مرتب به ما توصیه می شود پس از بیدار شدن مستقیما یک لیوان آب بنوشیم.

اما مساله عجیب این است که هنگام نوشیدن آب متوجه مزه عجیب وشاید تا اندازه ای مختلف آن شوی.

گفتنی است آب آشامیدنی، دارای قند و پروتئین نیست از اینرو به سرعت هدف میکروبهای پراکنده موجود در هوا قرار می گیرد.

اما کسی دلیل اصلی این مزه عجیب آب داخل لیوان را نمی تواند توضیح دهد.

می توان میزان گرد وغبار و باکتری که ممکن است زمان خوابیدن داخل این لیوان جمع شده را تصور کرد، این آب هم چنین دی اکسید کربن را جذب و به گازاسید کربنیک تبدیل می کند و آلوده شده و تغییر ترکیب شیمیایی آن را نیز به دنبال دارد.

گفتنی است، آبی که مزه آن تغییر کرده برای نوشیدن مناسب نیست زیرا باکتری ها و گرد وغبار را به خود جذب کرده است.



لینک منبع :خطرات نوشیدن آب شب مانده

خطرات نوشیدن آب شب مانده - العالم fa.alalam.ir/news/1860931 12 سپتامبر 2016 ... به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بسیاری از مردم عادت دارند یک لیوان آب کنار رختخواب خود بگذارند تا در صورت تشنگی از آن بنوشند تا در حالت ... خطرات نوشیدن آب شب مانده - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=954978 13 سپتامبر 2016 ... خطرات نوشیدن آب شب مانده. توسط : Dr.moslehi. اگر از جمله افرادی هستید که به هنگام خواب، لیوان آبی در کنار رختخواب خود می گذارید حتما مطلب زیر را ... عوارض نوشیدن آب شب مانده | مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/tag/عوارض-نوشیدن-آب-شب-مانده/‎Cachedهمیشه به خوردن مکرر آب و آبرسانی به بدن تأکید شده ولی خوردن چه جور آبی؟ آبی که چندین ساعت در لیوان مانده و به زور قطعه های یخ، خنک نگهداشته شده یا آب مطبوع و تازه ی ... آب از شب‌ مانده را نخورید! - ایسنا www.isna.ir/news/95120301883/آب-از-شب-مانده-را-نخورید‎Cached21 فوریه 2017 ... همه ما آب از شب گذشته را که روی میز، کنار تخت و میز آشپزخانه قرار داشته است، نوشیده‌ایم. حتی آب بطری را که در ماشین مانده اما آیا نوشیدن این آب برای بدن مضر ... تحقیقات نشان می‌دهد که BPA می‌تواند با مشکلات مغزی و رفتاری ارتباط ... به این دلایل نوشیدن آب شب مانده ممنوع - شهر پزشک www.tabibcity.com/fa/post/show/359‎Cached16 سپتامبر 2016 ... عوارض نوشیدن آب شب مانده ، عواقب نوشیدن آب یخ، مضرات خوردن آب راکد، عوارض نوشیدن آب بین خواب. خطرات نوشیدن آب شب مانده - مجله اینترنتی تو زیبایی tozibae.ir tozibae.ir/2016/09/خطرات-نوشیدن-آب-شب-مانده/ بسیاری از مردم عادت دارند یک لیوان آب کنار رختخواب خود بگذارند تا در صورت تشنگی از آن بنوشند تا در حالت خواب آلود مجبور به بیرون آمدن از رختخواب خود نباشند. آب از شب‌ مانده را نخورید! - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/525227/آب-از-شب‌-مانده-را-نخورید‎Cachedحتی آب بطری را که در ماشین مانده اما آیا نوشیدن این آب برای بدن مضر نیست؟ ... این موضوع غیر معمول نیست اما این که آیا می‌توان آب شب‌ مانده را مصرف کرد یا نه، جای ... تحقیقات نشان می‌دهد که BPA می‌تواند با مشکلات مغزی و رفتاری ارتباط داشته باشد. خطرات نوشیدن آب شب مانده - عصر خبر | دمادم https://damadam.ir/news/خطرات-نوشیدن-آب-شب-مانده/3621461 به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم ، بسیاری از مردم عادت دارند یک لیوان آب کنار رختخواب خود بگذارند تا در صورت تشنگی از آن بنوشند تا در حالت خواب آلود مجبور ... برچسب ها - خطرات نوشیدن آب شب مانده - سایه 45 sayeh45.ir/fa/tag/1/خطرات%20نوشیدن%20آب%20شب%20مانده‎Cachedخطرات نوشیدن آب شب مانده. آبی در کنار رختخواب خود می گذارید حتما مطلب زیر... هنگام خواب لیوان آبی در کنار رختخواب خود می گذارید... عادت دارند یک لیوان آب کنار ... خطرات نوشیدن آب شب مانده - دانشنامه رشد danesh.roshd.ir/mavara/mavara-view_forum_threads2.php?...‎Cached15 سپتامبر 2016 ... خطرات نوشیدن آب شب مانده اگر از جمله افرادی هستید که به هنگام خواب، لیوان آبی در کنار رختخواب خود می گذارید حتما مطلب زیر را به دقت مطالعه کنید.