مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، چینی‌ها از یک دستورالعمل گیاهی و طبیعی استفاده می کنند که درسلامت، زیبایی و جوانی آن ها به خصوص در سنین پیری تاثیر خارق العاده ای دارد.

برنج حاوی یک ماده قدرتمند به نام "اسکوالین و اسید لینولئیک" است. این اسید یک آنتی اکسیدان قوی است که باعث تحریک تولید کلاژن و کاهش چین و چروک می شود. اسکوالین پوست را از آسیب های ناشی از نور خورشید محافظت می کند.

علاوه بر این،روغن سبوس برنج باعث کاهش سطح کلسترول و کمک به سلامت قلب شما می شود همچنین حاوی میزان فراوانی ویتامین E است که فواید آن برای سلامتی بدن ثابت شده است.

این دستور غذایی ژاپنی به طور قابل توجهی و تنها در یک هفته جوانی پوست شما را جوان می کند همچنین چین و چروک ها را ازبین برده و موجب نرمی، زیبایی و درخشش پوست شما شده و 10 سال جوانتر به نظر می رسید.

عناصرتشکیل دهنده:


3 قاشق غذاخوری برنج
1 قاشق غذاخوری عسل
1 قاشق غذاخوری شیر

دستورالعمل ها:

ابتدا برنج را برای حدود 2 دقیقه پخته و آب برنج را برای استفاده های بعدی نگه داری کنید،سپس برنج پخته شده را با یک قاشق غذاخوری شیر گرم و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید.

صورت خود را به خوبی بشویید و این ترکیب را مانند ماسک بر روی پوست خشک خود قرار داده و اجازه دهید تا زمانی که خشک شود بر روی پوستتان باقی بماند حال صورت خود را با آب برنج پخته شده آبکشی کنید.

آب برنج و خواص آن:


آب برنج دارای خواص مفید زیادی برای پوست است و بهبود جریان خون و ازبین بردن چین و چروک از فواید ان است.

علاوه بر این موارد آب برنج به کاهش التهاب، آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست نیز کمک می کند به همین دلیل توصیه می شود که شما این روش را حداقل یک باردر هفته تکرارکرده و نتایج شگفت آور آن را ببینید.



لینک منبع :راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت!

راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت/ جوانسازی پوست با معجزه "آب برنج" www.yjc.ir/.../راز-زیبایی-پوست-زنان-چینی-لو-رفت-جوانسازی-پوست-با-معجزه-آب-برنج‎Cached17 آگوست 2016 ... این دستور غذایی ژاپنی به طور قابل توجهی و تنها در یک هفته جوانی پوست شما را جوان می کند همچنین چین و چروک ها را ازبین برده و موجب نرمی، زیبایی ... راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت! - مجله اینترنتی جدیدترین www.jadidtarin.com/mag/pezeshki/post/5146‎Cachedبا تهیه یک کرم خانگی طبیعی می توانید جوانی را به پوستتان بازگردانید. Images for راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت! زاهد نیوز - راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت/ جوانسازی پوست با ... www.zahednews.ir/vdcgu39n.ak9q74prra.html‎Cachedراز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت/ جوانسازی پوست با معجزه "آب برنج". به گزارش زاهدانه، ژاپنی ها از یک دستورالعمل گیاهی و طبیعی استفاده می کنند که درسلامت، ... علمی -آموزشی مظفرکریمی - راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت ... r-amirkabir.mihanblog.com/post/3044 19 آگوست 2016 ... راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت/ جوانسازی پوست با معجزه. ... درسلامت، زیبایی و جوانی آن ها به خصوص در سنین پیری تاثیر خارق العاده ای دارد. راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت - بهمن شیر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/23846104 18 آگوست 2016 ... راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت. با تهیه یک کرم خانگی طبیعی می توانید جوانی را به پوستتان بازگردانید. ... مشاهده خبر در سایت منتشر کننده. راز زیبایی پوست زنان چینی - مجله تفریحی خبری بالاسری balasari.com/راز-زیبایی-پوست-زنان-چینی/ راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت! ... چینی‌ها از یک دستورالعمل گیاهی و طبیعی استفاده می کنند که درسلامت، زیبایی و جوانی آن ها به خصوص در سنین پیری تاثیر ... راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت/ جوانسازی پوست با معجزه آب برنج www.ghatreh.com/.../راز-زیبایی-پوست-زنان-چینی-رفت-جوانسازی-پوست-معجزه-برنج 7 سپتامبر 2016 ... با تهیه یک کرم خانگی طبیعی می توانید جوانی را به پوستتان بازگردانید. به گزارش باشگاه خبرنگاران، چینی ها از یک د. راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت - خبرگزاری برنا - تی نیوز tnews.ir/news/533168742966.html‎Cachedاین اسید یک آنتی اکسیدان قوی است که باعث تحریک تولید کلاژن و کاهش چین و چروک می شود. اسکوالین پوست را از آسیب های ناشی از نور خورشید محافظت می کند. راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت، جوانسازی با برنج-خبرگزاری ... bayan-news.ir/.../راز-زیبایی-پوست-زنان-چینی-لو-رفت،-جوانس/‎Cached18 آگوست 2016 ... راز زیبایی پوست زنان چینی لو رفت، جوانسازی با برنج. ژاپنی ها از یک دستورالعمل گیاهی و طبیعی استفاده می کنند که درسلامت، زیبایی و جوانی آن ...