مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند!

آببه گزارش جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اگر هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب آب بنوشید می‌تواند به درمان آسم، سرطان و دردهای دوره‌ای بدن کمک کند.

نوشیدن آب قبل از غذا خوردن یا هر چیزی باعث پاکسازی سیستم داخلی بدن می‌شود، در واقع این کار می‌تواند به پاکسازی روده بزرگ کمک کند، به طوری که مواد مغذی که وارد بدن می‌شود به خوبی جذب بدن گردد. وقتی که شما صبح زود آب بنوشید این کار بدن را به خون‌سازی ترغیب می‌کند.

اهمیت نوشیدن آب:

1- رطوبت مورد نیاز بدن را تامین کرده به پوست لطافت می‌بخشد و سبب شفافیت چشم‌‌ها می‌شود.

2- به سلول‌های بدن حبات می‌بخشد.

3- درجه حرارت بدن را تنظیم می کند.

4- از خشکی مفصل‌ها جلوگیری کرده آنها را نرم می‌کند.

5- کلیه‌ها را فعال می‌کند

ابن افراد صبح‌ها حتما آب بنوشند

1- افرادی که کمردرد دارند

2- افرادی که زودعصبانی می‌شوند

3- افرادی که استرس بیش از حد دارند

4- افرادی که بیماری‌های عفونی دارند



لینک منبع :این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند!

این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../این-افراد-به-جای-صبحانه-حتما-آب-بخورند‎Cached19 آگوست 2016 ... نوشیدن آب قبل از غذا خوردن یا هر چیزی باعث پاکسازی سیستم داخلی بدن می‌شود، در واقع این کار می‌تواند به پاکسازی روده بزرگ کمک کند، به طوری که ... این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند! - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../این-افراد-به-جای-صبحانه-حتما-آب-بخورند 21 آگوست 2016 ... این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند! نوشیدن یک لیوان آب بعد از بیدار شدن از خواب هر صبح به درمان بسیاری از بیماری‌های انسان کمک می‌کند. این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../این-افراد-به-جای-صبحانه-حتما-آب-بخورند‎Cached20 آگوست 2016 ... تصویر این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند! آببه گزارش جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اگر هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب آب ... این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند! - خبرگزاری برنا www.bornanews.ir/.../463312-این-افراد-به-جای-صبحانه-حتما-آب-بخورند 30 سپتامبر 2016 ... این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند! نوشیدن یک لیوان آب بعد از بیدار شدن از خواب هر صبح به درمان بسیاری از بیماری‌های انسان کمک می‌کند. این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند! - آفتاب www.aftabir.com/lifestyle/.../این-افراد-به-جای-صبحانه-حتما-آب-بخورند 30 آگوست 2016 ... نوشیدن یک لیوان آب بعد از بیدار شدن از خواب هر صبح به درمان بسیاری از بیماری‌های انسان کمک می‌کند. این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند! - روز پلاس roozplus.com/fa/news/5092/این-افراد-به-جای-صبحانه-حتما-آب-بخورند 19 آگوست 2016 ... این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند! نوشیدن یک لیوان آب بعد از بیدار شدن از خواب هر صبح به درمان بسیاری از بیماری‌های انسان کمک می‌کند. این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../این-افراد-به-جای-صبحانه-حتما-آب-بخورند.html نوشیدن آب اگر هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب آب بنوشید می‌تواند به درمان آسم، سرطان و دردهای دوره‌ای بدن کمک کند. نوشیدن آب قبل از غذا خوردن یا هر چیزی باعث ... این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند! - خبرگزاری تابناک | خبر ... khabarfarsi.com/u/23966861 21 آگوست 2016 ... این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند! نوشیدن یک لیوان آب بعد از بیدار شدن از خواب هر صبح به درمان بسیاری از بیماری های انسان کمک می کند. این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند این افراد | تک فان www.bertakfun.com/این-افراد-به-جای-صبحانه-حتما-آب-بخورند/‎Cachedافرادی که به جای صبحانه حتما باید آب بخورند. نوشیدن آب,درمان آسم,سرطان روده,سلامت و بهداشت,لطافت پوست,. آب یکی از مهم ترین و معدنی ترین مایعات است که برای بدن ... میگنا - این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند! migna.ir/vdcaowne.49na615kk4.html 20 آگوست 2016 ... نوشیدن آب قبل از غذا خوردن یا هر چیزی باعث پاکسازی سیستم داخلی بدن می‌شود، در واقع این کار می‌تواند به پاکسازی روده بزرگ کمک کند، به طوری که ...