مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه شهروندی سوار شدن در قطارهای مترو

سوار شدن در قطارهای مترو: یکی از برنامه‌های روزانه من و احتمالا خیلی از مردم رفتن به محیط کار با مترو است، قطارهای مترو اغلب صندلی واگن‌هایش به اندازه هفت نفر فضای نشستن دارد، اما 99 درصد آدم‌ها با بی‌تفاوتی انگار در منزل روی مبل برای خودشان راحت نشسته‌اند و اصلا اهمیتی به مسافرانی از قبیل سالمند، معلول، خانم باردار و مشکل‌دار که چشمشان دنبال جا خالی می‌گردد، نیستند. می‌خواهم بگویم چرا در چنین مواردی نباید درک انسانی و اجتماعی خود را به کار بیندازیم و کمی جمع‌تر بنشینیم تا یک نفر دیگر را هم در کنار خودمان جای دهیم یا هنگام انتظار و آمدن قطار باید همه پشت خط زرد بایستند. مخصوصا کودکان که آسیب‌پذیرترند، اما شاهد هستیم که موضوع به این مهمی اغلب رعایت نمی‌شود.

پرتاب آشغال از پنجره اتومبیل یا روی زمین: نکته دیگر پرتاب کردن آشغال یا هر چیز دیگری از پنجره اتومبیل و ریختن روی زمین است که متاسفانه گاهی فراتر از آن شاهد هستیم که گروهی از مردم حتی زباله خانه خود را هم از پنجره‌های آپارتمان به کوچه پرتاب می‌کنند آیا خانه ما فقط همان چاردیواری است که در آن سکونت می‌کنیم و بیرون از آن ما زندگی نمی‌کنیم. پس به خودمان و فررندانمان بیاموزیم که هر چیزی که مصرف می‌شود را از پنجره خانه یا اتومبیل روی زمین نیندازند به زمین و طبیعت و دیگران احترام بگذاریم و آنها را مثل اعضای خانواده خود دوست داشته باشیم.

ضمیمه چاردیواری- اعظم سادات سیدبرقی



لینک منبع :توصیه شهروندی سوار شدن در قطارهای مترو

توصیه شهروندی/ سوار شدن در قطارهای مترو jamejamonline.ir/sara/.../توصیه-شهروندی-سوار-شدن-در-قطارهای-مترو‎Cached9 آگوست 2016 ... تصویر توصیه شهروندی/ سوار شدن در قطارهای مترو. سوار شدن در قطارهای مترو: یکی از برنامه‌های روزانه من و احتمالا خیلی از مردم رفتن به محیط کار با ... توصیه شهروندی/ سوار شدن در قطارهای مترو | جام‌جم | خبروان khabarone.ir/news/3352258 22 آگوست 2016 ... توصیه شهروندی/ سوار شدن در قطارهای مترو. در این ستون می‌خواهیم هر هفته به چند مورد از رفتارهای اجتماعی بپردازیم که هر روز با آن سرو کار داریم و شاید ... توصیه شهروندی/ سوار شدن در قطارهای مترو - اخبار فارسی chionline.ir/توصیه-شهروندی-سوار-شدن-در-قطارهای-مترو/‎Cached10 نوامبر 2016 ... جهت مشاهده مطلب باید روی دکمه پایین کلیک کنید. مشاهده مطلب (توصیه شهروندی/ سوار شدن در قطارهای مترو) -کلیک کنید - jamejamonline.ir ... قصه مترو سوار شدن ما ایرانیا - تبیان article.tebyan.net/220770/قصه-مترو-سوار-شدن-ما-ایرانیا‎Cached10 سپتامبر 2012 ... حضور فروشندگان دست فروش در قطارهای مترو یکی از معضلاتی است که باوجود تلاش ... بنابراین به همشهریان عزیز توصیه می‌کنیم با رعایت اصول بهداشتی و استحمام ... از دیگر مواردی که هنگام سوار یا پیاده شدن مترو باید رعایت شود رعایت حال ... در مترو نهادینه شود و مردم ملزم به رعایت حقوق شهروندی و گسترش حس انسان ... توصیه شهروندی/ بلند صحبت کردن - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../توصیه-شهروندی-بلند-صحبت-کردن 15 آگوست 2016 ... زیرا برای دکتر شدن، مهندس شدن یا رسیدن به مقام حاجی زحمات زیادی باید کشید، از درس خواندن و ... تصویر توصیه شهروندی/ سوار شدن در قطارهای مترو ... هرلحظه، زندگی به زبان آدمیزاد harlahze.com/اخبار-فرهنگی/زندگی-به-زبان-آدمیزاد 9 آگوست 2016 ... تصویر توصیه شهروندی/ سوار شدن در قطارهای مترو ... احتمالا خیلی از مردم رفتن به محیط کار با مترو است، قطارهای مترو اغلب صندلی واگن‌هایش به اندازه ... هشدار در باره محلول‌های چاه‌بازکن - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../هشدار-در-باره-محلول‌های-چاه‌بازکن‎Cached28 جولای 2016 ... به گزارش جام جم ، اولین قدم و ساده‌ترین روش برای باز شدن مجرای فاضلاب سینک ظرفشویی، باز ... تصویر توصیه شهروندی/ سوار شدن در قطارهای مترو ... چاردیواری - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Sara/Search/keyword/1?q=چاردیواری%20 در این قسمت از توصیه های شهروندی به نکات آدرس پرسیدن و اینکه حواس پرت نباشیم می پردازیم. دوشنبه 26 مهر .... تصویر توصیه شهروندی/ سوار شدن در قطارهای مترو ... توصیه های شهروندی/ محرم و نذری‌های مجالس | کلینیک سلامتی clearclinic.ir/توصیه-های-شهروندی-محرم-و-نذری‌های-مجا/ برچسب‌ها : زندگی به زبان آدمیزاد جام جم آنلاین توصیه شهروندی محرم و نذریهای مجالس ... توصیه شهروندی/ سوار شدن در قطارهای مترو ... توصیه شهروندی/ بلند صحبت کردن. تهران - ویکی‌سفر https://fa.wikivoyage.org/wiki/تهران‎Cached Similarاگر در داخل ایران سفر می‌کنید، بلیت قطار را باید در ایستگاه، آژانس‌های ... کرایه سوارشدن در اتوبوس با کارت‌های اعتباری، ۴٬۰۰۰ ریال تا ۵٬۷۰۰ ریال است که با آن می‌توان .... خط سه مترو در ایستگاه شهید بهشتی با خط یک، در ایستگاه میدان ولیعصر با خط در حال ... ضمناْ از کارت شهروندی می‌توانید در اتوبوس‌های درون شهری نیز استفاده نمایید.