مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تهیه ماءالشعیر طبیعی در منزل

به گزارش جام جم آنلاین ، محمد عبدالهی محقق و پژوهشگر طب سنتی باشگاه خبرنگاران، در مورد خواص ماءالشعیرگفت: این نوشیدنی با تخلیه مواد زائد و فضولات انباشته شده در بدن، احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن مانند فشارخون، چربی خون، کلسترول، آلزایمر و بیماری های کلیوی و کبد را کاهش می دهد.

وی اظهار کرد: این معجون بر روی شادابی پوست بدن به خصوص پوست صورت، تامین انرژی از دست رفته بدن، رفع استرس، یبوست و رفع تشنگی نیز تاثیر بسزایی دارد.

عبدالهی افزود: ماءالشعیر های بازاری به دلیل داشتن گازهای مضر باعث پوکی استخوان و اضافه وزن می شود.

این محقق و پژوهشگر تهیه ماءالشعیر خانگی را براساس سه روش بیان کرد: در روش اول مقدار 100 گرم جو همراه با پوست را با مقدار یک لیتر آب خیسانده و سپس کوبیده و با یک پارچه تمیز فشرده تا شیره موجود در آن خارج شود، در نهایت به مدت یک ساعت آن را جوشانده و بعد از سرد شدن می توانید این معجون را میل بفرمایید.

وی ادامه داد: در روش دوم 100 گرم جو را با یک لیتر آب به مدت یک ساعت جوشانده تا جو شکفته شود سپس مانند روش قبل با پارچه ای تمیز آن را صاف می کنیم و در روش سوم نیز میزان 100 گرم از مالت جو را به یک لیتر آب جوشیده اضافه کرده، پس از اینکه 30 دقیقه عمل جوشیدن انجام گرفت ماءالشعیر قابل نوشیدن است.



لینک منبع :تهیه ماءالشعیر طبیعی در منزل

تهیه "ماءالشعیر" طبیعی در منزل+دستورالعمل - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../تهیه-ماءالشعیر-طبیعی-در-منزل-دستورالعمل‎Cached7 آگوست 2016 ... این محقق و پژوهشگر تهیه ماءالشعیر خانگی را براساس سه روش بیان کرد: در روش اول مقدار 100 گرم جو همراه با پوست را با مقدار یک لیتر آب خیسانده و ... Images for تهیه ماءالشعیر طبیعی در منزل طرز تهیه ماءالشعیر - حکیم تهرانی hakimtehrani.com/1627/طرز-تهیه-ماءالشعیر.html‎Cached Similar2 آگوست 2013 ... بی شک مصرف مواد غذایی طبیعی و به ویژه نوشید. ... نکته ی مهم : انواع تهیه شده ماءالشعیر در منزل به دلیل اینکه فاقد هر گونه مواد نگهدارنده است بیش از ... تهیه ماءالشعیر طبیعی در منزل - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=959955‎Cachedماءالشعیر می تواند به عنوان بهترین دارو برای پاکسازی بدن از مواد زائد و ... این محقق و پژوهشگر تهیه ماءالشعیر خانگی را براساس سه روش بیان کرد: در روش اول مقدار 100 ... آموزش روش تهیه ماءالشعیر خانگی+ فواید :: طالوت ‿ - بلاگ taloot.blog.ir/post/آموزش-روش-تهیه-ماءالشعیر-خانگی-فواید‎Cached Similarکشکاب یا ماءالشعیر یکی از خوراکی‌های دارویی است که از دانه جو تهیه می‌شود. همه فرآورده‌هایی که از جو به ... سلام خواهش میکنم متاسفانه نـمیـدانم ولی مسئله طبیعی بودنشه ... طرز تهیه ماءالشعیر طبیعی (آبجو بدون الکل) در خانه | ساتین saten.ir/117781/طرز-تهیه-ماءالشعیر-طبیعی-آبجو-بدون-الک/‎Cached29 سپتامبر 2016 ... ماءالشعیر می تواند به عنوان بهترین دارو برای پاکسازی بدن از مواد زائد و فضولاتی که در طول عمر آدمی در بدن انباشته شده استفاده شود. محمد عبدالهی ... طب سنتی - طرز تهیه ماءالشعیر طبیعی - آپارات www.aparat.com/v/.../طب_سنتی_-_طرز_تهیه_ماءالشعیر_طبیعی‎Cached Similar16 جولای 2013 ... ناشناس طب سنتی - طرز تهیه ماءالشعیر طبیعی در منزل طب سنتی - طرز تهیه ماءالشعیر طبیعی طب سنتی , ماءالشعیر , تغذیه , , ناشناس. روش تهیه ماءالشعیر طبی برای پاکسازی بدن در بهار • تغذیه و سلامت ... https://baelm.net/روش-تهیه-ماءالشعیر-طبی-برای-پاکسازی-بد/‎Cachedکسانی که در زمستان، به‌سبب پُرخوری و کم‌حرکتی، دچار انباشت مواد زائد در بدن شده‌اند، در بهار بیشتر بیمار می‌شوند زمان مناسب برای رژیم‌های پاکسازی، آغاز بها. تهیه ماءالشعیر طبیعی در منزل بایگانی - نبض ما nabzema.ir/tag/تهیه-ماءالشعیر-طبیعی-در-منزل 17 آوریل 2017 ... یکی از مواد افزودنی در ماءالشعیر ، عصاره رازک است که خواص طبی زیادی از قبیل دفع سنگ کلیه، کمک به دفع ادرار، ضدعفونی دستگاه گوارش و ... دستورالعمل تهیه 'ماءالشعیر' طبیعی در منزل - تدبیر و امید | دمادم https://damadam.ir/news/...تهیه-ماءالشعیر-طبیعی-در-منزل/3236646 دستورالعمل تهیه "ماءالشعیر" طبیعی در منزل. ماءالشعیر می تواند به عنوان بهترین دارو برای پاکسازی بدن از مواد زائد و فضولاتی که در طول عمر آدمی در بدن انباشته شده ...