مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کدام گردنبند با کدام یقه؟

به گزارش جام جم سرا به نقل از ضمیمه چاردیواری، برای همین زیورآلات شما باید با در نظر گرفتن لباس‌تان انتخاب شوند تا ضمن مطابقت با شکل یقه لباس، جلوه‌ای زیباتر به ظاهر شما ببخشد. پس بخوانید که با هر فرم یقه چه گردنبندی مناسب‌تر است.

یقه گرد: این نوع یقه که در طراحی بسیاری از لباسهای مهمانی و شومیزها به کار میرود را حتما با انتخاب گردنبندهایی که زنجیر آنها کمی پایین تر از گردن قرار میگیرد هماهنگ کنید.اما زنجیر آن هر چه سادهتر و در عوض آویز این گردنبند هر چه تو در تو و شلوغتر باشد زیبایی یقه لباستان را چشمگیرتر خواهد کرد.

یقه بسته: لباسهایی که بالا تنه آنها ساده و یقههایی بسته دارند را باید با گردنبندهای ظریف و بلند هماهنگ کنید که تا روی لباستان بیفتد و فاصله مناسبی تا یقهتان داشته باشد. توجه کنید که سلیقه شما در انتخاب زنجیرهای بلند به هر چه زیباتر شدن ظاهر لباستان کمک خواهد کرد. از طرفی گردنبندهایی با زنجیرهای کلفت و مدالهای بزرگ دارند هیچ وقت انتخاب خوبی نخواهد بود.

یقه هفت: این مدل یقه مناسب ترین طرح برای استفاده از گردنبندهایی با آویز بلند است. بویژه اگر با سنگهای ظریف و زیبا طراحی شده باشد و یقه شلوغ یا ساده لباستان را پوشش دهد. البته اگر نوارهای کنار یقه شما سنگی یا گلدوزی شده، بهتر است گردنبندهای ساده تری را برای همراهی با یقه لباس خود انتخاب کنید.

یقه شلوغ: این نوع لباس با این سبک یقه تنها موردی است که استفاده از گردنبند با آن ممنوع است. چون در این مواقع هر گردنبندی در شلوغی یقه شما گم خواهد شد. پس بهتر است نبود گردنبند را با یک گوشواره زیبا پر کنید.

یقه قایقی: در تزئین این نوع یقه لباسها هیچ وقت سراغ گردنبندهای آویزدار بلند و شلوغ نروید. در عوض زنجیرهای کار شده به شکل گل و سنگ که به صورت بیضی روی گردن قرار میگیرند پوشش خوبی به یقه باز لباستان داده و آن را چشمنوازتر میکند.



لینک منبع :کدام گردنبند با کدام یقه؟

Images for کدام گردنبند با کدام یقه؟ کدام گردنبند با کدام یقه؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../کدام-گردنبند-با-کدام-یقه؟‎Cached2 آگوست 2016 ... یقه شلوغ: این نوع لباس با این سبک یقه تنها موردی است که استفاده از گردنبند با آن ممنوع است. چون در این مواقع هر گردنبندی در شلوغی یقه شما گم ... کدام گردنبند برای کدام یقه مناسب است ؟ - بیتوته www.beytoote.com/mode/.../collar-necklace-what-appropriate.html‎Cached Similarگردن بند گردنبند گردنبند متولدین یکی از زیبا ترین تزئیناتی که به پیراهن ، بلوز و کت شما جلوه خاصی می دهد گردنبند است .انتخاب گردنبند با توجه به اندازه ... گردن بند مناسب برای هر یقه - نارسن narsen.ir/blog/21‎Cached Similarقبل از اینکه بخوام بگم چه گردنبندی به چه مدل یقه ای میاد , اجازه بدید با هم یه مروری به مدل های مختلف گردنبندها داشته باشیم و گردنبند ها را به چند دسته اصلی تقسیم ... چه گردنبندی را همراه با چه مدل یقه بپوشیم ؟ - بانوی شهر https://banooyeshahr.com/کدام-گردنبند-کدام-یقه/‎Cached Rating: 5 - 1 vote 1 مارس 2017 ... گاهی اوقات سخت ترین کارهنگام آماده شدن برای میهمانی انتخاب زیورآلات مناسب با لباس است. دانستن فرمول " کدام گردنبند کدام یقه " بسیارمهم است... چگونه گردنبند مناسب هر یقه پیدا کنیم؟ - چی بپوشم https://chibepoosham.com/what-necklace-with-what-collar/‎Cached15 آگوست 2016 ... اما اصول انتخاب گردنبند مناسب برای لباس چیست؟ قسمتی از لباس که با گردنبند در کنش است یقه آن است. پس باید یقه لباس را با گردنبندی ... ست گردنبند با انواع یقه + تصاویر - نمناک namnak.com/ست-گردنبند-با-یقه.p34446‎Cachedیقه لباس ویقه بسته ویقه هفت ویقه شلوغ ویقه قایقی وگردنبد مناسب با هر یقه وکدام گردنبد با کدام یقه رادرنمناک بخوانید. گردنبند مناسب هر یقه - ست جواهرات با لباس | مجله مد و لباس ست شو https://setsho.com/Blog/necklace-suitable-for-each-collar/‎Cached31 مه 2017 ... پوشیدن یک لباس و گردنبند که به هم نمیان میتونه زیبایی هر دو رو از بین ببره. برای یاد گرفتن اینکه کدام گردنبند به کدوم یقه لباس میاد ادامه مطلب ... هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../هماهنگ-کردن-زیورآلات‌-با-مدل-یقه-لباس‎Cached Similar20 جولای 2015 ... هماهنگ کردن زیورآلات‌ با مدل یقه لباس. برای لباس‌های دکلته نیاز به یک گردنبند کوتاه دارید که دور گردن بسته شود و روی فضای خالی بالاتنه شما قرار ... با هر یقه چه نوع گردنبندی مناسب است؟ +عکس - پرشین وی persianv.com/.../با-هر-یقه-چه-نوع-گردنبندی-مناسب-است؟-عک.html‎Cached7 آگوست 2013 ... یقه گرد: گردنبندهای کوتاه و دورگردنی مناسب این مدل یقه است. یقه باز گرد: فضای باز گردن را با چند رشته گردنبند مهره ای یا آویزهای بزرگ پرکنید.