مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

6 ادویه برای لاغری

به گزارش جام جم سرا به نقل از عصر ایران ، همیشه از گیاهان و ادویه ها برای طعم و مزه بخشیدن به غذاها استفاده می کنیم اما این مواد محبوب و مورد استفاده هر روز ما برای لاغر شدن هم مفید هستند.

دارچین :

علاوه برافزایش متابولیسم که گام مهمی در کمک به لاغری و نیز حفظ وزنی سالم است، قند خون را نیز تنظیم می کند. همچنین تری گلیسیریدها، چربی بد و میزان کلسترول کل بدن را در افراد مبتلابه دیابت نوع دوم کاهش می دهد. علاوه بر این مصرف دارچین سوخت و ساز گلوکز را تا ۲۰ درصد افزایش می دهد.

مصرف دارچین، کمک خوبی برای کاهش وزن باشد.

زردچوبه :

این ادویه خوش رنگ حاوی کورکومین است که رگ های خونی را از تشکیل بافت چربی اضافی بازمی دارد که این امر هم وزن را کاهش می دهد هم چربی بدن را.

زردچوبه ، هم وزن را کاهش می دهد هم چربی بدن را.

زیره :

که هم برای تولید انرژی و هم گوارش مفید ست به افزایش کنترل گلایسمیک در افراد مبتلابه دیابت نوع دوم هم کمک می کند. همچنین از خاصیت ضد اضطراب و نیز تقویت حافظه برخوردار است.

زیره هم برای تولید انرژی مفید است و هم باعث لاغری میشود.

زنجبیل :

طبع گرمی دارد به آرام و نرم کردن روده کمک می کند. همچنین خاصیت ضدالتهابی دارد. مطالعات نشان داده است که زنجبیل می تواند هم سوخت وساز بدن را افزایش دهد و هم جلوی اشتها را بگیرد.

زنجبیل می تواند جلوی اشتها را بگیرد و باعث لاغری شود.

قاصدک :

تمام بخش های آن خوراکی است در کند کردن سیستم گوارش که موجب می شود فرد برای مدت زمانی طولانی تر احساس سیری کند مؤثر است. علاوه بر خاصیت آنتی اکسیدانی حاوی فیبر، بتا کاروتن و ویتامین ک ۱ و نیز دیگر ویتامین ها و مواد معدنی است.

قاصدک باعث میشود فرد برای مدت زمانی طولانی تر احساس سیری کند.

خردل :

می تواند میزان متابولیسم را تا ۲۵ درصد به ناگهان افزایش دهد. با مصرف روزانه ۳ و نیم قاشق چای خوری خردل می توانید روزانه ۴۵ کالری اضافی بسوزانید.

مصرف روزانه خردل باعث سوزاندن کالری و لاغری می شود.



لینک منبع :6 ادویه برای لاغری

6 ادویه برای لاغری - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/479217/6-ادویه-برای-لاغری‎Cached6 ادویه برای لاغری. دارچین علاوه برافزایش متابولیسم که گام مهمی در کمک به لاغری و نیز حفظ وزنی سالم است، قند خون را نیز تنظیم می کند. همچنین تری گلیسیریدها، ... 6 ادویه برای لاغری - فرادید faradeed.ir/fa/news/21385/6-ادویه-برای-لاغری‎Cached11 جولای 2016 ... این ادویه خوش رنگ حاوی کورکومین است که رگ های خونی را از تشکیل بافت چربی اضافی بازمی دارد که این امر هم وزن را کاهش می دهد هم چربی بدن را. 6 ادویه برای لاغری - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/380779/6-ادویه-برای-لاغری 12 جولای 2016 ... 6 ادویه برای لاغری. دارچین علاوه برافزایش متابولیسم که گام مهمی در کمک به لاغری و نیز حفظ وزنی سالم است، قند خون را نیز تنظیم می کند. 6 ادویه برای لاغری چاق ها | الوندشاپ alvandshop.ir/6-ادویه-برای-لاغری-چاق-ها/‎Cached13 جولای 2016 ... 6 ادویه برای لاغری چاق ها و کسانی که میخواهند با خوشمزه کردن غذای خود کالری سوزی و چربی سوزی بیشتر را در طول روز برای لاغری سریع تر داشته ... 6 ادویه برای لاغری | مرجع طب سنتی ایرانی اسلامی | سایت حکیم دکتر ... ravazadeh.com/tag/6-ادویه-برای-لاغری/ همیشه از گیاهان و ادویه ها برای طعم و مزه بخشیدن به غذاها استفاده می کنیم اما این مواد محبوب و مورد استفاده هر روز ما برای لاغر شدن هم مفید هستند. دارچین : علاوه برافزایش ... 6 ادویه برای لاغری - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/1468211640760757‎Cachedدارچین علاوه برافزایش متابولیسم که گام مهمی در کمک به لاغری و نیز حفظ وزنی سالم است، قند خون را نیز تنظیم می کند. همچنین تری گلیسیریدها، چربی بد و میزان ... معجزه 9 ادویه در لاغری | دریافت رژیم لاغری | دریافت رژیم چاقی drkaboli.ir/معجزه-9-ادویه-در-لاغری-دریافت-رژیم-لاغر/‎Cachedمعجزه 9 ادویه در لاغری | دریافت رژیم لاغری | دریافت رژیم چاقی. 6 فوریه 2017 دکتر نیره اسماعیل کابلی مقالات تغذیه و رژیم درمانی 0 دیدگاه. بالا بردن سرعت سوخت و ... جام نیوز :: JamNews - کاهش وزن و لاغری با معجزه ادویه ها! jamnews.ir/detail/News/618023‎Cached6 ژانویه 2016 ... 6 – زردچوبه. زردچوبه، ادویه نارنجی روشن، به شکستن چربی و به تنظیم متابولیسم بدن کمک می کند. با توجه به تحقیقات دانشگاه کلمبیا زردچوبه ... 6 ادویه برای لاغری naghsheandisheh.com/index.php/.../91-city-s-skylines-getting-bigger‎CachedDuis elementum a sem non commodo. Donec mollis eros et purus condimentum porta. Vestibulum eget leo tristique, malesuada ligula a, ultrices massa. معجزه 9 ادویه در لاغری - آکا www.akairan.com/health/adviejat/20137201806.html‎Cached Similarسرعت سوخت و ساز بدن مبارزه با گرسنگی و افزایش طعم و مزه غذا فقط,افزایش سوخت و خواص ادویه ,خواص دارویی ادویه ,فواید ادویه ,خاصیت ادویه ,ادویه در طب سنتی ,فواید ...