مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان جدید سرفه مزمن

به گزارش جام جم آنلاین ، دانشمندان امیدوارند، ‌در صورت به دست آمدن نتایج مطلوب از کارآزمایی بالینی این قرص، طی سه سال آینده از آن به شکل عمومی استفاده شود. تحقیقات روی تولید این دارو توسط دانشمندان دانشگاه منچستر انجام می‌شود.

به گزارش دیلی میل، این دارو با مسدود کردن گیرنده‌هایی که باعث سرفه می‌شود، تاثیر بسزایی در کاهش سرفه دارد. در افرادی که از سرفه مداوم رنج می‌برند، معمولا عصبی که تحریک کننده عکس‌العمل غیرارادی است، آسیب می‌بیند یا این عصب فوق‌العاده حساس است.

محقق مسئول این تحقیقات از مرکز پزشکی آلرژی‌های تنفسی در دانشگاه منچستر می‌گوید: برخی افراد دچار سرفه‌های مداوم و مزمنی هستند که ناشی از حساسیت بالای عصب سرفه است. ما با انجام تحقیقات و در نهایت تولید این دارو توانستیم یک فرآیند واقعی برای متوقف کردن چنین سرفه‌هایی را نشان دهیم. در این مطالعه 24 بیمار شرکت داشتند که مدت دو هفته از قرص جدید استفاده کردند و میزان سرفه‌های آنها حدود 75 درصد کاهش نشان می‌دهد.در یک مطالعه جداگانه، ‌وقتی بیماران میزان کمتری از این قرص را دریافت کردند میزان سرفه حساسیتی آنها به میزان 50‌درصد کاهش یافت.

درمان‌های کنونی برای سرفه‌های مزمن و مداوم شربت سرفه و مسکن‌هایی مانند کدئین است. آخرین درمان توسعه یافته در این زمینه استفاده از شربت دکسترومتورفان است که استفاده از آن در نهایت باعث کاهش 12 درصدی میزان سرفه می‌شود.

مترجم: آتنا حسن‌آبادی

منبع: telegraph



لینک منبع :درمان جدید سرفه مزمن

درمان جدید سرفه مزمن - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../درمان-جدید-سرفه-مزمن‎Cached10 جولای 2016 ... این قرص که بیماران دو بار در روز باید آن را مصرف کنند، اولین داروی جدید برای سرفه‌های مزمن در طول 50 سال گذشته است. تصویر درمان جدید سرفه مزمن. درمان جدید سرفه مزمن - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/2462948885945220555/درمان-جدید-سرفه-مزمن درمان جدید سرفه مزمن. یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 13:44. افرادی که از سرفه مداوم رنج می‌برند، بزودی می‌توانند از شر این مصیبت خلاص شوند چراکه دانشمندان وعده داده‌اند، ... درمان جدید سرفه مزمن - onvansho onvansho.ir/result/درمان-جدید-سرفه-مزمن.html درمان سرفه شدید برای درمان سرفه درمان خانگی سرفه مزمن می‌تواند لباس های جدید . پیشگیری از سرفه های مزمنخشک نیک صالحی درمان سرفه های مزمن عکسهای جدید ... درمان سرفه با استفاده از گیاهان دارویی - بیتوته www.beytoote.com/health/cure.../cough1-treatment-plants.html‎Cached Similarسلامت و بهداشتداروهای گیاهی و طب سنتیدرمان سرفه با استفاده از گیاهان دارویی ... گاهی سرفه علامت یک بیماری است، بنابراین در برخورد با سرفه‌های مزمن و طولانی حتما ... پزشکی بالینی - دارو87- درمان دارویی سرفه clinicalmedicine.blogfa.com/post-1795.aspx‎Cached Similarسرفه مزمن: به سرفه‌ای که بیش از ۳ هفته طول بکشد، گفته می‌شود. ... درمان قطعی سرفه به تشخیص علت بیماری زمینه‌ای و سپس شروع درمان اختصاصی آن بیماری بستگی ... درمان سرفه با ۱۰ روش موثر خانگی | چطور chetor.com/21134-بهترین-روش‌ها-برای-درمان-سرفه/‎Cached Rating: 94% - 756 votes درمان سرفه خشک به روش خانگی یکی از موارد علاقه‌ی افرادی است که ترجیح می‌دهند به ... اما حالت مزمن و ادامه‌دار آن که به دلایل گوناگون رخ می‌دهد، آزاردهنده و آسیب‌زاست، ... به طور کلی، همیشه پیش از مصرف مکمل‌های دارویی جدید یا نا‌آشنا با پزشک مشورت کنید. وقتی سرفه مزمن می‌شود چه کنیم؟ - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/229791/وقتی-سرفه-مزمن-می‌شود-چه-کنیم‎Cached Similar3 فوریه 2014 ... سرفه از آن دست عوارضی است که معمولا رهایی از آن به دنبال سرماخوردگی‌های ویروسی و میکروبی سخت است. گرچه درمان این عارضه طولانی‌تر از دیگر ... چرا زیاد سرفه میکنیم و برای پیشگیری و درمان آن چه کنیم؟ - راستینه ... https://rastineh.com/چرا-زیاد-سرفه-میکنیم-و-برای-درمان-آن-چه/‎Cachedبیماری مزمن ریه – سرفه پربار می تواند ناشی از بیماری انسدادی مزمن ریوی (COPD) ..... ندارد و درمان های قابل اطمینان دست نیافتنی باقی مانده اند اما پژوهشی جدید حاکی از ... درمان سرفه و گلودرد با روش های سریع - تالاب www.talab.org/.../cough-and-sore-throat-with-this-fast-methods.html‎Cachedبه جرات می توان گفت چهار تخم بهترین داروی گیاهی برای درمان سرفه و گلودرد های شدید ... سرفه آسمی زمانی باید مدنظر قرار گیرد که سرفه پایدار (مزمن) به وسیله سرما یا ... درمان سرفه - آکاایران www.akairan.com/health/tebsonati.../2014113152638.html‎Cached Similarدرمان سرفه,تسکین سرفه خشک,تسکین سرفه,تسکین سرفه در کودکان,تسکین سرفه در بارداری,تسکین سرفه های خشک ... درمان جدید برای از بین بردن سرفه های مزمن.