مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دارویی که شانس پسردار شدن را افزایش می دهد

به گزارش جام جم سرا ، موسسه ملی بهداشت کودکان «کندی شرایور» به تازگی درتحقیقات جدیدی به این نتیجه رسید که احتمال پسر دار شدن زنانی که دارای سابقه سقط جنین بوده و پیش از رابطه جنسی آسپرین می خورند، افزایش می یابد. این پژوهشها حاکی است که خوردن آسپرین احتمال پسردار شدن را یک سوم افزایش می دهد. یک نظریه علمی جدید نشان می دهد که خوردن آسپرین در اواخر بارداری موجب می شود زنانی که دارای سابقه سقط جنین بوده اند احتمال پسردارشدنشان درمقایسه با زنانی که به درمانهای جایگزین روی آورده اند، افزایش یابد.

دانشمندان برای آزمایش کردن این نظریه به 1228 خانم که سابقه سقط جنین داشتند پیش از رابطه زناشویی آسپرین با دوز پایین یا اسید فولیک دادند. نتیجه آزمایش نشان داد که 31 درصد از زنانی که آسپرین خورده بودند در مقایسه با 23 درصد که به استفاده از داروهای جایگزین روی آورده بودند، پسردار شدند.

پژوهشها حاکی است آسپرین – که از مواد ضد التهابی غیراستروئیدی است و برای درمان درد ، تب و التهاب به کار می رود - می تواند میزان باروری زنانی که به عمل لقاح مصنوعی روی آورده اند را افزایش دهد.

منبع : العالم



لینک منبع :دارویی که شانس پسردار شدن را افزایش می دهد

دارویی که شانس پسردار شدن را افزایش می دهد - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../530368-دارویی-که-شانس-پسردار-شدن-را-افزایش-می-دهد‎Cached10 جولای 2016 ... پزشکان در پژوهش های جدید خود پی برده اند که یکی از داروهای پر استفاده شانس پسردار شدن را در خانم ها افزایش می دهد. دارویی که شانس پسردار شدن را افزایش می‌دهد www.fardanews.com/.../دارویی-که-شانس-پسردار-شدن-را-افزایش-می‌دهد‎Cached11 جولای 2016 ... پزشکان در پژوهش های جدید خود پی برده اند که یکی از داروهای پر استفاده شانس پسردار شدن را در خانم ها افزایش می دهد. دارویی که شانس پسردار شدن را افزایش می دهد - بارداری - خانواده - سلامت ... www.salamatnews.com/.../دارویی-که-شانس-پسردار-شدن-را-افزایش-می-دهد‎Cached9 جولای 2016 ... پزشکان در پژوهش های جدید خود پی برده اند که یکی از داروهای پر استفاده شانس پسردار شدن را در خانم ها افزایش می دهد. دارویی که شانس پسردار شدن را افزایش می دهد - آکا - آکاایران www.akairan.com/koodak/hygiene.../news2017430217528835.html‎Cached30 آوریل 2017 ... به گزارش آکاایران: موسسه ملی بهداشت کودکان «کندی شرایور» به تازگی درتحقیقات جدیدی به این نتیجه رسید که احتمال پسر دار شدن زنانی که دارای ... دارویی که شانس پسردار شدن را افزایش می دهد - افکار نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/146809878086928‎Cached10 جولای 2016 ... دارویی که شانس پسردار شدن را افزایش می دهد. پزشکان در پژوهش های جدید خود پی برده اند که یکی از داروهای پر استفاده شانس پسردار شدن را در خانم ها ... دارویی که شانس پسردار شدن را افزایش می دهد - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../دارویی-که-شانس-پسردار-شدن-را-افزایش-می-دهد 11 جولای 2016 ... پزشکان در پژوهش های جدید خود پی برده اند که یکی از داروهای پر استفاده شانس پسردار شدن را در خانم ها افزایش می دهد. افزایش شانس پسردار شدن، کدام دارو؟ - نی نی بان niniban.com/fa/news/115965/افزایش-شانس-پسردار-شدن-کدام-دارو 26 جولای 2016 ... پزشکان در پژوهش های جدید خود پی برده اند که یکی از داروهای پر استفاده شانس پسردار شدن را در خانم ها افزایش می دهد. دارویی که شانس پسردار شدن را افزایش می دهد - افکار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21581655 10 جولای 2016 ... دارویی که شانس پسردار شدن را افزایش می دهد. به گزارش افکارنیوز ، موسسه ملی بهداشت کودکان کندی شرایور به تازگی درتحقیقات جدیدی به این ... تغذیه پسردار شدن | برای پسردار شدن چی بخوریم و چی نخوریم؟ - نمناک namnak.com/تغذیه-پسردار-شدن.p22710‎Cachedتغذیه پسردار شدن و برای پسردار شدن چه بخوریم و چی نخوریم و رژیم غذایی ... به گفته ی پزشکان یک برنامه غذایی با کلوگز بالا شانس پسردار شدن را در زنان افزایش می دهد. ... از امام صادق (ع) آمده است که مصرف هندبا یعنی کاسنی مایع منی را افزایش می دهد و موجب ... پودر پسر :متشکل از 32 نوع گیاه از جمله ناخنک،بنفشه،و 30 نوع گیاه دارویی. دارویی که شانس پسردار شدن را افزایش می‌دهد - نیوز مانیتور monitor.shafaqna.com/FA/IR/5282506 دارویی که شانس پسردار شدن را افزایش می‌دهد. پزشکان در پژوهش های جدید خود پی برده اند که یکی از داروهای پر استفاده شانس پسردار شدن را در خانم ها افزایش می دهد.