مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چای مناسب برای هر گروه خونی چیست؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سرای زندگی ، چای به عنوان یکی از سالمترین نوشیدنی ها شناخته شده است و تاثیر آن بر اساس گروه خونی متغییر است. چایی از جمله نوشیدنی های ترک نشدنی خیلی از ماهاست. اگر می‌خواهید بدانید که چای مناسب برای گروه های خونی چیست این مطلب را دنبال کنید.

چای مناسب گروه خونی A

افراد با گروه خونی A افرادی عاطفی و تحلیل گر هستند که زیاد در معرض استرس قرار می‌گیرند. برای این افراد ترکیبی از گل یاس، چای سبز،گل همیشه بهار و آویشن فوق العاده خواهد بود. تا هم استرس کمتری داشته باشند و هم آرامش بیشتری بگیرند.

چای مناسب گروه خونی B

افراد با گروه خونی B متابولیسم کم کاری دارند. بیماری های خود ایمنی، چاقی و اضطراب از جمله بیماریهای آنهاست. این افراد لازم است چای سبز تازه بدون هیچ افزوده ای بنوشند تا متابولیسم را افزایش دهند و یا چای ساده سیاه بدون هیچ قندی مصرف کنند.

چای مناسب گروه خونی AB

گروه خونی AB افرادی هستند درونگرا و با بصیرت، به همین دلیل خیلی استرس ندارند. میل جنسی این افراد کمتر است، به همین منظور انواع چای سبز با ترکیب نعناع و پونه، چوب صندل، گزنه برای این افراد مناسب است،آنچه که به شدت توصیه می‌شود ترکیب چای سبز و نعنا است که برای آنها بسیار مفید واقع می‌شود.

چای مناسب گروه خونی O

این افراد باید از مصرف نوشیدن شیر و گلوتن خودداری کنند. حتی اگر هیچ استرسی نداشته باشند اسید معده آنها به شدت در طول زندگی آزارشان می‌دهد. چای سبز سنجا و زنجبیل برای این افراد فوق العاده است، این افراد برای اینکه سیستم گوارشی خود را تقویت کنند همیشه در چایشان زنجبیل داشته باشند.

برای خواندن اخبار پزشکی ، سلامت و سبک زندگی در کانال سرای زندگی عضو شوید.

https://telegram.me/SarayeZendegi



لینک منبع :چای مناسب برای هر گروه خونی چیست؟

چای مناسب برای هر گروه خونی چیست؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../چای-مناسب-برای-هر-گروه-خونی-چیست؟‎Cached9 جولای 2016 ... چایی از جمله نوشیدنی های ترک نشدنی خیلی از ماهاست. اگر می‌خواهید بدانید که چای مناسب برای گروه های خونی چیست این مطلب را دنبال کنید. چای مناسب برای هر گروه خونی چیست؟ - بیتوته www.beytoote.com/health/nutrition/good-blood2-groups.html‎Cachedچای مناسب برای هر گروه خونی گروه های خونی بیماری های خود ایمنی , سالمترین نوشیدنی ها , چاقی و اضطراب , چای سبز , رژیم غذایی گروه خونی , رژیم غذایی گروه خونی o ... چای مناسب هر گروه خونی چیست - فاسکو phasco.com/Wblog.aspx?...%20چای%20مناسب%20هر%20گروه%20خونی%20چیست‎Cached11 جولای 2017 ... چای مناسب هر گروه خونی چیست ؟ گروه خونی A : ترکیب گل یاس ، چای سبز ، گل همیشه بهار ، آویشن. گروه خونی B : چای ساده سیاه ( چای سیاه) بدون قند. چای گیاهی انواع گروه های خونی - نمناک namnak.com/چای-گیاهی-انواع-گروه-های-خونی.p33190‎Cachedمی دانید که شما با هر گروه خونی که داشته باشید با توجه به همان فاکتورهای تغذیه ای ... اگر می خواهید بدانید که چای مناسب برای گروه های خونی چیست این مطلب را دنبال ... چای مناسب برای هر گروه خونی چیست - onvansho onvansho.ir/result/چای-مناسب-برای-هر-گروه-خونی-چیست.html چای مناسب برای هر گروه خونی چیست چایی از جمله نوشیدنی های ترک نشدنی خیلی از ماهاست . هر گروه خونی یک رژیم غذایی برای هر گروه خونی مجموعه چای مناسب گروه خونی ... چای مناسب برای هر گروه خونی چیست؟ | Eaged eaged.ir/?p=923 28 آگوست 2016 ... چای مناسب گروه خونی A برای این افراد ترکیبی از گل یاس، چای سبز،گل همیشه بهار و آویشن فوق العاده خواهد بود. تا هم استرس کمتری داشته باشند و هم ... چای مناسب برای هر گروه خونی چیست؟ - سازمان تامین اجتماعی 188.214.4.150/News/Item/36026/79/36026.html 25 ژانویه 2017 ... چای مناسب یرای گروههای خونی متفاوت به شرح زیر می باشند . چای مناسب برای هر گروه خونی چیست؟ به گزارش روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران ؛. انتخاب چای متناسب با گروه خونی - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/184070_انتخاب-چای-متناسب-با-گروه-خونی.html/‎Cached11 نوامبر 2016 ... آیا میدانستید هر نوع گروه خونی تغذیه متناسب با خود را میطلبد و این امر در ... اگر می‌خواهید بدانید که چای مناسب برای گروه های خونی چیست این مطلب را ... چای مناسب هر گروه خونی - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/196577/چای-مناسب-هر-گروه-خونی‎Cached27 ا کتبر 2016 ... سلامت نیوز: هیچ‌ چیز بهتر از نوشیدن یک فنجان چای پس از یک روز خسته‌کننده یا سرد نیست. البته، انواع چای وجود دارد و هر یک از آن‌ها مزیت،طعم و عطر ... چای مناسب هر گروه خونی چیست ؟ - انجمن تخصصی مشاور forum.moshaver.co/.../چای-مناسب-هر-گروه-خونی-چیست-؟-30657/‎Cachedچای به عنوان یکی از سالمترین نوشیدنی ها شناخته شده است و تاثیر آن بر اساس گروه خونی متغییر است. چایی از جمله نوشیدنی های ترک نشدنی خیلی ...