مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدار ، این بیماری تابستانه را در این فصل جدی بگیرید

به گزارش جام جم سرا ، خلیل صداقت پیشه متخصص پوست و مو گفت: یکی از اختلالات این روزهای گرم تابستانی افتاب سوختگی است که خود را با قرمز شدن،سوزش و خارش پوست نشان میدهد.

وی افزود: آفتاب سوختگی به دلیل آسیب بافتی، خشک شدن سطح پوست و تجمع سلول های مرده روی آن و در نتیجه داغ شدن محل سوختگی درد آور است.

صداقت پیشه اظهار داشت: برای جلوگیری از تخریب سایر بافت های پوست اولین اقدام در آفتاب سوختگی کمپرس آب یخ روی محل سوختگی است.

وی ادامه داد: به دلیل خاصیت محافظت کننده و مرطوب کننده ی پروتئن بر روی پوست برای رفع آفتاب سوختگی میتوان از کمپرس شیر خنک استفاده کرد که مملو از پروتئین است.در این صورت پوست تسکین یافته و احساس سوزش و خارش کم می‌شود.

صداقت پیشه بیان داشت: میتوان با خوردن میوها انتی اکسیدان مورد نیاز پوست را تامین کرد و به روند بهبود کمک کرد.

صداقت پیشه تاکید کرد:نوشیدن چای سبز با آب انار که خاصیت ضد التهابی و تسکین دهنده دارد و استفاده از گیاه آلوئه ورا برای تسکین درد استفاده کرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران



لینک منبع :هشدار ، این بیماری تابستانه را در این فصل جدی بگیرید

هشدار ، این بیماری تابستانه را در این فصل جدی بگیرید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../هشدار-،-این-بیماری-تابستانه-را-در-این-فصل-جدی-بگیرید‎Cached3 جولای 2016 ... یک متخصص پوست و مو گفت:با توجه به شروع فصل گرما رعایت نکات تابستانه می تواند سلامت پوست شما را تضمین کند. هشدار ، این بیماری تابستانه را در این فصل جدی بگیرید - پارس نیوز www.parsnews.com/.../377454-هشدار-این-بیماری-تابستانه-را-در-این-فصل-جدی-بگیرید 4 جولای 2016 ... یک متخصص پوست و مو گفت:با توجه به شروع فصل گرما رعایت نکات تابستانه می تواند سلامت پوست شما را تضمین کند. هشدار ، این بیماری تابستانه را در این فصل جدی بگیرید - سلامانه www.salamaneh.com/.../هشدار--این-بیماری-تابستانه-را-در-این-فصل-جدی 2 آگوست 2016 ... سلامانه : یک متخصص پوست و مو گفت:با توجه به شروع فصل گرما رعایت نکات تابستانه می تواند سلامت پوست شما را تضمین کند. خلیل صداقت ... هشدار ، این بیماری تابستانه را در این فصل جدی بگیرید - صبح قزوین sobheqazvin.ir/news/203152-newscontent 3 جولای 2016 ... یک متخصص پوست و مو گفت:با توجه به شروع فصل گرما رعایت نکات تابستانه می تواند سلامت پوست شما را تضمین کند. هشدار ، این بیماری تابستانه را در این فصل جدی بگیرید - پایگاه ... tnews.ir/news/867065901092.html 3 جولای 2016 ... به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، خلیل صداقت پیشه متخصص پوست و مو، گفت: یکی از اختلالات این روزهای گرم تابستانی ... هشدار ، این بیماری تابستانه را در این فصل جدی بگیرید setareshiraz.ir/fa/.../هشدار-این-بیماری-تابستانه-را-در-این-فصل-جدی-بگیرید 3 جولای 2016 ... هشدار ، این بیماری تابستانه را در این فصل جدی بگیرید. یک متخصص پوست و مو گفت:با توجه به شروع فصل گرما رعایت نکات تابستانه می تواند ... هشدار ، این بیماری تابستانه را در این فصل جدی بگیرید - espeli.ir https://www.espeli.ir/.../هشدار+،+این+بیماری+تابستانه+را+در+این+فصل+جدی+بگیرید‎Cached4 جولای 2016 ... خلیل صداقت پیشه متخصص پوست و مو گفت: یکی از اختلالات این روزهای گرم تابستانی افتاب سوختگی است که خود را با قرمز شدن،سوزش و خارش ... هشدار در خصوص تب کریمه را جدی بگیرید - تحلیل ایران www.tahlileiran.ir/a/127027.html‎Cached5 ژوئن 2017 ... مدیرکل دفتر بهداشت و بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی با بیان اینکه می‌توان از این بیماری پیشگیری کنیم، متذکر شد: باید ارتباط خود را با دام ... صداقت - کانون فرهنگی آموزش قلم چی www.kanoon.ir/result/صداقت‎Cachedهشدار ، این بیماری تابستانه را در این فصل جدی بگیرید. یک متخصص ... یافته‌های جدید دانشمندان نشان داد سحرخیزان،شب‌ها بیشتر احتمال دارد که غیرصادق باشند. خطر ابتلا به اسهال در تابستان را جدی بگیرید - کلینیک آنلاین پزشکی www.behpu.com/.../خطر-ابتلا-به-اسهال-در-تابستان-را-جدی-بگیرید‎Cachedوقتی هوا گرم می‌شود خطر بروز بیماری‌های میکروبی اسهالی قابل انتقال از طریق آب و مواد ... بر همین اساس وزارت بهداشت هر ساله نسبت به خطر شیوع بیماری‌های میکروبی چون وبا طی ماه‌های تیر تا شهریور هشدار می‌دهد و ... این نوع اسهال‌ها به دلیل شدت و طولانی بودنشان، بدن را در خطر کم آبی جدی قرار می‌دهد. ... بیماریهای عفونی کودکان در فصل بهار.