مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دریافت کالری هنگام غروب ممنوع

به گزارش جام جم آنلاین ، پژوهش ها نشان می دهد افرادی که به طور منظم وعده های غذایی شان را رعایت می کنند افراد سالمی هستند.افرادی که وعده شام را به آخر شب موکول می کنند معمولا در معرض انواع بیماری های جسمانی هستند.

دانشمندان دانشگاه کینگز لندن در یک مقاله که نتایج بررسی آن در مجله انگلیسی تغذیه به چاپ رسید به این مهم دست یافتند که عادات غذایی و رعایت دستورالعمل های غذایی تاثیر بسزایی در افزایش یا کاهش بیماری ها دارد.

همچنین این محققان به این نتیجه رسیدند که افرادی که به طور نامنظم غذا می خورند به دیابت نوع 2، فشار خون بالا و چاقی مبتلا می شوند.

در تحقیقی دیگر ذکر شده افرادی که چاق هستند و وعده های غذایی شان نامنظم است و به استعمال دخانیات عادت دارند در معرض بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 قرار دارند.

یکی از اساتید دانشگاه کالج لندن گفت:به نظر می رسد برای داشتن یک جسم سالم باید وعده صبحانه را کامل میل کرد همچنین در وعده ناهار باید مثل یک شاهزاده رفتار کرد و در وعده شام به مثابه یک فقیر غذا خورد.این قانون جزو قوانین طلایی یک رژیم غذایی سالم توصیه می شود.

در حالیکه اغلب افراد تصور می کنند در همه وعده های غذایی باید مواد غذایی پرانرژی مصرف کنند. شواهد نشان می دهد مصرف کالری زیاد هنگام غروب افراد را با چاقی و اضافه وزن رو به رو می کند. در حالیکه افراد می توانند در وعده صبحانه بیشترین کالری را دریافت کنند بدون اینکه نگران چاقی باشند.

منبع:شبکه مجازی آستان



لینک منبع :دریافت کالری هنگام غروب ممنوع

دریافت کالری هنگام غروب ممنوع - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دریافت-کالری-هنگام-غروب-ممنوع‎Cached30 ژوئن 2016 ... تصویر دریافت کالری هنگام غروب ممنوع. به گزارش جام جم آنلاین ، پژوهش ها نشان می دهد افرادی که به طور منظم وعده های غذایی شان را رعایت می کنند افراد ... دریافت کالری هنگام غروب ممنوع - فرارو fararu.com/fa/news/279036/دریافت-کالری-هنگام-غروب-ممنوع‎Cached30 ژوئن 2016 ... مصرف کالری زیاد هنگام غروب افراد را با چاقی و اضافه وزن رو به رو می کند.در حالیکه افراد می توانند در وعده صبحانه بیشترین کالری را دریافت کنند ... دریافت کالری هنگام غروب ممنوع - نیک صالحی www.niksalehi.com/newspaper/دریافت-کالری-هنگام-غروب-ممنوع.html دریافت کالری پژوهش ها نشان می دهد افرادی که به طور منظم وعده های غذایی شان را رعایت می کنند افراد سالمی هستند. افرادی که وعده شام را به آخر شب موکول می کنند معمولاً در ... دریافت کالری هنگام غروب ممنوع payeshonline.com/news/56132/دریافت_کالری_هنگام_غروب_ممنوع 1 جولای 2016 ... مطالعات اخیر نشان می دهد افرادی که به طور منظم وعده های غذایی را رعایت می کنند و هنگام خوردن غذا به آنچه که می خورند اهمیت می دهند از نظر جسمانی سالم تر ... دریافت کالری هنگام غروب ممنوع - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/health.../دریافت-کالری-هنگام-غروب-ممنوع/story/5815929/ 30 ژوئن 2016 ... مصرف کالری زیاد هنگام غروب افراد را با چاقی و اضافه وزن رو به رو می کند.در حالیکه افراد می توانند در وعده صبحانه بیشترین کالری را دریافت کنند ... دریافت کالری آخر شب ممنوع - onvansho onvansho.ir/result/دریافت-کالری-آخر-شب-ممنوع.html دریافت کالری هنگام غروب ممنوع پنج شنبه 10 تیر 1395 ساعت 18 30 مطالعات اخیر نشان می دهد . رژیم غذایی کالری شمار جدیدترین اخبار ایرانجهان ممتاز نیوز افرادی که ... دریافت کالری هنگام غروب ممنوع - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/دریافت_کالری_هنگام_غروب_ممنوع‎Cachedدانلود دکتر انوشه - ملاقات دخترها و پسرها هنگام غروب. دریافت کالری هنگام غروب ممنوع. دانلود قسمتی ... دانلود نحوه حرکت گل آفتابگردان با خورشید در ساعات مختلف روز. دریافت کالری هنگام غروب ممنوع - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/دریافت_کالری_هنگام_غروب_ممنوع‎Cachedدریافت کالری هنگام غروب ممنوع. Error setting up player: Invalid license key. دانلود قسمتی از کورالین دوبله شده توسط گروه دوبلاژ رنگین کمان دانلود برای عضویت در ... دریافت کالری هنگام غروب ممنوع - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/news/دریافت-کالری-هنگام-غروب-ممنوع.html 1 جولای 2016 ... غروب آفتاب، وعده غذایی، دریافت کالری دریافت کالری آخر شب ممنوعمطالعات اخیر نشان می دهد افرادی کِه بِه طور منظم وعده هایِ غذایی را رعایت می کُنند وَ ... روی چه سطحی باید پیاده‌روی کرد تا کالری بیشتری سوزاند؟ www.sooka.ir/روی-چه-سطحی-باید-پیاده‌روی-کرد-تا-کالر/ 26 ا کتبر 2016 ... روی چه سطحی باید پیاده‌روی کرد تا کالری بیشتری سوزاند؟ ... نرمی که پای شما کمی در آن فرو رود، نسبت به سطوح صاف کالری بیشتری مصرف می‌کند. ... ۲۴ راه ساده برای کالری سوزی · دریافت کالری هنگام غروب ممنوع · ۶ فایده فوری که ...