مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش وزن به سرعت برق و باد

به گزارش جام جم سرا ، کبد یکی ازمهمترین اندامهای بدن است اگر این اندام با سموم آلوده شود به درستی عمل نکرده و بدن با مشکلات جدی روبه رو شده و به سلامتی آن آسیب وارد می شود.

کبد در کاهش وزن نیز تاثیرگذار است به همین دلیل با هر آسیبی به آن روند کاهش وزن با اختلال مواجه می شود.

ما به شما یه نوشیدنی معجزه آسا توصیه می کنیم که با پاک سازی کبد از سموم در عرض 72 ساعت وزنتان را کاهش می دهد.

با شروع به مصرف این نوشیدنی معجزه آسا به تدریج سموم کبد پاک سازی شده و با بهبود عملکرد ان وزن شما کاهش می یابد.

مواد تشکیل دهنده :

یک فنجان جعفری خرد شده

5 ساقه کرفس

1 خیار

2 فنجان آب

1 سیب

3 لیمو

طرز تهیه نوشیدنی معجزه آسا:

اول، ترکیب آب لیمو، سیب، خیار، جعفری و کرفس را در مخلوط کن یا غذاساز ترکیب کرده و سپس به آن آب را اضافه کنید اکنون نوشیدنی خانگی لاغری و سم زدای کبد شما آماده است.

یک لیوان از این نوشیدنی را سه بار در روز قبل از غذا و به مدت سه روز مصرف کنید پس از هفت تا 10روز بعد دوباره این روند مصرف را تکرار کنید در طول این سه روز از خوردن غذاهای سنگین اجتناب کنید همچنین نوشیدن مقدار زیاد آب به منظور سرعت بخشیدن به روند سم زدایی و از دست دادن وزن توصیه می شود.

منبع:healthy food style



لینک منبع :کاهش وزن به سرعت برق و باد

کاهش وزن به سرعت برق و باد! - نمناک namnak.com/کاهش-وزن-به-سرعت-برق-باد.p12493‎Cachedکاهش وزن به سرعت و لاغر کننده های گیاهی و میوه های لاغر کننده و چای لاغر کننده و مواد غذایی لاغر کننده سریع و. کاهش وزن به سرعت برق و باد در 72 ساعت! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../کاهش-وزن-به-سرعت-برق-و-باد-در-72-ساعت‎Cached28 ژوئن 2016 ... به کمک این نوشیدنی معجزه آسا کبد شما از سموم پاک سازی شده و در عرض سه روز لاغر می شوید. کاهش وزن به سرعت برق و باد! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5596023/کاهش-وزن-به-سرعت-برق-و-باد کرفس در کنار تمام خواص دارویی و سلامتی که دارد، یکی از بهترین مواد غذایی برای کاهش وزن اصولی محسوب می‌شود. لاغری به سرعت برق و باد با چای سبز+ دستورالعمل - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../لاغری-به-سرعت-برق-و-باد-با-چای-سبز-دستورالعمل‎Cached13 ژانویه 2017 ... لاغری به سرعت برق و باد با لیموناد چای سبز/ چربی ها بدنتان را با ... دارچین به تنهایی نمی تواند در کاهش وزن موثر باشد بلکه خوردن موادغذایی کم ... کاهش وزن به سرعت برق و باد در 72 ساعت! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../کاهش-وزن-به-سرعت-برق-و-باد-در-72-ساعت.html‎Cachedکاهش وزن کبد یکی ازمهمترین اندامهای بدن است اگر این اندام با سموم آلوده شود به درستی عمل نکرده و بدن با مشکلات جدی روبه رو شده و به سلامتی آن آسیب وارد م. کاهش وزن به سرعت برق و باد با طب سنتی shomanews.com/.../کاهش-وزن-به-سرعت-برق-و-باد-با-طب-سنتی‎Cached27 آگوست 2016 ... کاهش وزن به سرعت برق و باد با طب سنتی. چربی های شکم و پهلو اندام را بسیار زشت و نامتناسب نشان میدهند داروها و محصولات گیاهی که در این زمینه به ... کاهش وزن به سرعت برق و باد! - خانه پزشکان www.khanepezeshkan.com/sa_کاهش-وزن-به-سرعت-برق-و-باد-_339.aspx‎Cached8 مه 2016 ... کاهش وزن به سرعت برق و باد! کرفس در کنار تمام خواص دارویی و سلامتی که دارد، یکی از بهترین مواد غذایی برای کاهش وزن اصولی محسوب می‌شود. کاهش وزن به سرعت برق و باد | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/101168‎Cached9 ژوئن 2017 ... مصرف دمنوش‌های معرفی شده در این بخش به طور معجزه آسایی شما را به هدف لاغری نزدیک می‌کند. لاغری به سرعت برق و باد با چای سبز - Newsha Drinks www.newshadrinks.com/.../لاغری-به-سرعت-برق-و-باد-با-چای-سبز‎Cached6 ژوئن 2017 ... چای سبز، کاهش وزن، دارچین، اپیگالوکاتچین گالات، آنتی اکسیدان. الف - کاهش وزن به سرعت برق و باد در ۷۲ ساعت! alef.ir/vdcjyaet8uqemxz.fsfu.html?367402 کاهش وزن به سرعت برق و باد در ۷۲ ساعت! تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۰. به کمک این نوشیدنی معجزه آسا کبد شما از سموم پاک سازی شده و در عرض سه ...