مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرا پدرها با کولر مشکل دارند؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، جعفر نوابی در خصوص علت مخالفت بیشتر مردان مسن با کولر، گفت: باید در این زمینه به پدران و مردان مسن حق داد و علت این امر هم تغییرات فیزیولوژیکی در بدن آنهاست.

وی تصریح کرد: با گذراندن دوران میانسالی و افزایش سن مردان، چربی زیر پوست آنها به تدریج کم شده و همین امر موجب نازک شدن پوست آنها شده و سبب می‌شود پوست آنها سرما را بیشتر احساس کند.

این متخصص داخلی افزود: برای کاهش احساس سرما نیاز به چربی زیرپوستی است که با افزایش سن و کاهش چربی زیرپوست، پوست مردان نازک شده و سرما را بیشتر احساس می‌کنند.

نوابی خاطرنشان کرد: این روند در زنان معکوس است و با افزایش سن، چربی زیر پوست زنان افزایش می‌یابد که همین امر موجب گرمایی شدن آنها در سنین بالا می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این با از بین رفتن هورمون استروژن، زنان دچار احساس گر گرفتگی می‌شوند که این احساس عمدتا تا سنین بالاتر باقی می‌ماند.

این متخصص داخلی در پایان از همه افراد خواست تا با توجه به این مسئله بیش از پیش هوای پدران را داشته و سعی کنند در زمینه استفاده از کولر شرایط فیزیولوژیکی بدن آنها را در نظر بگیرند.

منبع: ایسنا



لینک منبع :چرا پدرها با کولر مشکل دارند؟!

Images for چرا پدرها با کولر مشکل دارند؟! چرا پدرها با "کولر" مشکل دارند؟! - ایسنا www.isna.ir/news/95040100919/چرا-پدرها-با-کولر-مشکل-دارند‎Cached22 ژوئن 2016 ... یک متخصص داخلی عنوان کرد: با گذراندن دوران میانسالی، به تدریج چربی زیرپوست مردان کم شده و همین امر موجب نازک شدن پوست آنها شده و موجب می‌شود ... چرا پدرها با "کولر" مشکل دارند؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/475916/چرا-پدرها-با-کولر-مشکل-دارند‎Cached22 ژوئن 2016 ... چرا پدرها با "کولر" مشکل دارند؟ برای کاهش احساس سرما نیاز به چربی زیرپوستی است که با افزایش سن و کاهش چربی زیرپوست، پوست مردان نازک شده ... چرا پدرها با "کولر" مشکل دارند؟ - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ... www.tabnak.ir/fa/news/599804/چرا-پدرها-با-کولر-مشکل-دارند‎Cached22 ژوئن 2016 ... چرا پدرها با "کولر" مشکل دارند؟ برای کاهش احساس سرما نیاز به چربی زیرپوستی است که با افزایش سن و کاهش چربی زیرپوست، پوست مردان نازک شده ... چرا پدرها با "کولر" مشکل دارند؟ - فرارو fararu.com/fa/news/277827/چرا-پدرها-با-کولر-مشکل-دارند‎Cachedچرا پدرها با "کولر" مشکل دارند؟ تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۲ تیر ۱۳۹۵. پ. یک متخصص داخلی عنوان کرد: با گذراندن دوران میانسالی، به تدریج چربی زیرپوست مردان کم شده ... چرا پدرها با "کولر" مشکل دارند؟ - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/549021/society/health‎Cached22 ژوئن 2016 ... چرا پدرها با "کولر" مشکل دارند؟ جامعه > سلامت - ایسنا نوشت: یک متخصص داخلی عنوان کرد: با گذراندن دوران میانسالی، به تدریج چربی زیرپوست مردان ... چرا پدر ها با کولر مشکل دارند؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/343969/چرا-پدر-ها-با-کولر-مشکل-دارند 22 ژوئن 2016 ... چرا پدر ها با کولر مشکل دارند؟ یک متخصص داخلی عنوان کرد: با گذراندن دوران میانسالی، به تدریج چربی زیرپوست مردان کم شده و همین امر موجب نازک ... دلیل علمی مشکل پدرها با کولر - نمناک namnak.com/مشکل-پدرها-با-کولر.p32611‎Cachedچرا پدرها با کولر مشکل دارند ؟ شاید دلایل مختلفی در ذهن شما برای پاسخ به این سوال وجد داشته باشد اما تمام آنها اشتباه است و تنها علت حساسیت پدران به کولر اختلالی ... چرا پدرها با "کولر" مشکل دارند؟! | سایت خبری آنام anamnews.com/چرا-پدرها-با-کولر-مشکل-دارند؟/‎Cachedدر خصوص علت مخالفت بیشتر مردان مسن با "کولر"، گفت: باید در این زمینه به پدران و مردان مسن حق داد و علت این امر هم تغییرات فیزیولوژیکی در بدن آنهاست. چرا پدرها با کولر مشکل دارند؟! - آپارات ► 1:46www.aparat.com/v/NH0e7/چرا_پدرها_با_کولر_مشکل_دارند؟%21 Jun 26, 2016 - 2 min چرا پدرها با کولر مشکل دارند؟! 1,647. یک متخصص داخلی عنوان کرد: با گذراندن دوران میانسالی به تدریج چربی زیرپوست مردان کم شده و همین امر ...