مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تاثیر زردچوبه در مقابله با انواع سرطان ها

به گزارش جام جم سرا ، مطالعات نشان می دهد زردچوبه در درمان انواع سرطان ها از جمله سینه و تخمدان، که در طول دهه گذشته ۳۰ درصد در بین زنان افزایش یافته است، تاثیرگذار است.

زردچوبه دارای حدود ۲۰ مولکول با خاصیت آنتی بادی، ۱۴ مولکول با قدرت پیشگیرانه از سرطان و ۱۲ مولکول با تاثیر ضد تومور است.

به گفته محققان، حداقل ۱۲ مولکول موجود در این ماده خوراکی دارای تاثیر ضدسرطانی هستند که ۱۰ مولکول آن دارای ویژگی های ضداکسایشی هستند.

در مجموع زردچوبه به خاطر خواص آنتی بیوتیکی، ضدعفونی کننده، ضدسرطان و آنتی اکسایشی معروف است. همچنین ماده بسیار خوب و مفیدی هم برای دستگاه گوارش است.

طبق این مطالعه، زردچوبه حاوی کورکومینویدهایی است که مولفه اصلی موثر در درمان سرطان هستند.

به گفته محققان، کورکومینوید که ماده نارنجی زردچوبه را تشکیل می دهد، به شکل گسترده ای مورد مطالعه قرار گرفته و قابلیت آن در درمان سرطان های سر و گردن، سینه، ریه، روده و معده، تخمدان، ملانوما، سرطان های مربوط به سیستم اعصاب، تومورهای سرطانی، سرطان خون و غدد لنفاوی مورد تایید است.

به گفته محققان، زردچوبه با ممانعت از توپوایزومراز آنزیمی که برای تکثیر سلول های سرطانی لازم است، می تواند مانع از رشد این سلول ها شود. همچنین مطالعات نشان داده است در سرطان پیشرفته سینه، مصرف زردچوبه موجب افزایش تاثیر شیمی درمانی شده و از گسترش سلول های سرطانی به ریه ها جلوگیری می کند.

منبع: مهر



لینک منبع :تاثیر زردچوبه در مقابله با انواع سرطان ها

تاثیر زردچوبه در مقابله با انواع سرطان ها - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../تاثیر-زردچوبه-در-مقابله-با-انواع-سرطان-ها‎Cached13 ژوئن 2016 ... به گفته محققان، زردچوبه می تواند بر سرطان های متفاوتی نظیر سرطان سینه و تخمدان تاثیرگذار باشد. تاثیر زردچوبه در مقابله با انواع سرطان - کیهان kayhan.ir/fa/news/79691/تاثیر-زردچوبه-در-مقابله-با-انواع-سرطان‎Cached11 جولای 2016 ... مطالعات نشان می‌دهد زردچوبه در درمان انواع سرطان‌ها از جمله سینه و تخمدان، که در ... 14 مولکول با قدرت پیشگیرانه و 12 مولکول با تاثیر ضدتومور است. تاثیر خارق‌العاده زردچوبه در مقابله با انواع سرطان - مجله رخ آنلاین rokhonline.com/?p=2489 به گفته محققان، زردچوبه می تواند بر سرطان های متفاوتی نظیر سرطان سینه و تخمدان تاثیرگذار باشد. مطالعات نشان می دهد زردچوبه در درمان انواع سرطان ها از جمله سینه و ... تاثیر زردچوبه در مقابله با انواع سرطان ها - سایت خبری تحلیلی خوبان ... www.khoobankhabar.ir/.../تاثیر-زردچوبه-مقابله-با-انواع-سرطان/‎Cached14 ژوئن 2016 ... به گزارش خوبان، مطالعات نشان می دهد زردچوبه در درمان انواع سرطان ها از جمله سینه و تخمدان، که در طول دهه گذشته ۳۰ درصد در بین زنان افزایش یافته است، ... تاثیر زردچوبه در مقابله با انواع سرطان ها - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/588692/‎Cached13 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، مطالعات نشان می دهد زردچوبه در درمان انواع سرطان ها از جمله سینه و تخمدان، که در طول دهه گذشته ۳۰ درصد در بین زنان افزایش یافته است، ... تاثیر زردچوبه در مقابله با انواع سرطان ها www.zahedan-tebyan.ir/main.asp?id=36340 13 ژوئن 2016 ... محققان عنوان می کنند؛تاثیر زردچوبه در مقابله با انواع سرطان هابه گفته محققان، زردچوبه می تواند بر سرطان های متفاوتی نظیر سرطان سینه و تخمدان ... تاثیر زردچوبه در مقابله با انواع سرطان ها - راوی نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/20133517 13 ژوئن 2016 ... عدم بررسی اثرات محصولات تراریخته در کشور سؤال برانگیز است ...، فرانسه، مکزیک و کانادا موجود است و همه محققانی که تحقیق کردند بر مطالعه ... تاثیر زردچوبه در مقابله با انواع سرطان ها - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../تاثیر_زردچوبه_در_مقابله_با_انواع_سرطان_ها‎Cachedتاثیر زردچوبه در مقابله با انواع سرطان ها. دانلود Calysta Bevier gets Simon Cowell's Golden Buzzer · دانلود فواید پزشکی هسته ای برای مقابله با سرطان · دانلود سازمان ... تاثیر زردچوبه در مقابله با انواع سرطان ها | اخبار بسیج و سپاه ... basijpress.ir/fa/news-details/78102/‎Cached13 ژوئن 2016 ... به گزارش بسیج پرس؛ مطالعات نشان می دهد زردچوبه در درمان انواع سرطان ها از جمله سینه و تخمدان، که در طول دهه گذشته ۳۰ درصد در بین زنان افزایش یافته ... تاثیر زردچوبه در مقابله با انواع سرطان ها - پایگاه اطلاع رسانی پیک ... peykehashtrood.ir/?p=38313‎Cached13 ژوئن 2016 ... به گزارش پیک هشترود به نقل از مهر ،مطالعات نشان می دهد زردچوبه در درمان انواع سرطان ها از جمله سینه و تخمدان، که در طول دهه گذشته ۳۰ درصد در بین زنان ...