مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تغذیه سالم برای هر گروه خونی را بشناسید

به گزارش جام جم سرا ، این روزها افراد به دنبال رژیم‌های غذایی سالم برای افزایش سلامت بدن خود هستند و برای این منظور بیشتر از رژیم‌های کم‌کالری و با انرژی بالا استفاده می‌کنند.

کارشناسان بهداشت و سلامت توصیه می‌کنند، افراد بر اساس گروه خونی خود مواد غذایی مصرف کنند تا علاوه بر اینکه از افزایش وزن جلوگیری می‌شود، در کاهش ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها هم مفید است.

دکتر پیتر دی ادامو، محقق این مطالعه اظهار کرد: مواد غذایی که ما مصرف می‌کنیم، واکنش شیمیایی را بسته به نوع خون انجام می‌دهند و اگر افراد از رژیم غذایی مناسب با نوع خون خود استفاده کنند، مواد غذایی بهتر هضم می‌شوند و در کاهش وزن و جلوگیری از ابتلا به بیماری و عفونت تاثیر بسیاری دارند.

بر این اساس بعضی از رژیم‌های غذایی مفید برای گروه‌های خونی مختلف در ذیل آورده شده است:

گروه خونی O:

افراد با این گروه خونی بهتر است از مواد غذایی غنی از پروتئین، رژیم غذایی با کربوهیدرات اندک و تکه‌های زیاد گوشت بدون چربی، مرغ، ماهی، سبزیجات، غلات، لوبیا و فراوردهای لبنی استفاده کنند. این گروه بهتر است از مصرف گندم و کافئین اجتناب کنند.

گروه خونی A:

افراد این گروه خونی بهتر است از رژیم غذایی با گوشت کمتر، میوه، سبزی، حبوبات و غلات سبوس‌دار استفاده کنند.

گروه خونی B:

افراد گروه خونی مورد نظر باید رژیم غذایی کم‌چرب به همراه سبزیجات، تخم‌مرغ و گوشت استفاده و از مصرف دانه ذرت، گندم، عدس، گوجه‌فرنگی، بادام زمینی و کنجد دوری کنند. مصرف مرغ در این گروه باید با احتیاط مصرف شود.

گروه خونی AB:

این گروه بهتر است بیشتر غذاهای دریایی و سبزیجات سبز مصرف و کافئین و گوشت‌های دودی و یا پرورشی را از برنامه غذایی خود دور کنند.

منبع : ایسنا



لینک منبع :تغذیه سالم برای هر گروه خونی را بشناسید

تغذیه سالم برای هر گروه خونی را بشناسید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تغذیه-سالم-برای-هر-گروه-خونی-را-بشناسید‎Cached8 ژوئن 2016 ... مطالعات نشان می‌دهد که بهتر است رژیم غذایی خود را بر اساس گروه خونی خود تنظیم کنیم. تغذیه سالم برای هر گروه خونی را بشناسید | مجله نی نی سایت www.ninisite.com/.../تغذیه-سالم-برای-هر-گروه-خونی-را-بشناسید‎Cached9 ژوئن 2016 ... 0 0. تغذیه سالم برای هر گروه خونی را بشناسید. نی نی سایت: این روزها افراد به دنبال رژیم‌های غذایی سالم برای افزایش سلامت بدن خود هستند و برای این ... برنامه غذایی مناسب گروه خونی خود را بشناسید - مرکز اطلاعات فنی ایران tici.info/default.aspx?dir=Learn_sdn&file=13910424.htm‎Cached Similarدستگاه گوارش شما می تواند خود را با رژیم غذایی مناسب گروه خونی تان سازگار کند و کمتر ... افراد دارای این گروه خونی سازگاری زیادی با هر نوع آب و هوایی دارند و سیستم ... تغذیه سالم برای هر گروه خونی را بشناسید - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/.../تغذیه-سالم-برای-هر-گروه-خونی-را-بشناسید/3954401 مطالعات نشان می‌دهد که بهتر است رژیم غذایی خود را بر اساس گروه خونی خود تنظیم کنیم. این روزها افراد به دنبال رژیم‌های غذایی سالم برای افزایش سلامت ... تغذیه سالم برای هر گروه خونی را بشناسید - دانشنامه رشد danesh.roshd.ir/mavara/mavara-view_forum_threads2.php?...‎Cachedدبیر گروه پزشکی 3 ستاره ها ارسال ها: 1819, در : یکشنبه 23 خرداد 1395 [16:31 ]. تغذیه سالم برای هر گروه خونی را بشناسید. تغذیه سالم برای هر گروه خونی را بشناسید چای مناسب برای هر گروه خونی را بشناسید! - نیک صالحی www.niksalehi.com/taghzie/چای-مناسب-برای-هر-گروه-خونی.html‎Cachedتاریخ انتشار : دوشنبه 22 / 05 / 2017; مشاهده : سایر خبرهای : تغذیه و سلامتی ... چای مناسب برای هر گروه خونی , چای به عنوان یکی از سالمترین نوشیدنی ها شناخته شده ... چای مناسب برای هر گروه خونی را بشناسید! - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../چای-مناسب-برای-هر-گروه-خونی-را-بشناسید/‎Cached30 مه 2017 ... چای مناسب برای هر گروه خونی , چای به عنوان یکی از سالمترین نوشیدنی ها ... اگر می‌خواهید بدانید که چای مناسب برای گروه های خونی چیست این مطلب را دنبال کنید. ... بعد از یک روز پراسترس می توانید به طور طبیعی و با تغذیه سالم، ... تغذیه سالم برای هر گروه خونی را بشناسید - پول نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/675564461133.html‎Cached9 ژوئن 2016 ... کارشناسان بهداشت و سلامت توصیه می کنند، افراد بر اساس گروه خونی خود مواد غذایی مصرف کنند تا علاوه بر اینکه از افزایش وزن جلوگیری می شود، در ... تغذیه سالم برای هر گروه خونی را بشناسید af.shafaqna.com/FA/084949‎Cachedتغذیه سالم برای هر گروه خونی را بشناسید. این روزها افراد به دنبال رژیم های غذایی سالم برای افزایش سلامت بدن خود هستند و برای این منظور بیشتر از رژیم های کم ... الف - سکته قلبی برای گروه خونی O کمتر است alef.ir/vdccimq0i2bqe08.ala2.html?467422‎Cachedتحقیقات قبلی نشان داده بودند احتمال سکته قلبی در افرادی که گروه خونی AB دارند - که نادرترین گروه خونی ... ... تغذیه سالم برای هر گروه خونی را بشناسید. ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ ...