مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سیب زمینی ضد‌ سرطان و دیابت بنفش هم رسید

به گزارش جام جم سرا ، "دیوید هالم" سخنگوی دانشگاه کولورادو در آمریکا، به خبرنگاران گفت: رنگ این سیب زمینی، محتویات آن را فاش می کند، در واقع این سیب زمینی، حاوی مواد ضد اکسیده شدن است و به همین سبب رنگی بنفش و قرمز دارد.

دکتر دیوید هالم

دیوید هالم و همکارانش در دانشگاه کولورادو، برای به عمل آوردن این سیب زمینی، 3 سال فعالیت تحقیقاتی انجام دادند و سرانجام به سیب زمینی هایی با رنگ های بنفش و قرمز رسیدند.

به گفتۀ دانشمندان، این سیب زمینی نه تنها موادِ ضد اکسیده شدن دارد، بلکه حاوی اسید فولیک، پتاسیم، آهن، روی و فنل های مختلف است. میزانِ مواد ضد اکسیده شدن که در این سیب زمینی وجود دارد، با میزانی از آن که در انار و توت وجود دارند، برابری می کند.

هالم تاکید کرد: این سیب زمینی هنگام سرخ شدن، به مواد سرطان زا تبدیل نمی شود، به همین سبب می توان آن را سیب زمینیِ مفید و سالم معرفی کرد. این سیب زمینی همچنین حاوی موادی است که جلوی بیماری آب مرواریدِ چشم را می گیرد و با بیماری دیابت مقابله می کند.

منبع : العالم



لینک منبع :سیب زمینی ضد‌ سرطان و دیابت بنفش هم رسید

سیب زمینی ضد‌ سرطان و دیابت بنفش هم رسید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../سیب-زمینی-ضد‌-سرطان-و-دیابت-بنفش-هم-رسید‎Cached25 مه 2016 ... دانشمندان زیست شناسی و بیولوژی، گونه ای جدید از سیب زمینی را به عمل آوردند که به رنگ بنفش است و جلوی سرطان، آب مروارید و دیابت را می گیرد. Images for سیب زمینی ضد‌ سرطان و دیابت بنفش هم رسید سیب زمینی ضد‌ سرطان و دیابت بنفش هم رسید - سلامتی | دمادم damadam.ir/.../سیب-زمینی-ضد‌-سرطان-و-دیابت-بنفش-هم-رسید/.../3963622 دانشمندان زیست شناسی و بیولوژی، گونه ای جدید از سیب زمینی را به عمل آوردند که به رنگ بنفش است و جلوی سرطان، آب مروارید و دیابت را می گیرد. ... سیب زمینی ضد سرطان و دیابت بنفش هم رسید - کمونه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/19118012 25 مه 2016 ... هویج هویج غنی از ترکیباتی هستند که پلی استیلن نامیده می شوند و در از بین بردن سرطان تأثیر داشته و خواص ضد قارچ، ضد باکتری و ضد التهاب ... سیب زمینی ضد‌ سرطان و دیابت بنفش هم رسید | بیمارستان جهانی ... globalhospital.ir/1395/03/.../سیب-زمینی-ضد‌-سرطان-و-دیابت-بنفش-هم-رسی/ سیب زمینی ضد‌ سرطان و دیابت بنفش هم رسید. چاپ Email. اخبارپزشکی,خبرهای پزشکی,سیب زمینی. دانشمندان زیست شناسی و بیولوژی، گونه ای جدید از سیب زمینی ... اول تو- سیب زمینی ضد‌ سرطان و دیابت بنفش هم رسید avalto.ir/795/سیب-زمینی-ضد‌-سرطان-و-دیابت-بنفش-هم-رسید 25 مه 2016 ... به گزارش جام جم سرا ، "دیوید هالم" سخنگوی دانشگاه کولورادو در آمریکا، به خبرنگاران گفت: رنگ این سیب زمینی، محتویات آن را فاش می کند، در واقع ... سیب زمینی ضد‌ سرطان و دیابت بنفش هم رسید | | linkchee.com/64eq6aaaaaaia/ سیب زمینی ضد‌ سرطان و دیابت بنفش هم رسید ... گفت: رنگ این سیب زمینی ، محتویات بیماری دیابت روی قسمت های مختلف بدن تاثیرات مخربی بر جای می گذارد. سیب زمینی بنفش ضد سرطان رسید + عکس - روزگار rouzegar.com/scientific/anti-cancer-purple-potato-receipts‎Cachedسیب زمینی بنفش,عکس سیب زمینی بنفش,سیب زمینی بنفش ضد سرطان ... موادی است که جلوی بیماری آب مرواریدِ چشم را می گیرد و با بیماری دیابت مقابله می کند. سیب زمینی ضد‌ سرطان و دیابت بنفش هم رسید | سلامتی vista.ir/news/.../سیب-زمینی-ضد‌-سرطان-و-دیابت-بنفش-هم-رسید‎Cached18 ا کتبر 2016 ... دانشمندان زیست شناسی و بیولوژی، گونه ای جدید از سیب زمینی را به عمل آوردند که به رنگ بنفش است و جلوی سرطان، آب مروارید و دیابت را می گیرد. برنج و سیب زمینی بنفش هم از راه رسید+ تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../برنج-و-سیب-زمینی-بنفش-هم-از-راه-رسید-تصاویر‎Cached29 دسامبر 2016 ... برنج و سیب زمینی بنفش هم از راه رسید+ تصاویر ... آنتی اکسیدان در مبارزه با بسیاری بیماری ها در بدن مانند سرطان موثر است. ... این سیب زمین بنفش رنگ و طعمی متفاوتی ندارد اما به دلیل وجود آنتوسیانین هابه هضم غذا کمک کرده و دارای خواص ضد التهابی است. ... اندر فواید"پوست پیاز"/ دیابتی ها پوست پیاز بخورند!